dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Sociálna poisťovňa, ústredie
Telefón: +421 906171034
Email: peter.ivan@socpoist.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.socpoist.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/426984
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 59175/2020-BA
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je (i) vytvorenie diela - nového informačného systému s názvom Jednotný systém dávok (ďalej len "IS JSD") v rámci dodania tovarov a poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu Modernizácia dávkových agend Sociálnej poisťovne a (ii) poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS JSD na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela IS JSD. Cieľom projektu Modernizácia dávkových agend Sociálnej poisťovne (ďalej len "MODA") je transformácia existujúceho spôsobu výkonu agend sociálneho poistenia s použitím overených najnovších IT nástrojov. Výsledkom bude implementácia a nasadenie: - optimalizovaného procesu konania o dlhodobých dávkach, - konsolidovaného procesu konania o krátkodobých dávkach, do ktorého budú transformované konania o nemocenskom poistení, úrazovom poistení, poistení v nezamestnanosti a garančnom poistení, - prierezových procesov súvisiacich s výkonom sociálneho poistenia (lekárska posudková činnosť, vybavovanie odvolaní, vybavovanie sťažnosti, výplata dávky, ...). IS JSD, ktorý bude výstupom projektu MODA a vytvorenie ktorého je predmetom zákazky zabezpečí podporu výkonu transformovaných procesov tak, aby bolo možné dosiahnuť: - vyššiu úroveň automatizácie procesov výkonu sociálneho poistenia, - skrátenie konania o sociálnych dávkach, - zvýšenie flexibility pri zavádzaní legislatívnych zmien, - dlhodobo udržateľnú prevádzku informačných systémov Sociálnej poisťovne. Naplnenie vyššie uvedených cieľov projektu MODA umožní verejnému obstarávateľovi prostredníctvom ďalších projektov adresovať ciele súvisiace so: - zvýšením kvality, štandardu a dostupnosti koncových služieb sociálneho poistenia pre občanov, - zvýšením kvality, štandardu a dostupnosti koncových služieb pre podnikateľov. Projekt MODA je súčasťou reformného zámeru Efektívne služby Sociálnej poisťovne v oblasti sociálneho poistenia a prispieva k naplneniu cieľa reformného zámeru Zvýšená produktivita práce a kvalita pri výkone procesov SP a zavedenie princípu 1x a dosť realizáciou konceptu digitálnej transformácie existujúcich procesov, tzn. zmenou súčasného, prevažne hierarchicky organizovaného poskytovania služieb na model agilných procesov, ktorý umožní: - odstránenie duplicitných činností, - plnú elektronizáciu procesov, - zavedenie plnej automatizácie tých činností, kde je to efektívne, - zrušenie činností, ktoré sú nahraditeľné dátovou alebo procesnou/servisnou integráciou a orchestráciou, - monitoring, meranie a kontinuálne zlepšovanie procesov. Po vytvorení IS JSD je predmetom zákazky poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS JSD na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS JSD. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo.gov.sk (ďalej len "IS EVO") a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 21 183 453,34
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72212422-3

72240000-9

72265000-0

72268000-1

72322000-8

72310000-1

72250000-2

72267000-4

72267100-0

79421000-1

72200000-7

48000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto.
Opis obstarávania:
1. Predmet zákazky pozostáva z dvoch samostatne rozpočtovaných položiek: i. vytvorenie diela - nového IS JSD v rámci poskytnutia služieb pre hlavné aktivity národného projektu MODA - financovanie z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (ďalej len "OPII"), Prioritná os č. 7: Informačná spoločnosť (ďalej len "PO7") a ii. poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS JSD na obdobie 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS JSD - financovanie z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne. 2. Doplňujúce informácie k bodu II.1.5) Celková odhadovaná hodnota tohto oznámenia: Celková predpokladaná hodnota zákazky (ďalej len "PHZ") je 21 183 453,34 eur bez DPH, z toho i. PHZ na poskytnutie služieb pre hlavné aktivity národného projektu MODA financované z OPII PO7, tzn. pre vytvorenie a implementáciu IS JSD: 13 853 532,50 eur bez DPH, ii. PHZ na poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS JSD na obdobie 60 mesiacov financované z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne: 7 329 920,84 eur bez DPH, pričom z toho PHZ na poskytovanie služieb a. podpory prevádzky IS JSD na obdobie 60 mesiacov je 3 945 429,17 eur bez DPH a b. rozvoja IS MÚSP na obdobie 60 mesiacov je 3 384 491,67 eur bez DPH. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne PHZ, a tak vo vzťahu k PHZ pre poskytnutie služieb pre hlavné aktivity národného projektu MODA financované z OPII PO7, tzn. pre vytvorenie a implementáciu IS JSD (bod 2. ods. i. tejto časti tohto oznámenia), ako aj vo vzťahu k PHZ pre poskytnutie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS JSD na obdobie 60 mesiacov financované z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne (bod 2. ods. ii. tejto časti tohto oznámenia), a to tak vo vzťahu k PHZ na poskytovanie služieb podpory prevádzky IS JSD (bod 2. ods. ii. písm. a. tejto časti tohto oznámenia), ako aj vo vzťahu k PHZ na poskytovanie služieb rozvoja IS JSD (bod 2. ods. ii. písm. b. tejto časti tohto oznámenia). 3. Verejný obstarávateľ s úspešným uchádzačom uzatvorí Zmluvu o dielo na vytvorenie IS JSD (ďalej ako "zmluva o dielo") a Zmluvu o poskytovaní služieb pri podpore prevádzky a rozvoji IS JSD (ďalej ako "SLA zmluva") (v texte tohto oznámenia spolu aj ako "zmluva"), pri ktorých sa uplatňuje režim tzv. závislých zmlúv podľa § 275 Obchodného zákonníka. 4. Predmet zákazky pozostáva z poskytovania nasledovných služieb: i. vytvorenie diela - nového IS JSD maximálne do 26 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo v rozsahu podľa časti B.1 a B.2 súťažných podkladov, ii. poskytovane služieb podpory prevádzky IS JSD počas obdobia 60 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy v rozsahu podľa časti B.1 a B.2 súťažných podkladov, iii. poskytovane služieb rozvoja IS MÚSP v maximálnom rozsahu 7 300 človekodní počas obdobia 60 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy v rozsahu podľa časti B.1 a B.2 súťažných podkladov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, povahy a množstva služieb a ostatných požiadaviek je uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 5. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Lehota plnenia predmetu zákazky je nasledovná: a) vytvorenie a implementácia IS JSD maximálne do 26 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, b) poskytovanie služieb podpory prevádzky a rozvoja IS JSD počas obdobia 60 mesiacov odo dňa finálnej akceptácie diela - IS JSD podľa písm. a), tzn. od nadobudnutia účinnosti SLA zmluvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
21 183 453,34:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
86:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: kód ITMS: NFP311070X699
Doplňujúce informácie:
Informácie o programe EÚ a o projekte: Operačný program: "Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 - 2020" Prioritná os: "Prioritná os č. 7: Informačná spoločnosť" Investičná priorita: "2c) Posilnenie aplikácií IKT v rámci elektronickej štátnej správy, elektronického vzdelávania, elektronickej inklúzie, elektronickej kultúry a elektronického zdravotníctva" Fond: "Európsky fond regionálneho rozvoja" Názov projektu: "Modernizácia dávkových agend Sociálnej poisťovne" Kód ITMS: NFP311070X699 V prípade, že tento zdroj financovania pre poskytnutie služieb pre hlavné aktivity národného projektu Modernizácia dávkových agend Sociálnej poisťovne, tzn. pre vytvorenie a implementáciu IS JSD nebude zabezpečený, môže byť financovanie čiastočne alebo v plnej výške realizované z rozpočtu správneho fondu Sociálnej poisťovne za predpokladu, že rozpočet správneho fondu Sociálnej poisťovne bude disponovať potrebnými zdrojmi. V prípade, že správny fond Sociálnej poisťovne nebude disponovať žiadnymi zdrojmi pre financovanie projektu, jeho realizácia bude zrušená.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele III. Právne, ekonomické, finančné a technické informácie v bode III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov uviesť celé znenie určených podmienok účasti podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), verejný obstarávateľ znenie týchto podmienok účasti uvádza v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Verejný obstarávateľ v zmysle § 32 ods. 3 zákona uvádza, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy sa nepredkladajú doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) zákona. Podrobné informácie verejný obstarávateľ uvádza v bode 1. časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele III. Právne, ekonomické, finančné a technické informácie v bode III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie uviesť celé znenie určených podmienok účasti podľa § 33 zákona, verejný obstarávateľ znenie týchto podmienok účasti uvádza v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele III. Právne, ekonomické, finančné a technické informácie v bode III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť uviesť celé znenie určených podmienok účasti podľa § 34 zákona, verejný obstarávateľ znenie týchto podmienok účasti uvádza v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
1. Úspešný uchádzač je kedykoľvek počas účinnosti zmluvy o NFP povinný strpieť výkon kontroly alebo auditu, poskytnúť v súvislosti s kontrolou alebo auditom akúkoľvek potrebnú súčinnosť. 2. Úspešný uchádzač berie na vedomie a súhlasí s tým, aby verejný obstarávateľ po finálnej akceptácii diela zverejnil vypracovanú štúdiu realizovateľnosti a/alebo analýzu CBA na ústrednom portáli verejnej správy Slovensko.sk a/alebo aj na webovej stránke verejného obstarávateľa 3. Úspešný uchádzač do päť pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi platnú a účinnú poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škodu vzniknutú v súvislosti s plnením podľa zmluvy, vrátane škody spôsobenej ktorýmkoľvek zo subdodávateľov a subdodávateľov podľa zákona o RPVS, na minimálnu poistnú sumu 1 000 000,- EUR. Podrobné informácie sú uvedené v časti B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa a v IS EVO.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-10-06T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-09-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele VI. Doplnkové informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie uviesť všetky nevyhnutné doplňujúce informácie, verejný obstarávateľ uvádza podrobné vymedzenie všetkých doplňujúcich informácií v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 2. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 druhá veta zákona, teda vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 3. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO. 4. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO. 5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu v IS EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v tomto oznámení. 6. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa podľa § 21 ods. 6 zákona predkladajú v štátnom jazyku, ktorým je slovenský jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka, ktorým je slovenský jazyk. 7. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v tomto oznámení, v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov elektronicky prostredníctvom IS EVO požiadať o ich vysvetlenie. Verejný obstarávateľ bude pri vysvetľovaní postupovať podľa § 48 zákona. Podrobné informácie o vysvetlení sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Zábezpeka ponuky v zmysle zákona sa vyžaduje vo výške 300 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 10. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Pre vyplnenie a opätovné použitie jednotného európskeho dokumentu je možné využiť bezplatnú službu dostupnú na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk. 11. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-26T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV