dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 36007/2021/2755/SIM
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Hlohovec
Telefón: +421 333813384
Email: ivan.simo@hlohovec.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 36007/2021/2755/SIM
Hlavný kód CPV
90500000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytnúť objednávateľovi službu pravidelného zberu, prepravy a zhodnotenia biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu, v meste Hlohovec, v trvaní 12 mesiacov. Zber KBRO - zahŕňa prenájom gastro zberných nádob na KBRO o objeme 240 l, s utesneným vekom, počet nádob na stojiskách 115 ks. K zmene počtu zberných nádob môže dôjsť v priebehu trvania zákazky v tolerancii + 10 % - max. 127 ks, dodanie 3000 bal po 52 ks 15 litrových pevných vreciek v rolke (bal), o hrúbke min. 50 mikrónov pre každú domácnosť individuálnej bytovej výstavby a samotný zber: dovoz zberných nádob na určené stojiská, ich vyprázdnenie v pravidelných intervaloch 2 x za 7 dní do utesneného zberového vozidla určeného na zber bioodpadu, vrátane dezinfekcie zberných nádob v zmysle platných právnych predpisov a odvozu KBRO do zhodnocovacieho zariadenia, resp. výmenu naplnených nádob za prázdne vydezinfikované a odvoz plných nádob s KBRO do zhodnocovacieho zariadenia.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu, v meste Hlohovec, v trvaní 12 mesiacov
Dodatočné kódy CPV
90510000-5

90512000-9

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: k. ú. mesta Hlohovec a k. ú. m. č. Šulekovo
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je poskytnúť objednávateľovi službu pravidelného zberu, prepravy a zhodnotenia biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu, v meste Hlohovec, v trvaní 12 mesiacov. Zber KBRO - zahŕňa prenájom gastro zberných nádob na KBRO o objeme 240 l, s utesneným vekom, počet nádob na stojiskách 115 ks. K zmene počtu zberných nádob môže dôjsť v priebehu trvania zákazky v tolerancii + 10 % - max. 127 ks, dodanie 3000 bal po 52 ks 15 litrových pevných vreciek v rolke (bal), o hrúbke min. 50 mikrónov pre každú domácnosť individuálnej bytovej výstavby a samotný zber: dovoz zberných nádob na určené stojiská, ich vyprázdnenie v pravidelných intervaloch 2 x za 7 dní do utesneného zberového vozidla určeného na zber bioodpadu, vrátane dezinfekcie zberných nádob v zmysle platných právnych predpisov a odvozu KBRO do zhodnocovacieho zariadenia, resp. výmenu naplnených nádob za prázdne vydezinfikované a odvoz plných nádob s KBRO do zhodnocovacieho zariadenia.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Termín začatia poskytovania služieb zberu KBRO - dňom účinnosti zmluvy Termín ukončenia poskytovania služieb zberu KBRO - uplynutím 12. mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, alebo dňom uhradenia celkovej zmluvnej ceny za poskytnutie služby

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu, v meste Hlohovec, v trvaní 12 mesiacov
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 168 664,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 149 805,60
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-29T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV