dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 07091/2020/ODDVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37828100
Nám. SNP 23, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrický samosprávny kraj
Telefón: +421 484325646
Email: ivana.mesiarikova@bbsk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 07091/2020/ODDVO
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zákazky
OPIS
Názov
Inžinierska činnosť a majetkovoprávne usporiadanie
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
71320000-7

Miesto vykonania
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom je vykonanie inžinierskej činnosti vrátane majetkovoprávneho vysporiadania pre projekt s názvom Vybudovanie cyklotrasy BB-Vlkanová-Sliač, II. etapa.. Cyklistická komunikácia bude začínať pri reštaurácií Fort Geronimo, kde sa bude napájať na plánovanú cyklistickú komunikáciu, I. etapu, a končiť bude v obci Sliač, kde sa bude napájať na existujúcu cyklistickú komunikáciu. Dĺžka navrhovanej cyklistickej komunikácie predstavuje vo variante č. 1. cca 8,55 km, vo variante č. 2. cca 7,87 km. Rozsah inžinierskej činnosti súvisiacich s vydaním územného rozhodnutia a stavebného povolenia bude spočívať zo zabezpečenia vyjadrení a stanovísk správcov alebo vlastníkov inžinierskych sietí a majetkovoprávneho usporiadania. Predpokladaný počet vlastníkov je 1200. Počet vlastníkov bude presne určený po geometrickom zameraní stavby a vypracovaní vyhľadávacej štúdie. Inžinierku činnosť s majetkovoprávnym usporiadaním bude potrebné vykonať aj pod cyklistickou komunikáciou (časť 1. verejného obstarávania/zákazky) a aj pod cyklistickou lávkou (časť 3. verejného obstarávania/zákazky, cyklistická lávka aj s nábehmi, poprípade inundačnými mostíkmi). V cene zákazky na inžiniersku činnosť s majetkovoprávnym usporiadaním sú zahrnuté aj výdavky na správne poplatky, poplatky u notára, poplatky na Katastri nehnuteľností, kolkové známky, osvedčenia podpisov a pod.. Znalecké posudky zabezpečí objednávateľ. Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v časti B Súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 490
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 183-442559
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 2
Časť č.: 2
Názov: Inžinierska činnosť a majetkovoprávne usporiadanie
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2020-08-24T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 89 700,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-09-13T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
71320000-7
Dodatočné kódy CPV
71320000-7

Miesto vykonania
Opis obstarávania:
Predmetom je vykonanie inžinierskej činnosti vrátane majetkovoprávneho vysporiadania pre projekt s názvom Vybudovanie cyklotrasy BB-Vlkanová-Sliač, II. etapa.. Cyklistická komunikácia bude začínať pri reštaurácií Fort Geronimo, kde sa bude napájať na plánovanú cyklistickú komunikáciu, I. etapu, a končiť bude v obci Sliač, kde sa bude napájať na existujúcu cyklistickú komunikáciu. Dĺžka navrhovanej cyklistickej komunikácie predstavuje vo variante č. 1. cca 8,55 km, vo variante č. 2. cca 7,87 km. Rozsah inžinierskej činnosti súvisiacich s vydaním územného rozhodnutia a stavebného povolenia bude spočívať zo zabezpečenia vyjadrení a stanovísk správcov alebo vlastníkov inžinierskych sietí a majetkovoprávneho usporiadania. Predpokladaný počet vlastníkov je 1200. Počet vlastníkov bude presne určený po geometrickom zameraní stavby a vypracovaní vyhľadávacej štúdie. Inžinierku činnosť s majetkovoprávnym usporiadaním bude potrebné vykonať aj pod cyklistickou komunikáciou (časť 1. verejného obstarávania/zákazky) a aj pod cyklistickou lávkou (časť 3. verejného obstarávania/zákazky, cyklistická lávka aj s nábehmi, poprípade inundačnými mostíkmi). V cene zákazky na inžiniersku činnosť s majetkovoprávnym usporiadaním sú zahrnuté aj výdavky na správne poplatky, poplatky u notára, poplatky na Katastri nehnuteľností, kolkové známky, osvedčenia podpisov a pod.. Znalecké posudky zabezpečí objednávateľ. Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v časti B Súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 770
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 89 700,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
1. Predmetom tohto Dodatku č. 2 je dohoda zmluvných strán na nasledovnej zmene Zmluvy: 1.1 Týmto Dodatkom č. 2 sa mení čl. III. Termíny plnenia predmetu zmluvy a trvanie zmluvy ods. 3.1 nasledovne: 3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že túto zmluvu uzatvárajú na dobu určitú, a to najneskôr: a) Vybavenie územného rozhodnutia v rozsahu podľa čl. II bod 2.1 písm. a) až b) do 120 pracovných dní od odovzdania dokumentácie pre územné rozhodnutie, vrátane overených geometrických plánov príslušnou správou katastra, b) príprava a odovzdanie materiálov v rozsahu podľa čl. II bod 2.1 písm. c) až h) do 120 pracovných dní od obdržania podkladov v zmysle čl. II. bod 2.2 tejto zmluvy po nadobudnutí právoplatnosti územného rozhodnutia, avšak najneskôr do 15. dňa predchádzajúceho mesiaca pred mesiacom, v ktorom sa zasadnutie zastupiteľstva BBSK koná po uplynutí uvedenej lehoty. Termíny zasadnutí zastupiteľstva BBSK oznámi mandant písomnou formou na e-mailovú adresu mandatára uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, c) odovzdanie podkladov pre majetkovoprávne usporiadanie pozemkov pod stavbami k stavebnému povoleniu v rozsahu podľa čl. II bod. 2.1 písm. g) až p) do 8 mesiacov od nasledujúceho dňa po obdržaní uznesení zastupiteľstva BBSK, ktorými sú prevody a iné práva k pozemkom schválené po nadobudnutí právoplatnosti územného rozhodnutia. d) zápis novovzniknutých parciel na listy vlastníctva v prospech BBSK v rozsahu podľa čl. II bod 2.1 písm. q) a u) do 110 dní od nasledujúceho dňa od účinnosti príslušných zmlúv podľa čl. U bod 2.1 písm. i) tejto zmluvy, e) vybavenie stavebného povolenia v rozsahu podľa čl. II bod 2.1 písm. v) až w) do 180 pracovných dní od odovzdania podkladov v zmysle tohto čl. bod 3.1 písm. c) až r), resp. od zapísania všetkých novovzniknutých pozemkov na LV a/alebo získania právoplatných vyvlastňovacích rozhodnutí, budúcich či nájomných zmlúv.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 89 700,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 89 700,00
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV