dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2021/VO/ŠIN/01
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Šindliar
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00327824
Šindliar 144, 08236 Šindliar

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Šindliar
Telefón: +421 517482965
Email: obec@sindliar.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sindliar.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432240
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2021/VO/ŠIN/01
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia časti verejnej kanalizácie a dobudovanie kanalizačného zberača, ktorý prepojí existujúcu sieť na ČOV vo Fričovciach a odkanalizuje aj podstatnú časť obce. Kanalizačné prípojky budú budované len po hranice súkromných pozemkov. Samotné napojenie nehnuteľnosti nie je súčasťou verejného obstarávania.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 443 224,26
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 ZVO. 2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO. 3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO. 4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, b) čestným vyhlásením v súlade s § 114 ods. 1 ZVO alebo c) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. 5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. 6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. 7) Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať podľa § 112 ods. 6 ZVO a podľa § 55 ods. 1 - verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať splnenie podmienok účasti po vyhodnotení ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predloží prehľad: -o celkovom obrate -a o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požaduje sa, aby celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti bol min. 2 500 000 EUR. Uchádzač predloží: -prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v min. výške 2 500 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene, v súhrne za všetky požadované hospodárske roky. Ekvivalent v inej meny musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Prehľad o dosiahnutom celkovom obrate uchádzač podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade, ak sa účtovné závierky uchádzača nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk, verejný obstarávateľ bude akceptovať predloženie dokladu, v ktorom bude uvedený odkaz na takto zverejnené účtovné závierky uchádzača. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov v slovenskom jazyku, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyk
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZoVO: b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom -bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZoVO, -bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Odôvodnenie: Účelom tejto požiadavky je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v sledovanom období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Preukázanie úspešnej realizácie min. počtu zákaziek má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky 2. podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZoVO v nadväznosti na § 35 ZoVO: a) Certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom podľa požiadaviek normy ISO 9001 pre oblasť predmetu zákazky (stavebné práce) alebo porovnateľný certifikát, vydávaný na základe systémov, ktoré boli certifikované akreditovanou osobou v zmysle zák. č. 505/2009 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. b) Certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci uchádzačom ISO 14001, alebo OHSAS 45001 alebo vyššie, pre oblasť predmetu zákazky (stavebné práce) alebo porovnateľný certifikát, ktorými uchádzač využíva systémy zabezpečenia ochrany a bezpečnosti pri práci vyplývajúce z európskych noriem. 3. podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO: a) 1 osoba - hlavný stavbyvedúci b) 1 osoba - zástupca stavbyvedúceho c) 1 osoba - odborník 1 - revízny technik vyhradených technických zariadení tlakových d) 1 osoba - odborník 2 - bezpečnostný technik Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok: Údajmi o vzdelaní a praxi osôb na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov uchádzač preukazuje potrebné personálne zabezpečenie realizácie zákazky. 4. § 34 ods. 1 písm. h) ZoVO v nadväznosti na § 36 ZoVO: Certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia systému environmentálneho manažérstva uchádzačom podľa požiadaviek normy ISO 14001 pre oblasť predmetu zákazky (stavebné práce) alebo porovnateľný certifikát, vydávaný na základe systémov, ktoré boli certifikované akreditovanou osobou v zmysle zák. č. 505/2009 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. - v súlade s § 36 ZVO uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva "Schémy Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS)" 5. § 34 ods. 1 písm. j) ZoVO v nadväznosti na § 36 ZoVO Uchádzač preukáže, že má k dispozícií strojové, prevádzkové a technické vybavenie na uskutočnenie stavebných prác v nasledovnom minimálnom rozsahu: -nákladné vozidlo s hydraulickou rukou a nosnosťou min. 10 t, EURO 6 -nákladné auto s nosnosťou min. 1 tony -Nakladač- rýpadlo EURO 4 -mobilné oplotenie min. 100 m -kancelársky a skladový kontajner min. 1ks Z dôvodu obmedzenia počtu znakov v danej časti je podrobná špecifikácia technickej a odbornej spôsobilosti uvedená v súťažných podkladoch v časti B.3.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: Uchádzač musí potvrdeniami preukázať, že v uvedenom období zrealizoval minimálne 1 stavbu rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (inžinierske stavby). Jedna stavba v minimálnej hodnote 200 000 ? bez DPH Zoznam stavebných prác má obsahovať: - názov a sídlo objednávateľa, - kontaktné údaje objednávateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), - predmet stavebných prác, - doba realizácie, - cena stavebných prác bez DPH K bodu 2: Uchádzač predloží certifikáty: ISO 9001 pre oblasť predmetu zákazky (stavebné práce) alebo porovnateľný certifikát, vydávaný na základe systémov, ktoré boli certifikované akreditovanou osobou v zmysle zák. č. 505/2009 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci uchádzačom ISO 14001, alebo OHSAS 45001 alebo vyššie, pre oblasť predmetu zákazky (stavebné práce) alebo porovnateľný certifikát, ktorými uchádzač využíva systémy zabezpečenia ochrany a bezpečnosti pri práci vyplývajúce z európskych noriem. K bodu 3: Uchádzač na preukázanie danej podmienky účasti musí predložiť: -Osvedčenie oprávnenej osoby s odborným zameraním stavbyvedúci na pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentný doklad platný v krajinách Európskej únie, -profesijný životopis stavbyvedúceho, -čestné vyhlásenie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii uchádzačovi pre realizáciu stavby, -vyjadrenie uchádzača, v akom právnom vzťahu k uchádzačovi je osoba, ktorou preukazuje uchádzač splnenie predmetnej podmienky účasti. Odborník 1: Osvedčenie na výkon činnosti revízny technik vyhradených technických zariadení tlakových vydané podľa §16, vyhlášky č.508/2009 Z.z. v nasledovnom rozsahu podľa prílohy č. 1 vyhlášky č. 508/2009 Z.z.:Af,Ag,Ah,Ai, Bf,Bg,Bh,Bi alebo iný rovnocenný doklad, ktorý vydal príslušný orgán iného členského štátu deklarujúci oprávnenie na výkon daných činností podľa príslušných právnych predpisov, alebo ekvivalentný doklad platný v krajinách Európskej únie, Odborník 2: Osvedčenie na výkon činnosti bezpečnostného technika podľa nariadenia vlády č. 396/2006 Z. z. alebo iný rovnocenný doklad. K bodu 4: Uchádzač predloží certifikát ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia systému environmentálneho manažérstva uchádzačom podľa požiadaviek normy ISO 14001 pre oblasť predmetu zákazky (stavebné práce) alebo porovnateľný certifikát. - uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva "Schémy Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS)" K bodu 5: Uchádzač ku každému z vyššie uvedených strojových, prevádzkových a technických vybavení v ponuke predloží minimálna nasledovné informácie: -popis (typ, značka, model); -výkon / kapacita; technický stav; -vek (roky, prípadne motohodiny); -vlastnícky alebo iný stav (vo vlastníctve, prenajaté a pod.). Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZoVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom. Registrácia vydaná príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva v súlade s § 98 ods. 1 a ods. 2 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, alebo iný rovnocenný doklad, ktorý vydal príslušný orgán iného členského štátu deklarujúci oprávnenie na výkon daných činností podľa príslušných právnych predpisov, alebo ekvivalentný doklad platný v krajinách Európskej únie. Z dôvodu obmedzenia počtu znakov v danej časti je podrobná špecifikácia technickej a odbornej spôsobilosti uvedená v súťažných podkladoch v časti B.3.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-06-25T08:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-05-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-06-25T09:00:00
Miesto: Obecný úrad Šindliar, 082 36 Šindliar 144
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Postup zadávania zákazky podlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom po bezplatnej registrácii v systéme EVO. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme a manuál k vyplneniu JED je možné stiahnuť z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie na nasledovnom odkaze: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/ jednotnyeuropskydokument-%20pre%20verejne%20obstaravanie-553.html JED musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. 4. Úspešný uchádzač - dodávateľ aj subdodávatelia sú povinní mať zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č.315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ku dňu podpisu zmluvy. 5. Nepoužije sa elektronická aukcia. 6. Zábezpeka ponuky sa požaduje vo výške 13 000,00 EUR (slovom trinásťtisíc EUR) Spôsoby zloženia zábezpeky: zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa, poistením záruky ako poistný druh podľa § 39/2015 Z.z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších podpisov, alebo poskytnutím bankovej záruky za záujemcu Podrobnejšie informácie k zábezpeke sa nachádzajú v bode 15 súťažných podkladov. 7. Úspešný uchádzač je povinný mať poistenie zodpovednosti voči tretím osobám - voči škodám spôsobeným počas výstavby v hodnote min. 400 000,- ?. 8. Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať ponuky podľa § 112 ods. 6 ZVO a podľa § 55 ods. 1 - verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať splnenie podmienok účasti po vyhodnotení ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-05-31T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV