dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hydromeliorácie, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35860839
Vrakunská 29, 82563 Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice

Slovensko
Kontaktná osoba: Hydromeliorácie, štátny podnik
Telefón: +421 915573749
Email: vladimir.kocur@stengl.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hydromelioracie.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432858
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 01/2021
Hlavný kód CPV
72212100-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vývoj a implementácia komplexného, procesne orientovaného, agendového informačného systému pre manažment údajov v oblasti hydromeliorácií s názvom : Informačný systém Hydromeliorácie.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 585 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72230000-6

72254000-0

72263000-6

72200000-7

72227000-2

72261000-2

72212311-2

72212445-0

72212780-0

72265000-0

79632000-3

79421000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hydromeliorácie, š.p. Vrakunská ul. 29 825 63 Bratislava 211
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vývoj a implementácia komplexného, procesne orientovaného, agendového informačného systému pre manažment údajov v oblasti hydromeliorácií s názvom : Informačný systém Hydromeliorácie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
585 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP Integrovaná infraštruktúra, kód výzvy OPII-2019/7/6-DOP názov projektu : Manažment údajov v oblasti hydromeliorácií.
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v ustanovení § 32 ods. 1 ZVO, ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa ustanovenia § 32 ods. 2 a ods. 4 alebo ods. 5 ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v systéme EVO. Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 ZVO. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený si vyžiadať doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO z informačných systémov verejnej správy. Preto, ak uchádzač tieto podmienky účasti preukazuje dokladmi, je nevyhnutné ich predložiť v ponuke (§ 32 ods. 3 ZVO).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 33 ods. 1 písm. d) ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v ustanovení § 33 ods.1 písm. d) ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v systéme EVO.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: A) § 34 ods. 1 písm. a) ZVO B) § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v ustanovení § 34 ods. 1 písm. a) a písm. g) ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v systéme EVO.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-10-26T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
(1) Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom systému Elektronického verejného obstarávania (IS EVO). https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. (2) Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 25.000,00 Euro. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. (3) Ak uchádzač nevypracuje ponuku sám, uvedie v ponuke osobu (meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo, ak bolo pridelené), ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní použil, a to v zmysle § 49 ods. 5 ZVO. (4) Verejný obstarávateľ bude postupovať pri vyhodnocovaní ponúk v zmysle § 66 ods. 7 ZVO. (5) Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie podmienok účasti jednotným európskym dokladom (JED) v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti. (6) Verejný obstarávateľ nepovoľuje uchádzačovi vyplniť len GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI (alfa) časti IV JED. Uchádzač musí v JED vyplniť aj všetky požadované informácie týkajúce sa podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti. (7) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti (§ 28 ods. 2 ZVO), je uvedené v súťažných podkladoch. (8) Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. (9) Verejný obstarávateľ uskutočnil prípravné trhové konzultácie (PTK) s cieľom určiť predpokladanú hodnotu zákazky. Informácie ktoré sa vymenili v súvislosti s PTK (§ 25 ods. 3 ZVO), sú dostupné na internetovej adrese: http://www.hydromelioracie.sk/main.php?opii/zverejnenia. Verejný obstarávateľ má za to, že žiadny hospodársky subjekt nezískal a nemohol získať žiadnu výhodu, nakoľko verejný obstarávateľ predmet zákazky a ďalšie súvisiace informácie, ktoré poskytol hospodárskym subjektom v rámci PTK, trvalo zverejnil ako verejne dostupnú informáciu aj na svojom webovom sídle. Napriek tomu verejný obstarávateľ stanovil lehotu na predkladanie ponúk dlhšiu ako zákonom stanovenú minimálnu lehotu (ktorá by bola v danom postupe zákazky dostatočná a primeraná), a to z dôvodu, aby mali hospodárske subjekty, ktoré neboli zapojené do PTK, dlhší čas na naštudovanie podkladov a následnú prípravu ponuky. (10) Verejný obstarávateľ vyzve úspešného uchádzača, aby v lehote na poskytnutie súčinnosti pri podpise zmluvy, predložil originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy zodpovednosti za škodu spôsobenú pri realizácii zákazky. Výška poistnej sumy sa požaduje najmenej 500.000 EUR na jednu poistnú udalosť. Poistenie musí byť následne zabezpečené kontinuálne počas trvania celého obdobia plnenia zmluvy.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-09-14T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV