dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MAGS OVO 59228/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Hlavné mesto SR Bratislava
Telefón: +421 259356106
Email: alexandra.vicanova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433640
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MAGS OVO 59228/2021
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom projektu sú stavebné práce na predpolí cintorína na Adámiho ulici v Karlovej Vsi. Stavebné práce pozostávajú z realizácie spevnených plôch a chodníkov, sadových úprav a nového osvetlenia. Objekt tvorí bezbariérové prepojenie z Gabčíkovej ulice na Adámiho. Súčasťou peších trás budú aj dve priečne prepojenia na Gabčíkovu ulicu, ktoré budú tvorené terénnymi stupňami vo svahu. V rámci objektu sú ďalej navrhnuté mlatové plochy pod lavičkami. Projekt počíta aj s výrubom nevyhovujúcej zelene a výsadbou novej zelene okolia cintorína. Práce začnú po vydaní povolenia stavebným úradom.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 105 192,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - uchádzač preukáže výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace; b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace; c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace; d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukáže potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace; e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - uchádzač preukáže dokladom o oprávnení realizovať predmet zákazky; f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže doloženým čestným vyhlásením; g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, kt. dokáže verejný obstarávateľ preukázať; h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. Uchádzač môže vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia Zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ disponuje prístupom do informačného systému oversi.gov.sk. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. b) a písm. c) ZVO, nakoľko si ich vie verejný obstarávateľ overiť. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk, možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) ZOZNAM STAVEBNÝCH PRÁC Uchádzač predloží zoznam zrealizovaných stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah na základe ktorého boli uskutočnené. 2) ÚDAJE O ODBORNEJ PRAXI OSÔB URČENÝCH NA PLNENIE ZMLUVY Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) ZOZNAM STAVEBNÝCH PRÁC Verejný obstarávateľ požaduje v zozname preukázať aspoň 1 realizáciu alebo realizácie (stavbu alebo stavby) v celkovom finančnom objeme 50% z predpokladanej hodnoty zákazky (v eur bez DPH), spĺňajúcu (spĺňajúce) nasledovné požiadavky: - predmetom bola revitalizácia (stavebné úpravy) verejných priestorov v urbanizovanom prostredí, - súčasťou aspoň jednej realizácie boli aj krajinárske úpravy. 2) ÚDAJE O ODBORNEJ PRAXI OSÔB URČENÝCH NA PLNENIE ZMLUVY Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že na plnenie predmetu zákazky bude disponovať: - minimálne jedným stavbyvedúcim, spĺňajúcim nasledovné požiadavky: (i) disponuje odbornou kvalifikáciou stavbyvedúceho zodpovedajúcou charakteru stavby, čo preukáže predložením osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov vydaným Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) na nasledovnú činnosť: Stavbyvedúci s odborným zameraním na kategóriu pozemné stavby; (ii) má odbornú prax stavbyvedúceho na aspoň jednej stavbe/realizácii v min. hodnote 25% z predpokladanej hodnoty zákazky v eur bez DPH, predmetom ktorej bola revitalizácia (stavebné úpravy) verejných priestorov v urbanizovanom prostredí, kde súčasťou stavebných prác boli aj krajinárske úpravy, čo preukáže predložením zoznamu stavieb/realizácii s uvedením cien bez DPH, miest, lehôt uskutočnenia zákaziek a osoby vykonávajúcej činnosť stavbyvedúceho s uvedením kontaktnej osoby, u ktorej si verejný obstarávateľ môže preveriť pravdivosť uvádzaných údajov. Verejný obstarávateľ odporúča uviesť tieto údaje do Prílohy č. 2 Návrh na plnenie kritérií; - minimálne jedným elektrotechnikom s min. 5 ročnou odbornou praxou s odbornou spôsobilosťou v elektrotechnike v zmysle § 22 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia, v platnom znení (ďalej len ako Vyhláška č. 508/2009) a s oprávnením na realizáciu výškových prác v zmysle vyhlášky č. 147/2013 Z. z. Vyhláška Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny. Uchádzač uvedené preukáže predložením profesijného životopisu odborníka s minimálnym obsahom meno, priezvisko, dosiahnuté vzdelanie, súčasná pracovná pozícia a terajší zamestnávateľ, kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky, prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k požadovanej činnosti odborníka, podpis odborníka a dokladu o odbornej spôsobilosti; - minimálne jedným odborne kvalifikovaným krajinným architektom/inžinierom s min. 5 ročnou praxou v realizáciách sadových úprav, čo preukáže predložením profesijného životopisu, z ktorého bude vyplývať splnenie podmienky účasti; - minimálne jedným odborne kvalifikovaným bezpečnostným technikom s osvedčením bezpečnostného technika podľa § 23 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, čo preukáže predložením osvedčenia, ktoré bolo vydané Národným inšpektorátom práce.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-20T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-20T09:30:00
Miesto: zasadacia miestnosť č. 19, prízemie Primaciálneho paláca, Bratislava, Slovenská republika.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude sprístupnené podľa § 52 ods. 2 ZVO pre všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní osobám, ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača (napr. prostredníctvom plnomocenstva).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO verejný obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií bude mať dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 2. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výhradne cez informačný systém Josephine - https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13764/summary
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-16T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV