dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 4764/2021/OVO
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925298
Email: svetlusa.felcanova@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 4764/2021/OVO
Hlavný kód CPV
79824000-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je príprava a vytvorenie obsahového a grafického návrhu, výroba, tlač a distribúcia 4 čísiel štvrťročníka časopisu počas roku 2021 v náklade 6000 ks/číslo pod názvom Eurokompas časopis Úradu vlády SR o štrukturálnych fondoch na rok 2021.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Tlač a distribúcia časopisu EUROKOMPAS
Dodatočné kódy CPV
79822500-7

79962000-5

79550000-4

79820000-8

79821000-5

79821100-6

79970000-4

63522000-4

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: a)distribúcia jednotlivých výtlačkov podľa objednávateľom odsúhlaseného distribučného zoznamu na cca 4 500 abonentných adries; b)Úrad vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava - cca 1500 kusov.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je príprava/vytvorenie obsahového a grafického návrhu, výroba, tlač a distribúcia 4 čísiel štvrťročníka časopisu Eurokompas počas roku 2021. Súčasťou zákazky je grafický návrh - dizajn časopisu s možnosťou jedného kompletného redizajnu v období trvania zmluvy. Súčasťou predmetu zákazky je vytvorenie časopisu podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Poskytovateľ zabezpečí vytvorenie predmetu zákazky podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, ktorý je oprávnený poskytovateľovi poskytovať podklady pre vytvorenie odborných článkov a grafickú úpravu. Predmet zákazky predstavuje súbor nasledujúcich činností: vytvorenie nového grafického návrhu obálky a vnútra časopisu v súlade s platným dizajn manuálom, potrebami a požiadavkami verejného obstarávateľa s možnosťou 1 redizajnu v období trvania zmluvy, redaktorské práce (návrh tém, návrh obsahu a písanie článkov, vrátane zabezpečenia fotodokumentácie) po odsúhlasení verejným obstarávateľom alebo podľa zadania verejného obstarávateľa, t.j. príslušného odboru povereného zabezpečením vydávania časopisu, redigovanie článkov dodaných objednávateľom, zabezpečenie odborného redakčného garanta zodpovedného za redaktorskú a odbornú úroveň /úpravu časopisu pred jeho zalomením, spracovanie a preklad záverečnej sumarizácie do anglického jazyka, príprava a úprava fotografií, resp. iných grafických prvkov (grafy, tabuľky, atď.), Počet fotografií v jednom čísle časopisu sa pohybuje v rozpätí cca 30-40 ks, časť fotografií môže, ale nemusí byť dodaná objednávateľom, základný súbor fotografií dodá poskytovateľ. Počet grafov a tabuliek môže byť rôzny, nie je stanovený, DTP práce (proces spracovania grafického návrhu na počítači až po export súboru pre tlač), jazyková (slovenský jazyk, anglický jazyk) a grafická korektúra spracovaného materiálu, zabezpečenie vyrovnania autorských a licenčných práv k článkom a fotografiám, zahŕňa tiež súhlas ku všetkým výstupom spojeným s realizáciou predmetu zákazky, alebo jeho časti, a to na všetky známe spôsoby jeho použitia, vytvorenie internetovej verzie časopisu formát html a pdf s dodaním na CD 1 ks/1 číslo časopisu, pravidelná komunikácia so zodpovednými zástupcami verejného obstarávateľa, ktorí sú členmi redakčnej rady, za účelom odsúhlasenia vyhotoveného časopisu, výroba a tlač celého nákladu časopisu, zabezpečenie ISSN časopisu, aktualizácia distribučného zoznamu poskytovateľom podľa požiadaviek obstarávateľa a to tak, že po každej distribúcii publikácie, poskytovateľ predloží zoznam nedoručiteľných adries, zapracuje potrebné zmeny a na e-mailovú adresu ÚV SR zašle aktualizovaný distribučný zoznam, distribučný zoznam poskytovateľ odovzdá ÚV SR na požiadanie, balenie a distribúcia časopisu na odberateľské miesta (cca 4500 abonentných adries, pričom počet nie je stabilný; vrátane zabezpečenia distribúcie povinných výtlačkov časopisu) podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, vrátane úhrady nákladov spojených s distribúciou, vytvorenie redakčnej rady a zabezpečenie jej zasadnutí, rada bude zložená z 3 zástupcov objednávateľa a 2 zástupcov poskytovateľa. Technické špecifikácie časopisu EUROKOMPAS: - formát A 4, - papier - obálka 135g ONM (obojstranný natieraný matný), - vnútorné strany 115g ONM, - povrchová úprava 1/1 matný lak, - rozsah: počet strán 32, z toho obálka 4 strany a 28 strán vnútro, - farebnosť: 4+4, - text v slovenskom jazyku, záverečná sumarizácia v anglickom jazyku na 2 strany textu bez fotografií, - väzba V1 s 2 uškami, - náklad: 6000 ks za dané príslušné obdobie. Termín tlače a distribúcie 4 čísiel časopisu EUROKOMPAS v roku 2021: - do 03.12.2021, tzn. štyri (4) vydania
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
301010AZY9:
Doplňujúce informácie
1. Trvanie zmluvy: vydanie 4 čísel časopisu EUROKOMPAS do 03.12.2021. 2. Verejný obstarávateľ nepožaduje poskytnutie bankovej záruky alebo poskytnutie poistenia záruky alebo zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa. 3. Verejný obstarávateľ neuskutoční elektronickú aukciu.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ rozhodol o zrušení použitého postupu zadávania zákazky v zmysle § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval. Na pôvodný predmet zákazky verejný obstarávateľ vyhlási zákazku s nízkou hodnotou alebo podlimitnú zákazku v súlade s § 112 až 114 ZVO v závislosti od výšky predpokladanej hodnoty zákazky, platnej v čase začatia postupu zadávania zákazky.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-16T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV