dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: A1/2020/AE30/6
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30416094
Námestie slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Telefón: +421 259494462
Email: katarina.molcanova@mindop.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.telecom.gov.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: A1/2020/AE30/6
Hlavný kód CPV
30213100-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je nákup výpočtovej techniky v rozsahu 872 ks, a to: notebooky vrátane softvéru, monitory, tlačiarne, projektory, prepínače, diskové polia vrátane príslušenstva a inštalácie. Ministerstvo dopravy a výstavby SR ako Riadiaci orgán pre Operačný program Integrovaná infraštruktúra (ďalej len ,,RO OPII) má povinnosť zabezpečiť technické vybavenie a technologickú podporu útvarov zapojených do implementácie OP formou materiálno-technického a prevádzkového zabezpečenia v podobe informačno-komunikačných technológií pre projekty v oblasti dopravy a informatizácie spoločnosti spolufinancované z OPII. Cieľom a zámerom obstarania Informačno-komunikačných technológií pre podporu implementácie OPII je zlepšenie pracovných podmienok a zvýšenie kvality a rýchlosti vykonávania úloh spojených s implementáciou OP a tým zvýšenie efektívnosti implementácie OP.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
30191200-6

30232100-5

30231000-7

30233141-1

32422000-7

48624000-8

48219300-9

51600000-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Námestie slobody 6, Bratislava
Opis obstarávania:
Prenosný počítač (notebook) typ 1 - 40 ks Prenosný počítač (notebook) typ 2 - 100 ks Monitor - 140 ks Klávesnica - 140 ks Myš - 140 ks Taška - 140 ks Dokovacia stanica typ 1 - 40 ks Dokovacia stanica typ 2 - 100 ks Veľké multifunkčné zariadenie - 4 ks Malé multifunkčné zariadenie - 10 ks Projektor typ 1 - 2 ks Projektor typ 2 - 2 ks Prepínač typ 1 - 2 ks Diskové pole - 2 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Integrovaná infraštruktúra (ďalej len ,,OP II")
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 235-579539
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ ruší postup zadávania zákazky podľa § 57 ods. 2 zákona z nasledovných dôvodov: Z dôvodu, že predmetom predmetného verejného obstarávania sú bežne dostupné tovary a do lehoty na predkladanie ponúk boli predložené dve ponuky, z ktorých jedná nesplnila podmienky účasti a bola vylúčená, zástupcovia verejného obstarávateľa majú za to, že bol naplnený zákonný dôvod na zrušenie predmetného verejného obstarávania. Zároveň sa v procese verejného obstarávania neoverili základné princípy ako je hospodárnosť, efektívnosť a je dôvodná pochybnosť, že v prípade, ak by sa pokračovalo v prebiehajúcom obstarávaní by nebola zabezpečená dostatočná súťaž, ktorá je jedným z hlavných atribútov úspešného verejného obstarávania s cieľom získať ekonomicky najvýhodnejšiu ponuku. Nakoľko je cieľom verejného obstarávateľa zabezpečenie otvorenej hospodárskej súťaže, čo v prípade, ak verejný obstarávateľ vyhodnocuje iba jednu cenovú ponuku, nie je dosiahnuté verejný obstarávateľ s ohľadom na predmet zákazky dôvodne očakáva, že v prípade opakovaného verejného obstarávania bude predložených viac ponúk. Podľa § 57 ods. 2 zákona cit.: ....Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ...... ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Pre zabezpečenie pôvodného predmetu zákazky bude vyhlásené nové verejné obstarávanie. Upresnenie k bodu IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia nebola realizovaná nakoľko verejný obstarávateľ ruší postup zadávania zákazky ešte pred jej realizáciou.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-27T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV