dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MSÚTN-UP-VO/2021/38579
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trenčín
Telefón: +421 326504265 Fax: +421 326504265
Email: alena.lalinska@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433443
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MSÚTN-UP-VO/2021/38579
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
1. Predmetom zákazky je: - vybudovanie nového jednopodlažného objektu v areáli základnej školy, ktorý bude slúžiť pre štúdium 80-tich žiakov, v ktorom sa budú nachádzať nové sociálne zariadenia a kabinet. - rekonštrukcia prípojky kanalizácie, ktorá je čiastočne v areáli základnej školy a čiastočne na komunikácii pred základnou školou. V čase školského vyučovania je nevyhnutné prispôsobiť výkon prác prevádzke základnej školy. 2. Stavba je rozdelená na dva samostatné objekty: SO 101 Dobudovanie učební SO 103 Rekonštrukcia kanalizačnej prípojky Objekt SO 101 - Dobudovanie učební je budovaný ako samostatný objekt prepojený s jestvujúcou spojovacou chodbou spájajúcou hlavnú školu s budovou jedálne a krúžkov. Umiestnenie tohto objektu je smerom na juhovýchodnú stranu spojovacej chodby na jej približný stred s rešpektovaním požiarnych odstupových vzdialeností a jestvujúcich inžinierskych sietí (plyn, trasa NN, energokanál). Objekt SO 103 Rekonštrukcia kanalizačnej prípojky priamo súvisí s potrebami objektu SO101 a tiež rieši v časti rekonštrukciu problémovej upchávajúcej sa kanalizácie ZŠ. 3. Projektová dokumentácia je však spracovaná pre štyri stavebné objekty: SO 101 Dobudovanie učební, SO 102 Prístavba a rekonštrukcia kuchyne a jedálne, SO 103 Rekonštrukcia kanalizačnej prípojky a SO 104 Prípojka NN. UPOZORNENIE: V tomto verejnom obstarávaní sa bude realizovať len objekt SO 101 a SO 103. Pozn.: Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 366 879,82
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.47a) Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa odseku 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Údaje podľa druhej vety je verejný obstarávateľ oprávnený použiť na získanie údajov z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu47a), ktoré bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov. Pre potreby preukázania výpisu z registra trestov pre fyzické osoby je potrebné, aby uchádzač zaslal verejnému obstarávateľovi nasledovné údaje: meno, priezvisko, rodné priezvisko, dátum narodenia, číslo pasu, číslo občianskeho preukazu, miesto narodenia, okres narodenia, štátne občianstvo, miesto trvalého pobytu, meno matky, meno otca, rodné meno matky, rodné meno otca. Na základe týchto údajov si vie verejný obstarávateľ zabezpečiť výpis z registra trestov pre fyzické osoby z informačných systémov verejnej správy a uchádzač teda nemusí tieto doklady predkladať. UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup v súlade so zákonom č. 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) týmto údajom z informačných systémov verejnej správy: 1. k výpisu z registra trestov fyzických osôb a môže nahliadať do zoznamu právoplatne odsúdených právnických osôb vedený GR SR, to zn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak fyzické osoby, člen/ovia štatutárneho orgánu; člen/ovia dozorného orgánu alebo prokurista/i uchádzača /čov nie je/sú občanom Slovenskej republiky, a právnická osoba nemá sídlo v Slovenskej republike zapísané v registri. 2. k potvrdeniu o nedoplatkoch na zdravotnom poistení a sociálnom poistení, t. zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) nie je povinný uchádzač predkladať. . Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby , nemajú sídlo, miesto podnikania ( zapísané v registri) v Slovenskej republike 3. k potvrdeniu miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, t. zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. c) nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike 4. k dokladu na preukázanie , že je uchádzač oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, t. zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby , nemajú sídlo, miesto podnikania ( zapísané v registri) v Slovenskej republike. V prípade, ak záujemca/uchádzač nepreukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom zo zoznamu hospodárskych subjektov podľa bodu 1.5 časti A.2 súťažných podkladov, je teda povinný predložiť iba doklady podľa § 32 ods. 2 písm. d) a písm. f), ostatné doklady si verejný obstarávateľ zabezpečí sám z informačných systémov verejnej správy. 1.4 Verejný obstarávateľ uplatňuje aj podmienku (dôvod vylúčenia uchádzača) podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. !!!Z dôvodu obmedzeného počtu znakov, v tomto bode uvádzame len dôležité základné informácie. Celé znenie týchto podmienok účasti sa nachádza v súťažných podkladoch v časti A.2 Podmienky účasti!!!
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia musia byť v súlade s § 33 Zákona o verejnom obstarávaní. !!!Podmienky účasti sú v plnom znení uvedené v Súťažných podkladoch, v kapitole A.2 Podmienky účasti, keďže vo Výzve na predkladanie ponúk nie je plné znenie podmienok účasti možné zverejniť nakoľko je počet znakov obmedzený!!! Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. - Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v tejto časti týchto podkladov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo jeho úradne overenej fotokópii.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti postavenia musia byť v súlade s § 34 Zákona o verejnom obstarávaní. Pre stavebné práce, ktoré sa majú uskutočniť podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. !!!Podmienky účasti sú v plnom znení uvedené v Súťažných podkladoch, v kapitole A.2 Podmienky účasti, keďže vo Výzve na predkladanie ponúk nie je plné znenie podmienok účasti možné zverejniť nakoľko je počet znakov obmedzený!!! Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (za stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce na výstavbe a/alebo rekonštrukcii pozemných stavieb), v rozhodnom období v súhrnnom objeme 320.000,- ? bez DPH, pričom minimálne jedna z referencií nesmie byť nižšia ako 160.000 ? bez DPH.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1. Úsp.uchádzač je povinný zložiť na účet VO za účelom zabezpečenia svojich povinností vyplývajúcich zo Zmluvy al.predložiť VO najneskôr v lehote do 3 pracov.dní odo dňa účinnosti Zmluvy bankovú záruku vystavenú bankou so sídlom v SR alebo pobočkou zahr. banky so sídlom na území SR sumu 5.000 ?. 2. Úsp.uchádzač je povinný zabezpečiť zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám v súvislosti s činnosťou súvisiacou s predmetom tejto zmluvy, a to do 3 prac.dní odo dňa, v kt.nadobudne účinnosť táto zmluva min.na poistnú sumu min.vo výške 100.000 ?. 3. Zhotoviteľ je povinný elektromontáž NN vykonať výlučne osobami so zodpovedajúcou odbornou spôsobilosťou. 4. Zhotoviteľ je povinný plynoinštalácie vykonať výlučne osobami so zodpovedajúcou odbornou spôsobilosťou. 5. Zhotoviteľ poverí výkonom funkcie stavbyvedúceho odborne spôsobilú osobu s odborným zameraním zodpovedajúcim predmetu tejto zmluvy, ktorá má príslušné platné oprávnenie v zmysle platných právnych predpisov
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-24T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-24T13:00:00
Miesto: Veľká zasadacia miestnosť na Mestskom úrade v Trenčíne
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Pri otváraní ponúk bude umožnená účasť všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa otvárania môže zúčastniť osobne, prostredníctvom osoby oprávnenej konať za uchádzača v zmysle výpisu z obchodného registra alebo prostredníctvom osoby, ktorú štatutárny zástupca uchádzača písomne splnomocnil na tento úkon.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. zábezpeka: 10.000 ? 2. Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a komunikácia medzi VO/záujemcami a uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štát.(slov.) jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke, podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osob.údajov uvedených v týchto dokumentoch. 3. VO bude pri komun. s uchádzač. resp. záujemc. postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikač. rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komun. sa týka akejkoľvek komunik. a podaní medzi VO a záujem., resp. uchádz. (ak nie v súť. podkl. uved. inak). JOSEPHINE je na účely tohto VO softvér na elektroniz.zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 4. VO umožňuje neobmedzený a priamy prístup el.prostriedkami k SP a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. SP a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie SP alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo VO, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty vo formáte pdf. v profile verejného obstarávateľa v systéme Josephine, ako aj súťažné podklady, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, výkazy výmer, súťažné podklady) sa budú nachádzať v systéme JOSEPHINE v editovateľnej podobe (verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa link, kde sa budú všetky dokumenty k zákazke zverejnené) 5. Pokiaľ sa v týchto súťaž. podkladoch hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elektronické predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádzača ako aj verejného obstarávateľa). V tejto zákazke sa bude v papierovej podobe predkladať len originál bankovej záruky/poistenia záruky. Ver. obstarávateľ pri vyhodnocovaní ponúk môže požiadať uchádzača o predloženie dokumentov (originálov alebo overených kópii), ktoré boli obsahom elektronickej ponuky. Forma uplatnenia revíznych postupov je upravená v § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z.z. 6. Ver. obstarávateľ na základe § 112 ods. 6 ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk a zároveň ver. ob. vyhodnotí spln. podmienok účasti uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 7. Pri JEDe: Ver. obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podm. účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie. 8. Odovzdanie staveniska: Najneskôr do 10 prac. dní po dni, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva s úspeš. uchádzačom. Začatie prác: V deň odovzdania staveniska
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV