dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2215/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Bernolákova 1, 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Telefón: +421 918664011 Fax: +421 252496134
Email: beata.havelkova@stuba.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 585/2021
Hlavný kód CPV
45212412-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Dodatok č.1 k Zmluve o Dielo č.9701/0007/21-Oprava izieb na ŠD Mladá garda IV.etapa, Račianska 103, 831 02 Bratislava.
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ŠD Mladá garda , Račianska 103, 831 02 Bratislava.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Oprava izieb a spojovacej chodby na ŠD Mladá garda 4.etapa-blok A, Račianska 103, 831 02 Bratislava. Realizovať sa bude 4. etapa v bloku A . Predpokladaná hodnota zákazky IV. etapy je 156 340,11 ? bez DPH . Dĺžka trvania zmluvy na uskutočnenie predmetu zákazky 4. etapy je do 3 mesiacov od zadania zákazky, t.j. odovzdania staveniska v zmysle Obchodných podmienok plnenia predmetu zmluvy uvedených v Prílohe súťažných podkladov.Rozsah prác 4. etapy je daný v súťažných podkladov.Predpokladané zahájenie prác 4.etapy : máj/jún 2021.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 430775
Časť č.:
Názov: Oprava izieb na ŠD Mladá garda IV.etapa, Račianska 103, 831 02 Bratislava.
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 156 340,11
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-16T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45212412-7
Dodatočné kódy CPV
45212412-7

Miesto vykonania
Opis obstarávania
Oprava izieb a spojovacej chodby na ŠD Mladá garda 4.etapa-blok A, Račianska 103, 831 02 Bratislava. Realizovať sa bude 4. etapa v bloku A . Predpokladaná hodnota zákazky IV. etapy je 156 340,11 ? bez DPH . Dĺžka trvania zmluvy na uskutočnenie predmetu zákazky 4. etapy je do 3 mesiacov od zadania zákazky, t.j. odovzdania staveniska v zmysle Obchodných podmienok plnenia predmetu zmluvy uvedených v Prílohe súťažných podkladov.Rozsah prác 4. etapy je daný v súťažných podkladov.Predpokladané zahájenie prác 4.etapy : máj/jún 2021.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 156 149,16
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatok č. 1 zmluvné strany uzatvárajú za účelom: a)opravy výkazu výmer ako Prílohy číslo 1 Zmluvy, a to z dôvodu dohody zmluvných strán o zmenách množstva materiálov a výkonov prác, b)zvýšenie ceny Diela. ad a)Výkaz výmer bol doplnený o brúsenie a opravu parapetov na izbách ŠD Mladá garda blok A. ad b) v súlade s cenovou ponukou, rozpočtom s výkazom výmer, ktorá tvorí Prílohu č. 1 tejto Zmluvy v celkovej cene Diela 162 549,48 ? bez DPH.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 156 149,16
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 162 549,48
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV