dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 17062021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Jelšava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00328341
Nám. Republiky 499 Array, 04916 Jelšava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Jelšava
Telefón: +421 584482631 Fax: +421 584482730
Email: ekonom@jelsava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mestojelsava.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432096
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45212314-0
Druh zákazky
Stručný opis
Kaštieľ Coburgovcov v Jelšave historické-remeselné a ekologické centrum Gemera Predmetom zákazky sú stavebné práce Kaštieľ Coburgovcov v Jelšave historické-remeselné a ekologické centrum Gemera Miesto stavby: Mesto Jelšava, Jelšava; parc. číslo: 3; 8; 2053 Účel stavby: Kultúrno spoločenský Kaštieľ v Jelšave je situovaný na severnej strane Námestia Republiky pri štátnej ceste II/532. Objekt je štvorkrídlová dvojpodlažná budova s centrálnym nádvorím, sprístupneným prejazdom z námestia. V roku 1974 bol spracovaný podrobný obhliadkový pamiatkový výskum (E. Križanová, R. Ondreičková) a program pamiatkových úprav, v súčasnosti sa realizuje na objekte revízny sondážny architektonicko-historický a umelecko-historický výskum. OBJEKTOVÁ SKLADBA: SO 01 - REKONŠTRUKCIA KAŠTIEĽA COBURGOVCOV SO 06 - SPEVNENÉ PLOCHY A SADOVÉ ÚPRAVY SÚVISIACE INVESTÍCIE: SO 02 - PRÍPOJKA NN SO 03 - PRIPOJOVACÍ PLYNOVOD SO 04 - PRÍPOJKA VODY SO 05 - PRÍPOJKA KANALIZÁCIE Súčasťou predmetu zákazky je tiež odvoz odpadu a uloženie na skládku. Nakladanie s odpadmi sa bude riadiť platnou legislatívou na úseku odpadového hospodárstva. (presný popis je uvedený v PD) Presné určenie rozsahu stavebných prác je uvedené v Projektovej dokumentácii, ktorá je prílohou súťažných podkladov. V prípade, ak niektory z pouzitych parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, ze ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude splňat užitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. Pri produktoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. To isté platí aj vtedy, ak je niekde v opise predmetu zákazky alebo v projektovej dokumentácii uvedený konkrétny názov výrobku.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 610 848,05
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, 4 a 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke podľa bodu 24. Využitie subdodávateľov súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 4. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona. Verejný obstarávateľ oznamuje, že uchádzači môžu použiť elektronický formulár JED. Predvyplnený formulár JED-u bude zverejnený v Profile verejného obstarávateľa. 5. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, okrem dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), písm. b), písm. c) a písm. e), ktoré uchádzač nemusí predkladať, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil predmetný doklad, je povinný na uvedený účel preukázania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t. j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu/uvedených dokumentov (Príloha č.12 súťažných podkladov) a podpísať ich oprávnenou osobou, ktorý je možné nájsť na nasledovnom odkaze: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom /informaciekzoznamuhospodarskych-subjektov-2ff.html 6. V súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 221/2019 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 177/2018 Z. z.(zákon proti byrokracii) a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony sa s účinnosťou od 1. decembra 2019 mení § 32 ods. 1 písm. b) a c) a § 32 ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Viac informácií k podmienkam účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní a ich preukazovaniu nájdete vo Všeobecnom metodickom usmernení Úradu pre verejné obstarávanie č. 11/2019 z 22.11.2019, ktoré je dostupné na https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/metodicke-usmernenia/vseobecne-metodicke usmerneniazakonc3432015-z-z--51e.html?id=2522
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 zákona o verejnom obstarávaní Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 zákona o verejnom obstarávaní uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy, Podľa § 34 ods. 1 písm. h) uchádzač predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva ISO 14001:2015 alebo ekvivalent, resp. rovnocenný dôkaz o opatreniach požadovaných v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva. Minimálna požadovaná úroveň štandardov vzhľadom na nízky počet znakov určených pre "Minimálnu požadovanú úroveň štandardov" uvedenú v tejto Výzve na predkladanie ponúk verejný obstarávateľ uvádza, že ich presný popis je uvedený v súťažných podkladov v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 3 - Technická spôsobilosť a odborná spôsobilosť. Na základe toho verejný obstarávateľ záujemcom/uchádzačom odporúča, preštudovanie a oboznámenie sa s podmienkami účasti a s celým obsahom predmetu zákazky podľa súťažných podkladov a jej Príloh.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Bod 7 - TYP ZMLUVY, PLATOBNÉ PODMIENKY, ZDROJ FINANCOVANIA súťažných podkladov
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-13T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-13T11:00:00
Miesto: TENDER & Development, s.r.o., sídlom Laurinská 4, 811 01 Bratislava, Slovenská republika
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie viazanosti ponuky zloženie zábezpeky. Výška zábezpeky: 18 000,00 (Osemnásť tisíc) EUR. Spôsob zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet verejného obstarávateľa vo výške 18.000,-EUR - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača - poistením záruky vo výške finančných prostriedkov podľa bodu 12.3. Podmienky zloženia zábezpeky: Zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet verejného obstarávateľa: Finančné prostriedky musia byť zložené na bankový účet verejného obstarávateľa vedený vo Prima banka Slovensko, a. s. číslo účtu/IBAN: SK50 5600 0000 0020 0261 5016 SWIFT: KOMASK2X variabilný symbol: IČO uchádzača informácia pre príjemcu: Kaštieľ Coburgovcov Finančné prostriedky musia byť pripísané na účte verejného obstarávateľa najneskôr v lehote na predkladanie ponúk určenej v bode 14.2 súťažných podkladov. Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača: Banková záruka za uchádzača môže byť poskytnutá bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou (ďalej ako banka). Zo záručnej listiny vystavenej bankou musí vyplývať, že: obanka neodvolateľne a bez akýchkoľvek námietok uspokojí veriteľa (verejného obstarávateľa) za dlžníka (uchádzača) do výšky finančných prostriedkov, ktoré verejný obstarávateľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk, alebo ak uchádzač neposkytne súčinnosť alebo odmietne uzavrieť zmluvu, ktorá je výsledkom verejného obstarávania podľa § 56 ods. 8 až 15 zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ písomne banke oznámi svoje nároky z bankovej záruky v lehote platnosti bankovej záruky, banková záruka musí byť platná do uplynutia lehoty viazanosti ponúk. Ak bankovú záruku poskytne zahraničná banka so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, záručná listina musí byť predložená v pôvodnom jazyku a súčasne musí byť úradne preložená do slovenského jazyka, okrem záručnej listiny vyhotovenej v českom jazyku. Poistenie záruky: Poistenie záruky môže byť poskytnuté poisťovňou so sídlom na území Slovenskej republiky, poisťovňou so sídlom na území iného členského štátu EÚ alebo členského štátu Európskej dohody o voľnom obchode, ktorý podpísal Zmluvu o Európskom hospodárskom priestore (ďalej len členský štát), pobočkou poisťovne z iného členského štátu umiestnenej na území Slovenskej republike, zahraničnou poisťovňou, pobočkou zahraničnej poisťovne umiestnenej na území Slovenskej republiky (ďalej len poisťovňa). Z poistenia záruky musí vyplývať, že: - poisťovňa neodvolateľne a bez akýchkoľvek námietok uspokojí veriteľa (verejného obstarávateľa) za dlžníka (uchádzača) do výšky finančných prostriedkov, ktoré verejný obstarávateľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk, alebo ak uchádzač neposkytne súčinnosť alebo odmietne uzavrieť zmluvu, ktorá je výsledkom verejného obstarávania podľa § 56 ods. 8 až 15 zákona o verejnom obstarávaní, - poistenie záruky musí byť platné do uplynutia lehoty viazanosti ponúk. Ak poistenie záruky poskytne iná poisťovňa ako poisťovňa so sídlom na území Slovenskej republiky, doklad o poistení záruky musí byť predložený v pôvodnom jazyku a súčasne musí byť úradne preložený do slovenského jazyka, okrem dokladu vyhotoveného v českom jazyku. Zábezpeka musí zabezpečovať viazanosť ponuky počas lehoty viazanosti ponúk. Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak uchádzač v lehote viazanosti ponúk: - odstúpi od svojej ponuky alebo - neposkytne súčinnosť alebo odmietne uzavrieť zmluvu, ktorá je výsledkom verejného obstarávania podľa § 56 ods. 8 až 15 zákona o verejnom obstarávaní. - Pri uvoľnení a vrátení zábezpeky verejný obstarávateľ postupuje podľa § 46 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-17T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV