dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Devínska Nová Ves
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603392
Novoveská 17/A, 84108 Bratislava - mestská časť Devínska Nová Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Devínska Nová Ves
Telefón: +421 260201434
Email: katarina.macakova@mudnv.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2021
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uzavretie zmluvy o dielo v súlade s ustanovením § 56 zákona o verejnom obstarávaní za stanovených podmienok v týchto súťažných podkladoch, ktorej predmetom bude záväzok úspešného uchádzača (úspešných uchádzačov) vykonať pre obstarávateľskú organizáciu riadne a včas dielo, ktoré je potrebné zhotoviť v rámci realizácie projektu DOSTAVBA ZŠ I. BUKOVČANA 3 a záväzok obstarávateľskej organizácie dielo zhotovené v súlade so stanovenými podmienkami v týchto súťažných podkladoch prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Názov: Mestská časť Bratislava - Devínska Nová Ves Parcely:parcela reg. C KN, parc. č.: 2565/2, zapísaná na LV č. 2 pre k.ú.: Devínska Nová Ves
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je uzavretie zmluvy o dielo v súlade s ustanovením § 56 zákona o verejnom obstarávaní za stanovených podmienok v týchto súťažných podkladoch, ktorej predmetom bude záväzok úspešného uchádzača (úspešných uchádzačov) vykonať pre obstarávateľskú organizáciu riadne a včas dielo, ktoré je potrebné zhotoviť v rámci realizácie projektu DOSTAVBA ZŠ I. BUKOVČANA 3 a záväzok obstarávateľskej organizácie dielo zhotovené v súlade so stanovenými podmienkami v týchto súťažných podkladoch prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: DOSTAVBA ZŠ I. BUKOVČANA 3
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 1 písm. a) - ani jeden uchádzač alebo záujemca nesplnil podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a uchádzač alebo záujemca neuplatnil námietky v lehote podľa tohto zákona

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Dôvod zrušenia: § 57 ods. 1 písm. a) - ani jeden uchádzač alebo záujemca nesplnil podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a uchádzač alebo záujemca neuplatnil námietky v lehote podľa tohto zákona Zadanie zákazky bude predmetom opätovného vyhlásenia postupom pre podlimitné zákazky.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-17T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV