dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Jakubov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304816
Jakubov 191, 90063 Jakubov

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Jakubov
Telefón: +421 347746241 Fax: +421 347746241
Email: starosta@jakubov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.jakubov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432936
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2021
Hlavný kód CPV
90500000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Zber, preprava a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu v obci Jakubov 20 03 01 Zber, odvoz a zneškodnenie objemového odpadu kat. č. 20 03 07 z VKK 7 m3 z obce Jakubov
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 165 200,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 v súlade s § 32 ods. 2 zákona o VO preukazuje . 1.2 Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 uchádzač preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods.5 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3 Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, môže doklady požadované podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením neovereného výpisu zo zoznamu hospodárskych subjektov alebo uvedením čísla pod akým je uchádzač zaregistrovaný v zozname hospodárskych subjektov. 1.4 Hospodársky subjekt môže podľa § 114 ods. 1 zákona o VO predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 1.5 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa ods. 1.5 písm. b) a c) , verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Odôvodnenie: predloženie dokladov o osobnom postavení je v súlade s ustanoveniami zákona č.343/2015 Z. z. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre časť I. -podľa § 34 ods.1, písm. a) zákona o VO predložiť zoznám poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Príloha č. 7 k súťažným podkladom. Pre časť II. - podľa § 34 ods.1, písm. a) zákona o VO predložiť zoznám poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Príloha č. 7 k súťažným podkladom Pre časť I. - podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o VO uchádzač predloží vyhlásenie, v ktorom uvedie údaje o strojovom/technickom vybavení, ktoré má k dispozícii na poskytnutie celého rozsahu požadovaných služieb. Uchádzač preukazuje dispozičné právo - napr. inventúrny súpis potvrdený štatutárnym orgánom uchádzača, kúpna zmluva, zmluva o prenájme, leasingová zmluva, alebo overená kópia osvedčenia o evidencii dopravného prostriedku. - podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o VO uchádzač predloží vyhlásenie, že disponuje strojovým/technickým vybavení, ktoré použije na poskytnutie celého rozsahu požadovaných služieb, Jedná sa o nasledovné strojové/technické vybavenie: -Zberné vozidlo využívané pri zbere odpadu zo zberných nádob 120 l, 240 l a 1 000 l sú vybavené samostatným certifikovaným vážiacim systémom s presnosťou váženia triedy Y(b). Systém je schopný načítať informácie z elektronického čipu umiestneného v prednej časti odpadovej nádoby - údaje o domácnosti (producentovi odpadu) a údaje o množstve odpadu nachádzajúceho sa v nádobe. -Zberové vozidlo je vybavené čítacím zariadením na snímanie elektronických čipov. -Zberné vozidlo je vybavené váhou umožňujúcou odvážiť skutočnú hmotnosť individuálne každej zbernej nádoby (kg, t), obsahuje správu databázy a poskytovanie informácií a výstupov o vývozoch nádob a váhach, výstupy z váženia sú poskytované online aj offlinne. -Zberné nádoby verejného obstarávateľa budú označené elektronickými čipmi typu RFID -podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o VO uchádzač predloží min. dve rôznestiahnuté načítania informácie z elektronického čipu umiestneného na prednej časti odpadovej nádoby - údaje o domácnosti producentovi odpadu (ulicu, popisne číslo a veľkosť zbernej nádoby). a údaje o presnom množstve odpadu (tony, kilogramy) nachádzajúceho sa v zbernej nádobe z rozvozov, ktoré už zmluvne zabezpečuje. Ak stiahnuté načítané informácie z elektronického čipu umiestneného na prednej časti odpadovej nádoby nebudú obsahovať presné údaje o domácnosti producentovi odpadu (ulicu, popisne číslo a veľkosť zbernej nádoby). a údaje o presnom množstve odpadu (tony, kilogramy) nachádzajúceho sa v zbernej nádobe z rozvozov, ktoré už zmluvne zabezpečuje, verejný obstarávateľ ho podľa § 40 ods. 6 písm. zákona o VO vylúči z verejného obstarávania . Pre časť II. podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o VO Nevyžaduje sa Pre časť I. a II. Podľa § 34 ods. 3 uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Pre časť I. a II. podľa §34 ods.1, písm. h) zákona o VO uchádzač predloží a) doklady o odbornej spôsobilosti vydané na základe osobitného predpisu zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch , ktoré oprávňujú uchádzača nakladať s komunálnym odpadom v zmysle požiadaviek na predmet zákazky, b) potvrdenie príslušného orgánu štátnej správy o registrácii podľa § 98 ods. 1 a 2 zákona o odpadoch č. 79/2015 Z. z., c) integrované povolenie vydané podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platných zmien a doplnkov, ktorým sa povoľuje vykonávanie činnosti skládky odpadov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre časť I. 2.1podľa § 34 ods.1, písm. a) zákona o VO Z predloženého zoznamu referencií musí vyplývať, že uchádzač realizoval min. jednu zákazku v hodnote 35 000,- ? bez DPH. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Referencia musia byť podpísané oprávnenou osobou verejného obstarávateľa alebo zverejnenána stránke ÚVO. . V prípade, ak uchádzač má zverejnené referencie v evidencii referencií podľa § 12 ods. 1 zákona o VO uchádzač zverejnené referencie stiahne a doloží do ponuky, alebo uvedie číslo referencií, ktoré spĺňajú náležitosti podľa bodu 2.1 tejto časti súťažných podkladov. Touto požiadavkou sa zabezpečuje overenie technickej a odbornej spôsobilosti každého uchádzača, ktoré majú garantovať kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky. Pre časť II. 2.1podľa § 34 ods.1, písm. a) zákona o VO Z predloženého zoznamu referencií musí vyplývať, že uchádzač realizoval min. jednu zákazku v hodnote 20 000,- ? bez DPH. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Referencia musia byť podpísané oprávnenou osobou verejného obstarávateľa alebo zverejnenána stránke ÚVO. . V prípade, ak uchádzač má zverejnené referencie v evidencii referencií podľa § 12 ods. 1 zákona o VO uchádzač zverejnenú referenciu stiahne a doloží do ponuky, alebo uvedie číslo referencie, ktoré spĺňajú náležitosti podľa bodu 2.1 tejto časti súťažných podkladov. Touto požiadavkou sa zabezpečuje overenie technickej a odbornej spôsobilosti každého uchádzača, ktoré majú garantovať kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením. Uchádzač môže predložiť referencie k I časť splnenia podmienok účasti v hodnote 35 000,-? bez DPH aj k II. časti splnenia podmienok účasti.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-15T12:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-16T10:00:00
Miesto: V kancelárií starostu obce Jakubov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a úradne osvedčeným splnomocnením na zastupovanie
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO ttps://www.uvo.gov.sk/viacoisevo/ prirucky-5f7.htm, ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/4130. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.. 2) Akékoľvek vysvetľovanie v tejto súťaži sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom portálu EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systémov, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie; (3) Lehota na registráciu do systému EVO k tejto zákazke je uvedená v bode IV.2.2) tejto Výzvy. Rizikone zaregistrovania lebo neskorej registrácie znáša záujemca; (4) Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre možnosť stiahnutia si súťažných podkladov priamo z portálu EVO je nutné, aby záujemca mal príslušné technické a odborné predpoklady - technické vybavenie a ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a uvedené v častiach Metodického pokynu k systému EVO, ktorý je zverejnený na portáli EVO (registrácia do systému EVO k tejto zákazke je bezplatná); (5) Záujemca môže v aktuálnom prípade po zaregistrovaní do systému EVO písomne požiadať verejného obstarávateľa prostredníctvom EVO o vysvetlenie údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, ktoré si iba zaregistrovaný záujemca môže stiahnuť v elektronickej forme z portálu EVO. Žiadosť o vysvetlenie musí záujemca odoslať prostredníctvom EVO najneskôr v lehote uvedenej v súťažných podkladoch lehotu uvedenú systéme EVO podľa metodického usmernenia , ktoré vydalo UVO pod číslom: 10970-5000/2019 v Bratislave dňa 29.7.2019 môže uchádzač uplatniť iba ak uchádzač v súťažných podkladoch našiel závažné pochybenie a jeho žiadosť o vysvetlenie má vážny vplyv na postup verejného obstarávania. V danom prípade musí verejný obstarávateľ posunúť termín predkladania ponúk. . Verejný obstarávateľ bude prostredníctvom EVO poskytovať záujemcom/uchádzačom aj informácie, zasielať požiadavky o vysvetlenie predloženej ponuky, zasielať informácie o vyhodnotení ponúk a ďalšie informácie, ktoré bude nutné poskytnúť uchádzačom. Komunikáciu pre tieto účely obstarávateľ určuje v slovenskom a českom jazyku. (6) POZOR: Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že pre toto verejné obstarávanie stanovil súťaž, ktorá sa realizuje elektronicky prostredníctvom systému EVO, a preto z uvedeného dôvodu nebude reagovať na písomné žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (záujemca sa musí zaregistrovať do systému EVO podľa bodu (1). Verejný obstarávateľ nebude poskytovať súťažné podklady v papierovej forme!!!; (7) Uchádzači svoje ponuky bude predkladať prostredníctvom systému EVO. (8) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom pri registrácii sa do systému EVO uviesť e-mailovú adresu, ktorá bude prístupná pre vybratého zamestnanca záujemcu/uchádzača, lebo na predmetnú e-mailovú adresu bude systém EVO zasielať notifikačné e-maily napr. o doručení vysvetlenia alebo výsledok vyhodnotenia ponúk a pod.; (9) Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní;
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV