dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: DUR000093_Tercial
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Tercial, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50667751
Súvoz 1/1594, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Tercial, s. r. o.
Telefón: +421 910904887
Email: sona.molnarova@ultimaratio.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tercial.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: DUR000093_Tercial
Hlavný kód CPV
72212422-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je komplexné riešenie produktov firmy, príprava na ich zavedenie do výroby a následného predaja, vytvorenie kompletnej infraštruktúry spoločnosti Tercial na výrobu, montáž a servisovanie týchto produktov v rámci kontajnerových čistiarní odpadových vôd (ČOV) s využitím membránových bioreaktorov (MBR) a aplikovaného vývoja moderných riadiacich, snímacích a komunikačných technológií.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
OPIS
Názov
Zavedenie online systému webovej konfigurácie produktu (SW MODUL č. 4)
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
72212422-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa
Opis obstarávania:
Požaduje sa zavedenie online systému webovej konfigurácie produktu. Táto aktivita je kľúčová pre predaj, marketing a správne vytypovanie vlastností produktu dôležitých pre konečného odberateľa vrátane splnenia legislatívnych podmienok.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03,NFP313030F602
Doplňujúce informácie

Názov
Vytvorenie centrálneho dispečingu v sídle spoločnosti (SW MODUL č. 3)
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
72422000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa
Opis obstarávania:
Požaduje sa vytvorenie centrálneho dispečingu za účelom vzdialeného sledovania a elektronického riadenia prevádzky a autonómnej optimalizácie procesov produktu. Súčasťou aktivity je vývoj a realizácia softvérovej aplikácie pre vzdialenú diagnostiku a servis spojený s kontinuálnou kontrolou chodu technologických zariadení v jednotlivých procesoch prevádzky zariadenia u zákazníka. Táto aktivita je kľúčová pre dosiahnutie požadovanej, respektíve čo najvyššej spoľahlivosti činnosti kontajnerovej ČOV s membránovým bioreaktorom v mieste jej činnosti. Štatistické vyhodnotenie údajov z databázového systému umožní vytvorenie komplexného systému kompenzácií vonkajších vplyvov na technologické procesy z jednotlivých ČOV tak, aby sa zvýšila produktivita a udržala miera čistenia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03,NFP313030F602
Doplňujúce informácie

Názov
Výrobná dokumentácia a výrobné postupy kontajnerovej ČOV pre 700, 1400, 2100 EO
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
71323000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa
Opis obstarávania:
Požaduje sa kompletná technická dokumentácia pre výrobu základných unifikovaných modulových radov kontajnerových ČOV pre 700, 1400, 2100 EO (ekvivalentných obyvateľov) a ich periférnych zariadení. ČOV budú realizované z moderných technických a technologických prvkov, systémov a zariadení tak, aby celý výrobný technologický komplex z ekonomického hľadiska svojimi kvalitatívnymi a kvantitatívnymi ukazovateľmi spĺňal požiadavky pre daný typ výroby a následnej aplikácie u odberateľa.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03,NFP313030F602
Doplňujúce informácie

Názov
Riadiaci softvér pre produktový rad ČOV 700, 1400, 2100 EO (SW MODUL č. 1)
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
72212781-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa
Opis obstarávania:
Požaduje sa vývoj aplikačného softvéru a kompletná technická dokumentácia na riadenie procesov kontajnerových ČOV pre 700, 1400, 2100 EO. Aplikačný softvér na základe nameraných údajov zo snímacích členov zabezpečený ovládanie ČOV pomocou jednotlivých akčných členov. Technologické procesy musia zaistiť možnosť využitia vyprodukovanej vody pre komunálne účely, napr. na závlahy, pričom kvalita vyčistenej vody musí spĺňať požiadavky BSK5 < 3 mg/l; CHSK 30 40 mg/l; NL =0 mg/l: NH4-N < 0.5 mg/l; NO3-N <10 mg/l; P < 1 mg/l.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03,NFP313030F602
Doplňujúce informácie

Názov
Vizualizačný, databázový a diagnostický softvér pre produktovú radu ČOV 700, 1400, 2100 EO (SW MODUL č. 2)
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
72212421-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa
Opis obstarávania:
Požaduje sa vývoj aplikačného vizualizačného softvéru na riadenie, diagnostiku a štatistické vyhodnotenie kľúčových procesov ČOV. Tento softvér zabezpečí kontinuálnu kontrolu chodu technologických zariadení v jednotlivých procesoch prevádzkového zariadenia. Táto aktivita je kľúčová pre dosiahnutie požadovanej, respektíve čo najvyššej spoľahlivosti čistiaceho procesu. Vytvorený databázový systém umožní štatistické spracovanie nameraných údajov počas chodu ČOV, čím ponúkne komplexný systém kompenzácií záťaže na jednotlivých technologických procesoch tak, aby sa zvýšila produktivita a udržala miera čistenia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03,NFP313030F602
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 002-001778
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Zavedenie online systému webovej konfigurácie produktu (SW MODUL č. 4):
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-05-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 45 500,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:Vytvorenie centrálneho dispečingu v sídle spoločnosti (SW MODUL č. 3):
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-05-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 43 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3:Výrobná dokumentácia a výrobné postupy kontajnerovej ČOV pre 700, 1400, 2100 EO:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-05-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 81 300,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

4:Riadiaci softvér pre produktový rad ČOV 700, 1400, 2100 EO (SW MODUL č. 1):
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-05-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 86 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

5:Vizualizačný, databázový a diagnostický softvér pre produktovú radu ČOV 700, 1400, 2100 EO (SW MODUL č. 2):
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-05-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 74 200,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-05-27T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV