dnes je 18.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2021-Dominikánsky_kostol
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Dominikánsky konvent
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17084521
Mäsiarska 6, 04001 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Dominikánsky konvent
Telefón: +421 917381833
Email: obstaravanie@studnica-no.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: osoba podľa § 8
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2021-Dominikánsky_kostol
Hlavný kód CPV
45454100-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je II. etapa reštaurátorských prác na fasáde Dominikánskeho kostola v Košiciach. a) Reštaurovanie východného polygonálneho uzáveru svätyne a južnej steny svätyne b) Reštaurovanie južnej fasády lode kostola c) Reštaurovanie západnej fasády kostola Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v komplexnom zoskupení súťažných podkladov ( PD, VV, Rozhodnutie KPÚ zo dňa 09.08.2013, Rozhodnutie KPÚ zo dňa 08.04.2014, značka KPUKE-2014/8021-02/23116/HA.JJ, Aktualizácia rozhodnutia KPÚ zo dňa 15.05.2017, značka KPUKE-20174/6001-02/35005/HA, Záväzné stanovisko KPÚ zo dňa 28.06.2019, číslo KPUKE-2019/12654-3/57374/HA, Reštaurátorský výskum, Odborné posúdenie stavu zavlhnutia a projekt sanácie fasády spodnej stavby obvodového plášťa kostola, Odborný posudok stavu salinitného zaťaženia obvodového plášťa, Sprievodná správa). Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii a v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: katastrálne územie: MPR Košice - Stredné mesto parcelné číslo 554
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú reštaurátorské práce na fasáde Dominikánskeho kostola v Košiciach II. etapa
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z finančného mechanizmu EHP a Nórskeho finančného mechanizmu

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-15T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV