dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 429049
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31118259
Študentská 2, 91150 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Telefón: +421 910813539
Email: sp@tatratender.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tnuni.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: TNUNI/NLZ 04/2020
Hlavný kód CPV
38000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je servis laboratórneho prístrojového vybavenia a dodávka spotrebného materiálu a poskytnutie s tým súvisiacich služieb (ďalej len "predmet zákazky"). Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti. Podrobný opis jednotlivých položiek tvoriacich jednotlivé časti predmetu zákazky a minimálne požiadavky na funkčné a výkonnostné parametre sú uvedené v Prílohe č. B.1 a B.2 Podrobná špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45214630-5

44423850-4

38500000-0

48461000-7

38000000-5

38436000-0

42677000-2

39241130-3

31217000-0

14522000-6

24960000-1

24951311-8

42955000-5

38437000-7

43830000-0

14811300-2

24300000-7

24310000-0

24311000-7

33600000-6

38430000-8

33698100-0

24965000-6

33690000-3

33694000-1

33790000-4

33791000-1

33792000-8

33793000-5

33696500-0

38434500-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Podrobné informácie o mieste dodania sú uvedené v bode VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE tohto Oznámenia.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú nasledovné položky: Položka č. 1 Kapiláry ku kapilárnemu reometru - 1 súbor; Položka č. 2 ATR nadstavec s kryštálom z germánia - 1 ks; Položka č. 3 Súbor vstrekolisových foriem - 1 súbor; Položka č. 4 Súbor pre funkčné rozšírenie univerzálneho skúšobného zariadenia - 1 súbor; Položka č. 5 Vysekávacie nože s absorpčnou podložkou k pneumatickej vysekávačke - 1 súbor; Položka č. 6 Spotrebný materiál do metalografického laboratória - 1 súbor; Položka č. 7 Spotrebný materiál pre laboratória FunGlass - 1 súbor; Podrobný opis tejto časti predmetu zákazky a minimálne požiadavky na funkčné a výkonnostné parametre sú uvedené v Prílohe č. B.1 Podrobná špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 313011W442
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky má byť z 95 % miery financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi Ministerstvom dopravy a výstavby Slovenskej republiky v zastúpení Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky, ktoré svoju pôsobnosť vykonáva prostredníctvom Výskumnej agentúry pre projekt "Rozvoj a podpora výskumnovývojových aktivít Centra pre testovanie kvality a diagnostiku materiálov v oblastiach špecializácie RIS3 SK" v rámci operačného programu Integrovaná infraštruktúra a z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

Názov
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
50410000-2

30197110-0

38417000-1

31711140-6

38519000-6

31000000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Položky č. 1 až 3: Fakulta priemyselných technológií v Púchove, TnUAD v Trenčíne, I. Krasku 491/30, 020 01 Púchov a Položky č. 4 až 7: Fakulta špeciálnej techniky, TnUAD v Trenčíne.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú nasledovné položky: Položka č. 1 Servis zariadenia DMA TA Instruments Q800 na 4 roky, a rozšírenie prístroja DMA TA Instruments Q800, dodávka náhradných dielov; Položka č. 2 Servis a údržba zariadenia- linka pre povrchovú úpravu plazmou -na 4 roky a dodávka rovinnej a konkávne zakrivenej DCSBD elektródy na laboratórnu linku pre povrchovú úpravu plazmou; Položka č. 3 Servis skenovacieho elektrónového mikroskopu Vega 3 na 4 roky; Položka č. 4 Servis zariadenia AFM MFP 3D Infinity podľa špecifikácie na 4 roky a náhradné hroty do AFM MFP 3D Infinity; Položka č. 5 Servis zariadenia Nanoindentor Hysitron Triboindenter TI-950 na 4 roky a náhradné Hroty do Nanoindentora Hysitron Triboindenter TI-950; Položka č. 6 Servis zariadenia Dilatometer DIL805 TA Instruments na 3 roky a náhradné diely pre Dilatometer DIL805 TA Instruments; Položka č. 7 Servis zariadenia Vysokoteplotný tribometer UMT TriboLAB na 4 roky a vybraný spotrebný materiál. Podrobný opis tejto časti predmetu zákazky a minimálne požiadavky na funkčné a výkonnostné parametre sú uvedené v Prílohe č. B.2 Podrobná špecifikácia predmetu zákazky súťažných podkladov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 313011W442
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky má byť z 95 % miery financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi Ministerstvom dopravy a výstavby Slovenskej republiky v zastúpení Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky, ktoré svoju pôsobnosť vykonáva prostredníctvom Výskumnej agentúry pre projekt "Rozvoj a podpora výskumnovývojových aktivít Centra pre testovanie kvality a diagnostiku materiálov v oblastiach špecializácie RIS3 SK" v rámci operačného programu Integrovaná infraštruktúra a z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 098-253950
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zadávanie časti I. predmetu zákazky bolo v súlade s ustanovením § 57 ods. 2 ZVO zrušené, z dôvodu, že v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo Verejnej súťaži, resp. zadávaní časti I. predmetu zákazky pokračoval. V rámci procesu hodnotenia ponúk Verejný obstarávateľ identifikoval nesprávne stanovené parametre niektorých z obstarávaných položiek v rámci predmetnej časti predmetu zákazky. 2. Verejný obstarávateľ na Časť I. predmetu zákazky vyhlási nové verejné obstarávanie použitím postupu verejná súťaž, pričom v Časti I. predmetu zákazky bude vykonaná oprava požiadaviek na predmet zákazky. 3. Doplňujúce inmformácie k bodu II.2.3) Miesto vykonania časti I. predmetu zákazky: Položky č. 1 až 5: Fakulta priemyselných technológií v Púchove, TnUAD v Trenčíne, I. Krasku 491/30, 020 01 Púchov; Položka č. 6: Fakulta špeciálnej techniky, TnUAD v Trenčíne Položky č. 7: Centrum pre funkčné a povrchovo funkcionalizované sklá FunGLASS, TnUAD v Trenčíne, Študentská 2, 911 50 Trenčín. 4. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-12T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV