dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Gym_Opatovská-2021-PZ-Elektro-vysledok-zrušenie_VO
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Gymnázium
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00162159
Opatovská 7, 04135 Košice-Vyšné Opátske

Slovensko
Kontaktná osoba: Gymnázium
Telefón: +421 905490863
Email: marbuvo1@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.gymopatke.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2021-PZ-Rekonštrukcia_elektroinštalácie
Hlavný kód CPV
45311000-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce, ktorých výsledkom je rekonštrukcia elektroinštalácie a realizácia štruktúrovaného kábelového systému v objektoch verejného obstarávateľa, to všetko v podrobnom vymedzení predmetu zákazky v rozsahu a za podmienok podľa opisu predmetu zákazky (Príloha č. 3 SP), návrhu zmluvy (Príloha č. 4 SP) a v súlade s ďalšími požiadavkami verejného obstarávateľa uvedenými v týchto súťažných podkladoch a vo výzve na predkladanie ponúk zverejnenej vo Vestníku verejného obstarávania. Predmet zákazky pozostáva z nasledujúcich stavebných prác: - Dodanie a montáž štrukturovaného káblového systému (SCS) - Rekonštrukcia elektroinštalácie - Oprava ELI
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Stavebné práce Rekonštrukcia elektroinštalácie v budove školy
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Predmet zákazky sa bude realizovať v objekte sídla verejného obstarávateľa na adrese Watsonova 61, Košice
Opis obstarávania
Projektová dokumentácia stavby - REKONŠTRUKCIA ELI V BUDOVE ŠKOLY GYMNÁZIA OPATOVSKÁ CESTA 7 a sprievodná projektová dokumentácia je vyhotovená projektantom Ing. Vladimírom Zummerom. Technické riešenie je navrhnuté autorizovaným projektantom a overené stavebným úradom, čím je zabezpečený súlad s platnou legislatívou SR. Overenie dodržania stavebných prác a výkonov s podmienkami, špecifikáciou a požiadavkami uvedenými v projektovej dokumentácii a s výkazom výmer, vyhotoveným úspešným uchádzačom, bude vykonávané stavebným dozorom. Časový harmonogram výstavby - realizácie diela a jeho dodržiavanie, aktualizácia a možné zmeny časového harmonogramu, ak uvedené bude nevyhnutné a podmienky súvisiace s dodržiavaním odsúhlaseného Časového harmonogramu výstavby sú uvedené v príslušných podmienkach Zmluvy o dielo ktorá bude uzatvorená medzi zhotoviteľom (úspešným uchádzačom) stavebných prác a objednávateľom )verejným obstarávateľom). Predmet zákazky je opísaný jednoznačne a presne v poskytnutej Projektovej dokumentácií v rozpracovanosti pre realizáciu diela a tvorí dostatočný podklad pre vyhotovenie výkazu výmer v rozsahu zodpovedajúcom Projektovej dokumentácii stavby a jej sprievodnej projektovej dokumentácii, ktorá definuje rozsah a špecifikáciu predmetu zákazky. Poskytnutá Projektová dokumentácia stavby a sprievodná projektová dokumentácia (Príloha č. 3 súťažných podkladov) definuje a deklaruje predmet zákazky, jeho rozsah a špecifikáciu je kompletná a predmet zákazky v požadovanom rozsahu a podľa špecifikácie a technických požiadaviek uvedených v Prílohe č. 3 súťažných podkladov, je dostatočným podkladom pre uchádzača pre vyhotovenie výkazu výmer stavby a pre ocenenie vyhotoveného výkazu výmer pre celý predmet definovaný rozsahom a špecifikáciou uvedenou v Prílohe č. 3 súťažných podkladov, ktorý ako súčasť ponuky predloží uchádzač s ocenením všetkých ním uvedených položiek vyhotoveného výkazu výmer, ktorých realizácia je nevyhnutná pre uskutočnenie a realizáciu diela - predmetu zákazky, určeného v rozsahu uvedenom v Prílohe č. 3 súťažných podkladov, v Projektovej dokumentácii stavby a sprievodnej projektovej dokumentácií. Množstvo a rozsah premetu zákazky pre všetky stavebné objekty, ktoré tvoria predmet zákazky ako celok, sú presne uvedené a špecifikované v súťažných podkladoch v Prílohe č. 3 Projektová dokumentácia stavby a sprievodná projektová dokumentácia. Projektová dokumentácia stavby a sprievodná projektová dokumentácia (Príloha č. 3) presne určuje rozsah predmetu zákazky rozsah diela, a špecifikuje požiadavky na kvalitu a špecifikáciu predmetu zákazky. Podľa určeného rozsahu predmetu zákazky Príloha č, 3 súťažných podkladov - Projektová dokumentácia stavby a sprievodná projektová dokumentácia vyhotoví a v ponuke predloží uchádzač výkaz výmer stavby realizačný rozpočet, a jeho ocenením stanoví uchádzač cenu za uskutočnenie všetkých položiek ním vyhotoveného výkazu výmer realizačného rozpočtu, nevyhnutných na realizáciu diela stavby a cenu celkom za určený rozsah predmetu zákazky podľa Prílohy č. 3 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Financovanie zákazky je uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu Zmluvy o dielo.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Stavebné práce Rekonštrukcia elektroinštalácie v budove školy
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ rozhodol o zrušení verejného obstarávania vyhláseného vo VVO č. 162/2021 dňa 16. 07. 2021 zn. 33477- WYP podľa § 57 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej ako zákon o verejnom obstarávaní alebo aj ako ZoVO) vo väzbe na § 114 ods. 8 ZoVO. V priebehu postupu zadávania predmetnej zákazky nastali zákonné dôvody pre zrušenie verejného obstarávania podľa §57 ods. 2 ZoVO a to na skutočnosť, že v stanovenej lehote na predkladanie ponúk nedošlo k predloženiu viac ako dvoch ponúk, na základe čoho sa verejný obstarávateľ rozhodol predmetné verejné obstarávanie zrušiť, všetko s cieľom zabezpečiť riadnu hospodársku súťaž za dodržania všetkých princípov verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ zadávanie zákazky na pôvodný predmet zákazky uskutoční opätovne príslušným postupom zadávania zákazky v zmysle ustanovení zákona o verejnom obstarávaní a po doplnení a úpravách súvisiacich s upresnením opisu predmetu zákazky a požiadaviek na plnenie. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-13T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV