dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 412259
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
CHEMOSVIT ENERGOCHEM, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31737862
Štúrova 101, 05921 Svit

Slovensko
Kontaktná osoba: CHEMOSVIT ENERGOCHEM, a.s.
Telefón: +421 52908995312
Email: kacmar.m@chemosvit.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: CHEMOSVIT ENERGOCHEM /NLZ 01/2017
Hlavný kód CPV
45232140-5
Druh zákazky
OPIS
Názov
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45232141-2

38424000-3

48150000-4

44163120-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Územie mesta Svit a priemyselné areály CHEMOSVIT a FINCHEM
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je realizácia projektu Rozvoj účinnejších systémov centralizovaného zásobovania teplom založených na dopyte po využiteľnom teple postávajúci z dvoch relatívne samostatných celkov, ktoré riešia rekonštrukciu horúcovodných (HV) rozvodov tepla v priemyselných areáloch CHEMOSVIT a FINCHEM a samostatne rekonštrukciu HV rozvodov tepla v meste Svit. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 16
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP310040N349
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 094-223648
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2020-05-05T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 5 099 972,12
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-09-13T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
45232140-5
Dodatočné kódy CPV
45232141-2

38424000-3

48150000-4

44163120-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Územie mesta Svit a priemyselné areály CHEMOSVIT a FINCHEM
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je realizácia projektu Rozvoj účinnejších systémov centralizovaného zásobovania teplom založených na dopyte po využiteľnom teple postávajúci z dvoch relatívne samostatných celkov, ktoré riešia rekonštrukciu horúcovodných (HV) rozvodov tepla v priemyselných areáloch CHEMOSVIT a FINCHEM a samostatne rekonštrukciu HV rozvodov tepla v meste Svit. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí Časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 17
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 5 090 203,14
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
1. Predĺženie lehoty na vykonanie diela na 17 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo (zmena bodu č. 3.6.2 zmluvy o dielo a Prílohy č. 3 Harmonogram prác zmluvy o dielo). 2. Zmena technického riešenia sa týka dvoch prevádzkových súborov, ktoré sa nachádzajú v realizačnom projekte pod označením: 1)PS-01.01 Vonkajšie nadzemné primárne rozvody na potrubných mostoch vetva Východ, 600-Uzemnenie 1)PS-01.02 Vonkajšie nadzemné primárne rozvody na potrubných mostoch vetva Západ, 600-Uzemnenie (zmena Prílohy č. 1 Špecifikácia predmetu Zákazky zmluvy o dielo) a s tým súvisiaca zmena ceny diela - zníženie ceny o 9 768, 98 EUR bez DPH (zmena bodu č. .4.1.2 zmluvy o dielo a Prílohy č. 2 Rozpočet zmluvy o dielo)
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 5 099 972,12
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 5 090 203,14
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV