dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 105917/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42499500
Lazovná 63, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Telefón: +421 249234355 / 249234340
Email: Petra.Havelkova@financnasprava.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 105917/2021
Hlavný kód CPV
72267000-4
Druh zákazky
OPIS
Názov
Služby podpory prevádzky a údržby APV SYSNED a súvisiacich modulov
Časť č.: 0
Dodatočné kódy CPV
72267000-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Finančné riaditeľstvo SR, Mierová 23, 815 11 Bratislava, Finančné riaditeľstvo SR, Nová ulica 13, 974 01 Banská Bystrica.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom Zmluvy je poskytovanie služieb technickej podpory zo strany Poskytovateľa pre Verejného obstarávateľa. Predmetom Zmluvy je a) poskytovanie služieb servisného hotline, b) podpora pri realizácii prevádzkových zásahov (podpora prevádzky systému), c) realizácia pravidelných preventívnych zásahov (profylaktika a monitoring), d) realizácia servisných zásahov (riešenie incidentov) v prípade nefunkčnosti systému alebo jeho komponentov, e) realizácia servisných zásahov podľa požiadaviek (riešenie požiadaviek na zmenu konfigurácie), f) ostatné služby súvisiace s prevádzkou APV SYSNED a súvisiacich modulov na základe zmenových požiadaviek Verejného obstarávateľa v súlade s aktuálnou legislatívou upravujúcou predmet Zmluvy. Pod pojmom APV SYSNED sa pritom rozumie aplikačné programové vybavenie pre správu nepriamych daní.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 111-253249
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 91897/2018
Časť č.:
Názov: Služby podpory prevádzky a údržby APV SYSNED a súvisiacich modulov
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2018-06-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 11 141 806,50
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-09-13T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72267000-4
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Finančné riaditeľstvo SR, Mierová 23, 815 11 Bratislava, Finančné riaditeľstvo SR, Nová ulica 13, 974 01 Banská Bystrica.
Opis obstarávania:
Predmetom Zmluvy je poskytovanie služieb technickej podpory zo strany Poskytovateľa pre Verejného obstarávateľa. Predmetom Zmluvy je a) poskytovanie služieb servisného hotline, b) podpora pri realizácii prevádzkových zásahov (podpora prevádzky systému), c) realizácia pravidelných preventívnych zásahov (profylaktika a monitoring), d) realizácia servisných zásahov (riešenie incidentov) v prípade nefunkčnosti systému alebo jeho komponentov, e) realizácia servisných zásahov podľa požiadaviek (riešenie požiadaviek na zmenu konfigurácie), f) ostatné služby súvisiace s prevádzkou APV SYSNED a súvisiacich modulov na základe zmenových požiadaviek Verejného obstarávateľa v súlade s aktuálnou legislatívou upravujúcou predmet Zmluvy. Pod pojmom APV SYSNED sa pritom rozumie aplikačné programové vybavenie pre správu nepriamych daní.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 42
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 19 951 066,10
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Počas realizácie Zmluvy vznikla Verejnému obstarávateľovi potreba dodatočne zabezpečiť doplňujúce služby (rozšírenie počtu už pôvodného rozsahu plnenia a teda aj predĺženie doby poskytovania služieb), ktoré neboli zahrnuté do Zmluvy a ktoré sú nevyhnutné na splnenie hlavného významu Zmluvy, obstaranej zákazky a ktoré sú taktiež požadované v zmysle aktuálne platnej, i plánovanej legislatívy. Predmetné doplňujúce služby spočívajú v poskytovaní služieb technickej podpory APV SYSNED a súvisiacich modulov. Uvedenými zmenami sa nezmení charakter Zmluvy, ide o doplňujúce služby rovnakého druhu, ktoré sú nevyhnutné na riadnu, spoľahlivú a efektívnu prevádzku APV SYSNED a súvisiacich modulov, a ktoré môžu byť zabezpečené iba prostredníctvom uzatvorenia navrhovaného Dodatku č. 3 v súlade s princípom hospodárnosti a efektívnosti, ktorým je Verejný obstarávateľ viazaný v zmysle ust. § 10 ods. 2 ZVO. Zabezpečenie doplňujúcich služieb (služieb technickej podpory APV SYSNED a súvisiacich modulov) v rozsahu podľa a na základe Dodatku č. 3, je nevyhnutné pre plynulé, bezpečné a spoľahlivé fungovanie informačného systému v súlade so zákonom č. 95/2018 Z. z. o informačných technológiách vo verejnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nevyhnutnosť potreby dodania doplňujúcich služieb vyplýva z potreby zabezpečiť trvalú dostupnosť viacerých špecializovaných profesií a odbornosti informačno-komunikačných technológií v režime, v akom je APV SYSNED dostupný používateľom, čo nie je možné vyriešiť dostupným personálnym zabezpečením prevádzky systému na strane Verejného obstarávateľa. Nevyhnutnosť potreby dodať doplňujúce služby vyplýva z požiadavky zabezpečenia riadnej prevádzkyschopnosti informačného systému APV SYSNED a jeho súvisiacich modulov, ktoré sú dôležitou súčasťou elektronizácie procesov a služieb verejnej správy a ktoré sú zásadné pre riadne plnenie agend Verejného obstarávateľa zverených mu v oblasti verejných financií na základe Zákona o ITVS, Zákona o e-Governmente, Zákona o finančnej správe, Nariadenia a Vykonávacieho nariadenia. Dotknutý informačný systém je jedným z unikátnych, kľúčových informačných systémov Slovenskej republiky, ktorý zabezpečuje prioritnú agendu Verejného obstarávateľa v oblasti spotrebných daní. Požadované doplňujúce služby v rozsahu a na základe Dodatku č. 3 nemôže dodať iný hospodársky subjekt ako Poskytovateľ, a to z technických a ekonomických dôvodov a taktiež kvôli požiadavke interoperability s existujúcimi službami a ostatnými informačnými systémami verejnej správy.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 19 469 347,10
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 19 951 066,10
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV