dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 101/VS/OVO/08/21/Baš
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00365327
Kollárova 2, 03659 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica Martin
Telefón: +421 434203346 / 434203597 Fax: +421 434131620
Email: kristina.basistova@unm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mfn.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433611
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 101/VS/OVO/08/21/Baš
Hlavný kód CPV
33111800-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka skiagrafického prístroja závesného vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácia, spracovania technologického projektu, uvedenie do prevádzky (vrátane zabezpečenia preberacej skúšky podľa platnej legislatívy pre prácu so zdrojmi ionizujúceho žiarenia), odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja, návodov na obsluhu v slovenskom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenie záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkaný prístroj pre potreby Ortopedickej kliniky UNM.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 180 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
51410000-9

80561000-4

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica Martin, Ortopedická klinika, Kollárova 2, 036 59 Martin, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka skiagrafického prístroja závesného vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácia, spracovania technologického projektu, uvedenie do prevádzky (vrátane zabezpečenia preberacej skúšky podľa platnej legislatívy pre prácu so zdrojmi ionizujúceho žiarenia), odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja, návodov na obsluhu v slovenskom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenie záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkaný prístroj pre potreby Ortopedickej kliniky UNM.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
180 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
112:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie k preukázaniu podmienok účastí, týkajúcich sa osobného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch v časti "F. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti".
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-04-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: 1.1 Verejný obst. bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle §20 zákona o verejnom obst. prostredníctvom komunik. rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obst. a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obst.. 1.2 Verejný obst. umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektr. prostriedkami k súťažným podk. a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Verejný obst. všetky tieto podklady / dokumenty bude zverejňovať ako elektronické dok. v profile verejného obst. na stránke https://www.uvo.gov.sk/... a zároveň v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. 2.1 Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie a dodania predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné inf. nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie a dodania pred. zákazky idú na ťarchu záujemcu. 2.2 Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta realizácie a dod. predmetu zákazky, sa prihlásia písomne prostredníctvom komunik. rozhrania systému JOSEPHINE najneskôr do 30.08.2021. 2.3 Obhliadka miesta realizácie a dodania predmetu zákazky sa uskutoční v dňoch 02.09.2021 a 03.09.2021. Jednotlivým záuj. bude presný termín obhliadky upresnený zodpovednou osobou: Ing. M. Klobušická, resp. Ing. K. Bašistová prostredníctvom komunik. rozhrania systému JOSEPHINE. 3. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť dokl. na preukázanie splnenia podm. účasti určené verejným obst. v bodoch 1 až 3 časti F. Podmienky účasti... predložením jednotného európ. dok. podľa bodu 18.14 časti A. týchto súť. podkladov. Verejný obst. umožňuje hosp. subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európ. dok. oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Bližšie inf. sú uvedené v súť. podkladoch. 4. Súčasťou predl. ponuky musí byť zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 1800,-EUR slovom jedentisíc osemsto eur. Bližšie inf. sú uvedené v súť. podkladoch. 5. Ponuku môže predložiť skupina dod., ktorá nemá vytvorenú určitú právnu formu na účely účasti vo verejnom obst.. V prípade, ak ponuku do verejnej súťaže predloží skupina dod. a ponuka skupiny bude prijatá, verejný obst. vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dod., táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obst. a budú zaväzovať členov skupiny dod., aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obst. vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. 6. Verejný obst. zruší verejné obst., ak bude splnená niektorá z podmienok uvedených v §57 ods. zákona o verejnom obst. a môže zrušiť verejné obstarávanie za okolností podľa §57 ods.2 zákona o verejnom obst.. 7. Verejný obst. si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk a neuzavrieť zmluvu, ak ponuka úspešného uchádzača presiahne výšku finan. prostriedkov odsúhlasených zriaďovateľom na predmet zákazky, resp. ak proces verejného obst. nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa fin. prostriedkov alebo v prípade, ak nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany poskytovateľa. 8. Verejný obst. nie je oprávnený použiť údaje z inf. systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 9. Predmetná zákazka je nastavená účelne a komplexne. Predmet zákazky predstavuje jeden ucelený celok pozostávajúci z komplexného, navzájom prepojeného a logicky a funkčne previazaného prístroja. Kvôli uvedenému je nutné, aby realizáciu dodávky predmetného prístroja vykonával jeden hosp. subjekt, ktorý bude zodpovedný za zabezpečenie funkčnosti prístroja v nadväznosti na riešenie rôznych prevádzkových stavov. 10. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecif., kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obst. nie je žiadne z uvedených.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-08-13T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV