dnes je 18.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 42326/2021/3739/SIM
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Hlohovec
Telefón: +421 337368225
Email: ivan.simo@hlohovec.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434695
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 42326/2021/3739/SIM
Hlavný kód CPV
34928480-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmet zákazky pozostáva z dodávky a realizácie 5 stojísk polopodzemných kontajnerov na komunálny a triedený odpad. Verejný obstarávateľ obstaráva stojiská: č. 15+16, Nitrianska 9 - štvorcové č. 17, Nitrianska 21 - kruhové č. 18, Nitrianska 33 - kruhové č. 19, Nitrianska 37 - kruhové č. 20, Nitrianska 45 - kruhové. Bližší popis zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 119 920,85
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: 1.1 (§ 32 ods. 1 písm. e) ZVO) 1.2 (§ 32 ods. 1 písm. f) ZVO) 2. Ak v § 32 ods. 3 ZVO nie je stanovené inak, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa: § 32 ods. 1 písm. e) ZVO doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, § 32 ods. 1 písm. f) ZVO doloženým čestným vyhlásením. 3. Týmto nie je dotknutá možnosť uchádzača preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov (§ 152 a nasl. ZVO) alebo zápisom do iného obdobného zoznamu iného čl. štátu EÚ v rozsahu podľa ZVO (ak právo členského štátu zaviedlo takýto register v zmysle smernice Európskeho parlamentu a Rady 2014/24/EÚ z 26. februára 2014 o verejnom obstarávaní a o zrušení smernice 2004/18/ES v platnom znení). V takomto prípade poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu. 4. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov potrebných na preukázanie splnenia podmienok § 32 ods. 2 písm. a) až f) ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 5. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Kompletné informácie týkajúce sa podmienok účasti sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: - podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač predloží referencie v celkovej hodnote minimálne 100 000 EUR bez DPH. V prípade, ak v rámci zákazky boli poskytované aj služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, sa pri prepočítanej meny ako EURO použije kurz danej meny, ktorý je zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž. Hospodársky subjekt/uchádzač môže v zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED). JED obsahuje aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu/uchádzača, že - neexistuje dôvod na jeho vylúčenie, - poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED-om. Minimálna požadovaná úroveň štandardov je podrobne rozpísaná v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú špecifikované v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-03T11:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-03T12:30:00
Miesto: Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, v zasadacej miestnosti MsÚ na 2. poschodí. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehota na predkladanie ponúk. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk, resp. poverený zástupca uchádzača. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO. 3) Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434695. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 4) Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 5) V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi vysvetlenie všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 6) Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch. 7) Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční postupom podľa § 112 ods. 6 ZVO druhá veta. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 8) Obsah ponuky (náležitosti, ktoré má ponuka obsahovať) sú uvedené v časti A1 bod 17 súťažných podkladov. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zameraná na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-15T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV