dnes je 2.6.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<apríl  jún>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 008958/2021-27
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Telefón: +421 259582014
Email: agata.stoselova@mfsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.finance.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431823
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 008958/2021-27
Hlavný kód CPV
79212000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie audítorských služieb v nasledovnom rozsahu: overenie (audit) konsolidovaných účtovných závierok vybraných účtovných jednotiek verejnej správy (kapitol štátneho rozpočtu) zostavených za roky 2019, 2020, 2021, overenie (audit) konsolidovanej účtovnej závierky ústrednej správy zostavenej za roky 2019, 2020, 2021 a overenie súladu konsolidovaných výročných správ kapitol štátneho rozpočtu vyhotovených za roky 2019, 2020, 2021 s konsolidovanými účtovnými závierkami kapitol štátneho rozpočtu zostavenými za roky 2019, 2020, 2021 štatutárnym audítorom (ďalej aj ako audítor). Povinnosť overenia konsolidovaných účtovných závierok a overenia súladu výročnej správy s účtovnou závierkou stanovuje účtovným jednotkám zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o účtovníctve). Štatutárny audit (ďalej aj ako audit) bude vykonaný v súlade so zákonom č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako zákon č. 423/2015 Z. z.), t. j. v súlade s medzinárodnými audítorskými štandardami, a v prípade, že je auditovaná účtovná jednotka v zmysle § 2 ods. 16 zákona č. 423/2015 Z. z. subjektom verejného záujmu, aj v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 537/2014 zo 16. apríla 2014 o osobitných požiadavkách týkajúcich sa štatutárneho auditu subjektov verejného záujmu a zrušení rozhodnutia Komisie 2005/909/ES (ďalej len Nariadenie EÚ). Výsledkom práce audítora bude vydanie správy audítora v súlade s § 27 č. 423/2015 Z. z., v ktorej vyjadrí názor, či konsolidovaná účtovná závierka poskytuje pravdivý a verný obraz finančnej situácie a výsledku hospodárenia v súlade so zákonom o účtovníctve a vydanie dodatku správy audítora, v ktorom vyjadrí názor, či údaje v konsolidovanej výročnej správe sú v súlade s konsolidovanou účtovnou závierkou.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 000 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie audítorských služieb v nasledovnom rozsahu: overenie (audit) konsolidovaných účtovných závierok vybraných účtovných jednotiek verejnej správy (kapitol štátneho rozpočtu) zostavených za roky 2019, 2020, 2021, overenie (audit) konsolidovanej účtovnej závierky ústrednej správy zostavenej za roky 2019, 2020, 2021 a overenie súladu konsolidovaných výročných správ kapitol štátneho rozpočtu vyhotovených za roky 2019, 2020, 2021 s konsolidovanými účtovnými závierkami kapitol štátneho rozpočtu zostavenými za roky 2019, 2020, 2021 štatutárnym audítorom (ďalej aj ako audítor). Povinnosť overenia konsolidovaných účtovných závierok a overenia súladu výročnej správy s účtovnou závierkou stanovuje účtovným jednotkám zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o účtovníctve). Štatutárny audit (ďalej aj ako audit) bude vykonaný v súlade so zákonom č. 423/2015 Z. z. o štatutárnom audite a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako zákon č. 423/2015 Z. z.), t. j. v súlade s medzinárodnými audítorskými štandardami, a v prípade, že je auditovaná účtovná jednotka v zmysle § 2 ods. 16 zákona č. 423/2015 Z. z. subjektom verejného záujmu, aj v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 537/2014 zo 16. apríla 2014 o osobitných požiadavkách týkajúcich sa štatutárneho auditu subjektov verejného záujmu a zrušení rozhodnutia Komisie 2005/909/ES (ďalej len Nariadenie EÚ). Výsledkom práce audítora bude vydanie správy audítora v súlade s § 27 č. 423/2015 Z. z., v ktorej vyjadrí názor, či konsolidovaná účtovná závierka poskytuje pravdivý a verný obraz finančnej situácie a výsledku hospodárenia v súlade so zákonom o účtovníctve a vydanie dodatku správy audítora, v ktorom vyjadrí názor, či údaje v konsolidovanej výročnej správe sú v súlade s konsolidovanou účtovnou závierkou.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám, a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky).

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods.1 zákona Znenie príslušných podmienok účasti je uvedené v bode 13.1 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia. Znenie príslušných podmienok účasti je uvedené v bode 13.2 súťažných podkladov.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. § 34 ods.1 písm. a) zákona 2. § 34 ods.1 písm. g) zákona Znenie príslušných podmienok účasti je uvedené v bode 13.3 súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Zúčastniť sa EA môžu len uchádzači, ktorí predložili ponuku elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE a ktorých ponuky spĺňajú požiadavky určené verejným obstarávateľom v oznámení o vyhlásení VO a v súťažných podkladoch. EA sa bude vykonávať prostredníctvom SW PROEBIZ. Bližšie informácie o EA sú uvedené v bode 31 súťažných podkladov.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-06-15T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: 1. Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 80 000 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v bode 11 súťažných podkladov. 2. Trvanie zmluvy: od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.12.2022 (verejný obstarávateľ týmto upresňuje informácie o trvaní zmluvy uvedené v časti II.2.7 "Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému", nakoľko v uvedenej časti nie je možné uviesť začiatok trvania zmluvy slovne). 3. V zmysle § 20 zákona komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku elektronicky prostredníctvom kom. rozhrania systému JOSEPHINE, ktorý je umiestnený na webovej adrese: https://josephine.proebiz.com. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní, s výnimkou prípadov, keď to výslovne vylučuje zákon. 4. Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke. Vloženie a odoslanie ponuky je zaznamenávané s presnosťou na sekundy. Pri odosielaní ponuky je preto potrebné zohľadniť nie len hodinu a minútu predkladania ponuky ale aj sekundu a teda odosielanie ponuky vykonať v časovom predstihu. Ak uchádzač predloží ponuku čo i len o sekundu neskôr, systém vyhodnotí ponuku ako nepredloženú v lehote na predkladanie ponúk. 5. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa tohto obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO v pravej hornej časti obrazovky po prihlásení sa v systéme JOSEPHINE. 6. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Verejný obstarávateľ bude v zmysle § 66 ods. 7 prvej vety zákona postupovať tak, že vyhodnotenie podmienok účasti v zmysle § 40 sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona a po ukončení elektronickej aukcie (tzv. reverzná súťaž). 8. V zmysle § 40 ods. 6 písm. g) zákona, verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. Predmetné VO nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 10. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom zmluvy verejnému obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa ustanovenia § 56 ods. 8 zákona nasledovné dokumenty: - Sken originálu alebo úradne overenej kópie licencie vydanej uchádzačovi (poskytovateľovi) v zmysle § 8 zákona č. 423/2015 Z. z. - Sken originálu alebo úradne overenej kópie licencií vydaných v zmysle § 8 zákona č. 423/2015 Z. z. pre dvoch členov tímu, ktorými uchádzač plnil podmienky účasti týkajúce sa odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, ktorí boli uvedení v časti 13. 3 súťažných podkladov, v bodoch 2a) a 2c). - Zoznam všetkých známych subdodávateľov, podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať navrhovaným subdodávateľom, predmety týchto subdodávok a údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresu pobytu, dátum narodenia. Predmetné údaje o týchto subdodávateľoch sa stanú súčasťou zmluvy s úspešným uchádzačom ako Príloha č. 2 zmluvy. Pravidlá zmeny subdodávateľov a povinnosť oznámiť zmenu subdodávateľov sú v súlade s § 41 ods. 4 zákona upravené v návrhu zmluvy. - V prípade, ak sa verejného obstarávania zúčastňuje skupina dodávateľov, kópiu zmluvy, preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov (v zmysle bodu 16.1 súťažných podkladov).
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-05-13T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
17.6.2024 - Daň z príjmu fyzickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 31.5.2024
1 EUR1,09 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (+0,01)
1 EUR4,26 PLN (-0,02)
1 EUR24,71 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV