dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 27/7/OPE/ESO1D/NCZI
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národné centrum zdravotníckych informácií
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165387
Lazaretská 26, 81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Národné centrum zdravotníckych informácií
Telefón: +421 257269713 Fax: +421 243412094
Email: robert.danko@nczisk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433217
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72212100-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Národný projekt Zabezpečenie efektívneho používania služieb ESO1 poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti na celom území SR je v plnej kompetencii NCZI. Projekt je určený všetkým aktérom v procesoch elektronického zdravotníctva v SR označenom ako eZdravie. Od 1. januára 2017 je v ostrej prevádzke Systém elektronického zdravotníctva, Systém eZdravie. Do Systému eZdravie sa zdravotnícky pracovníci (ďalej len ZPr) prihlasujú cez svoje informačné systémy poskytovateľov zdravotnej starostlivosti a pristupujú doň výhradne prostredníctvom elektronického preukazu zdravotníckeho pracovníka (ďalej len ePZP), ktorý majú počas práce s eZdravie stále vložený v čítačke ePZP. Z tohto dôvodu nie je v súčasnosti umožnený prístup takým zdravotníckych pracovníkom, ktorí pracujú a zapisujú zdravotné záznamy pacientov v teréne alebo mimo svojho PC. Absencia alternatívneho riešenia prihlásenia pre týchto ZPr má za následok fakt, že v súčasnosti pristupujú do eZdravie len čiastočne (lekár v nemocnici zapisuje a číta záznamy len z prostredia jeho ambulancie) alebo nepristupujú vôbec (sestry alebo zdravotnícki záchranári priamo zo sanitky). Dôvodom vzniku tohto diela je priniesť alternatívu v podobe prístupu do NZIS týmto ZPr tak, aby súčasný stav prístup cez ePZP bol pre ostatných ZPr ponechaný. Ďalším prínosom tohto zlepšenia je nutnosť odbremeniť ZPr od riešenia technických problémov eZdravie a ak aj keď takýto problém nastane, je potrebné zabezpečiť, aby mal čo najmenší dopad na samotného ZPr a nebol pre neho zdržaním alebo inou prekážkou v práci so systémom eZdravie. Za súčasného stavu a spôsobu riešenia je pre NCZI problematické v čo najkratšej dobe vyriešiť technický problém, pretože nevie monitorovať počítač ZPr a ani jeho IS PZS. Rovnako nevie monitorovať centrálne aplikačné komponenty eZdravie, pretože sú inštalované buď na počítači ZPr, alebo sú integrálnou súčasťou IS PZS. Cieľom implementácie a riešenia Projektu je rozšíriť a doplniť elektronické služby, doplniť nové komponenty a minimalizovať problematické oblasti pri používaní elektronických služieb systému eZdravie v sektore zdravotníctva. Predmet Projektu ESO1-D pozostáva z alternatívneho mobilného prístupu ZPr, umožňujúci identifikáciu, autentifikáciu a autorizáciu ZPr cez mobilné zariadenie, ktorí bude zároveň poskytovať prístup do eZdravie mobilným pracovníkom pracujúcim v teréne alebo mimo svojich PC. Týmto pre nich bude vytvorená alternatíva voči ostatným zdravotníckym pracovníkom, pričom ale hlavným spôsobom autentifikácie ostáva ePZP. Súčasťou predmetu projektu je Mobilno-Komunikačno-Autentifikačný modul-MKAM-SW a CPE, ktorí zabezpečí presunutie centrálnych aplikačných komponentov eZdravie ako ovládačov, klientský SW a CryptoController mimo PC ZPr. A to do softwarovej časti CPE tak, aby všetky komponenty mohol Objednávateľ spravovať vzdialene (off-site) a primárne bez potreby komunikácie so ZPr alebo IT podpory na strane PZS. Týmto spôsobom sa bude vedieť implementovať online monitoring MKAM-SW a CPE, v ktorom bežia MKAM-SW a aplikačné komponenty tak, aby Objednávateľ v prípade prevádzkového incidentu vedel v čo najskoršom čase vzdialene zasiahnuť. Riešenie okrem vyššie uvedeného predmetu projektu bude obsahovať aj serverovú časť (centrálnu časť modulov), ktorú vy-súťažený dodávateľ dodá vrátane detailného popisu konfigurácie a inštalácie, s platnými licenciami pre neobmedzené používanie centrálnej časti modulov na dobu neurčitú tak, aby v prípade rozhodnutia Objednávateľa o migrácii centrálnych častí eZdravie bolo možné serverovú časť Diela nasadiť aj v inom prostredí určenom Objednávateľom.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH:
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národné centrum zdravotníckych informácií Lazaretská 26, 811 09 Bratislava
Opis obstarávania:
Národný projekt Zabezpečenie efektívneho používania služieb ESO1 poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti na celom území SR je v plnej kompetencii NCZI. Projekt je určený všetkým aktérom v procesoch elektronického zdravotníctva v SR označenom ako eZdravie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť si opciu s víťazným uchádzačom na predĺženie SLA zmluvy o ďalších 60 mesiacov.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude spolufinancovaný kombináciou vlastných zdrojov verejného obstarávateľa a z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra.
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-06T13:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-07-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Termín trvania zákazky uvedený v bode II.2.7 začatie zákazky je informatívny a bude upresnený po podpise zmluvy s víťazných uchádzačom 2. Zmluva na podporné služby bude uzatvorená na 60 mesiacov s opciou na ďalších 60 mesiacov. 3. Obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty. Nejedná sa o zelené obstarávanie.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-27T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV