dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 4995/2021-420
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156426
Botanická 15, 84213 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky
Telefón: +421 260257112
Email: zuzana.juhasova@svps.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433327
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 4995/2021-420
Hlavný kód CPV
42513200-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Dodanie chladiacich boxov na uloženie ulovených tiel zveri do výsledku laboratórneho vyšetrenia, za účelom boja s nákazou afrického moru ošípaných.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 437 500,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Poľovné revíry na území SR v oblasti určenej verejným obstarávateľom.
Opis obstarávania:
Dodanie chladiacich boxov na uloženie ulovených tiel zveri do výsledku laboratórneho vyšetrenia, za účelom boja s nákazou afrického moru ošípaných. Súčasťou poskytnutia predmetu zákazky je doprava tovaru na miesto dodania, uvedenie do prevádzky a zaškolenie obsluhy na uvedenie do prevádzky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
2 437 500,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastnit' hospodársky subjekt, ktotý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podl'a 5 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov ( zákon o verejnom obstarávaní'). Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajůcich sa osobného postavenia dokladmi podla 32 ods. 2, resp. podl'a 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý vedie úrad pre verejné obstarávanie môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podťa 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením platného potvrdenia úradu o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač alebo záujemca nie je z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Splnenie podmienok účasti möže uchádzač alternatívne preukázat' aj spôsobom podl'a 39 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. uchádzač maže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávatel'om v tomto verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (JED). Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom JED, v časti IV JED môže vyplniť len oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely častí IV JED.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-08-16T15:30:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-08-15T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní a v súlade so súťažnými podkladmi. Systém Elektronické obstarávanie ďalej len EO) použitý na zadávanie tejto nadlimitnej zákazky je súčasťou Elektronického kontraktačného systému (ďalej len EKS). Je vytvorený, prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle: https://eo.eks.sk/. 2.Verejný obstarávateľ uvádza, že v dokumente Všeobecné podmienky elektronického obstarávania (v aktuálnom znení), ktorý je zverejnený na EKS, sú upravené v rozsahu zákona o verejnom obstarávaní základné podmienky používania EO najmä z hľadiska bezpečnosti, ochrany osobných údajov a iných údajov, ako aj podrobnosti vo vzťahu ku komunikácii, doručovaniu, identifikácii a autentifikácii. Podrobnosti o elektronickej komunikácii vrátane doručovania sú v tomto dokumente uvedené v čl. III. Komunikácia a doručovanie. Priamy odkaz: https://kernel.eks.sk/SpravaVPPPVO/VPPPVO/AktuaIneUcinne/10 3.Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú prístupné v súlade so zákonom na internetovej adrese https://eo.eks.sk/ElektronickaTabuIa/DetaiI/2241. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu bude tiež zverejnený v PROFILE verejného obstarávateľa na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie, adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profiIov/zakazky/250. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať Elektronickú tabuľu tejto zákazky https://eo.eks.sk/EIektronickaTabuIa/DetaiI/2241 4. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 5. Zábezpeka ponuky sa požaduje vo výške 120 000,00 EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač. 6. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch je maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmluvu nepodpísať, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 7. Podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9.Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-26T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV