dnes je 18.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: KR-NZ-0420-21
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SPP - distribúcia, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35910739
Mlynské Nivy 44/b Array, 82511 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: SPP - distribúcia, a.s.
Telefón: +421 220402181
Email: jana.prochaskova@spp-distribucia.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.spp-distribucia.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Prístup k súťažným dokumentom je obmedzený
Ďalšie informácie možno získať na adrese (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/15007/summary
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výroba, preprava a distribúcia plynu a tepla
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: KR-NZ-0420-21
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je výmena SCADA systému, výmena hardware, software a aplikačného vybavenia SCADA a poskytovanie servisných služieb (služby podpory a údržby SCADA).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 300 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miesto realizácie predmetu zákazky závisí od charakteru konkrétnych činností, realizovaných na základe Zmlúv, potrebných pre realizáciu plnenia.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je výmena SCADA systému, výmena hardware, software a aplikačného vybavenia SCADA a poskytovanie servisných služieb (služby podpory a údržby SCADA).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 300 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
84:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v ustanovení § 32 ods. 1 písm. e), f), g) a h) ZVO a ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa ustanovenia § 32 ods. 2 a ods. 4 ZVO. Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 písm. e) až f), 4 a 5 ZVO v súlade s ostatnými ustanoveniami ZVO, a to najmä § 37 ods. 3 a § 39 ZVO. Podrobné vymedzenie stanovených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia je obsiahnuté v prílohe č. 4 súťažných podkladov. Obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania záujemcu, ktorému preukáže závažné porušenie povinností podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. g) a h) ZVO. Obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúči z verejného obstarávania záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti záujemca predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok podľa § 34 ods. 1 písm. a), c) a g) a § 35 ZVO: 1. V zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznam dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúcich desať rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. 2. V zmysle § 34 ods. 1 písm. g) ZVO doklad s údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy/zmlúv alebo riadiacich zamestnancov (ďalej len Určená osoba), t. j. záujemca predloží: 1.štruktúrovaný profesijný životopis pre každú Určenú osobu samostatne a 2.Čestné vyhlásenie podpísané Určenou osobou pre každú Určenú osobu samostatne, že sa bude osobne podieľať na plnení zo zmluvy uzavretej na základe tohto verejného obstarávania. 3. V zmysle § 35 ZVO predloženie certifikátu systému manažérstva kvality podľa technických noriem, ktorý je vydaný akreditovanou osobou. 4. Záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. Oprávnenie na dodanie tovaru sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté. 5. Skupina dodávateľov preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. Podrobné vymedzenie stanovených podmienok účasti, vrátane minimálnej požadovanej úrovne štandardov je obsiahnuté v prílohe č. 4 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podrobné vymedzenie stanovených podmienok účasti, vrátane minimálnej požadovanej úrovne štandardov je obsiahnuté v prílohe č. 4 súťažných podkladov.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Pravidlá a kritériá účasti sú uvedené v bodoch III.1.1) až III.1.3) tohto oznámenia a v súťažných podkladoch. Objektívne pravidlá ich uplatnenia a vyhodnocovania korešpondujú ustanoveniam ZVO bez akéhokoľvek obmedzenia počtu uchádzačov spĺňajúcich tieto kritériá.
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka pre viazanosť ponuky vo výške 50.000,00 EUR. Ďalšie podrobnosti o podmienkach a spôsobe zloženia zábezpeky, jej uvoľnenia, prípadne prepadnutia v prospech obstarávateľa, sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov obstarávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia faktúry, pričom obstarávateľ pripúšťa možnosť rokovať o dĺžke lehoty splatnosti faktúr. Podrobnejšie platobné podmienky sú uvedené v obchodných a zmluvných podmienkach, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Obstarávateľ nebude vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právnu formu v zmysle § 37 ods. 2 ZVO. Jednotliví členovia skupiny dodávateľov budú zaviazaní spoločne a nerozdielne.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-15T00:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Žiadosťou o účasť v tomto rokovacom konaní so zverejnením sa rozumie: a)písomná žiadosť o zaradenie do procesu verejného obstarávania alebo b)predloženie dokladov, ktorými záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní alebo predloženie jednotného európskeho dokumentu pre verejné obstarávanie. 2. Žiadosť o účasť, ako aj jednotlivé doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené v stanovenej lehote, elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE. V prípade, ak potvrdí záujem o účasť v súťaži skupina dodávateľov, členovia skupiny splnomocnia jedného člena ako zástupcu, ktorý bude písomne splnomocnený všetkými ostatnými členmi skupiny na zastupovanie v súťaži a pre komunikáciu s obstarávateľom. Takéto písomné splnomocnenie predloží záujemca spolu s ostatnými dokladmi na preukázanie splnenia podmienok účasti. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľovi záväzné. 3. Záujemca môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO. Ak záujemca použije JED, obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED. Záujemca doručí doklady obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty uvedené v tejto prílohe k súťažným podkladom alebo ktoré uchádzač podľa tejto prílohy alebo v súvislosti s ňou predkladá sa predkladajú v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ustanovenia § 21 ods. 6 ZVO v nadväznosti na súvisiace ustanovenia ZVO týmto nie sú dotknuté. Uchádzač zároveň uvedie informáciu či dokumenty, ktoré uchádzač podľa tejto prílohy alebo v súvislosti s ňou predkladá obsahujú dôverné informácie, ak áno tieto presne identifikuje, napr. odkazom na čísla strany, časti, body, odseky, texty obsahujúce dôverné informácie. 4.Potvrdenia, doklady a iné dokumenty uvedené v tejto prílohe k súťažným podkladom alebo ktoré uchádzač podľa tejto prílohy alebo v súvislosti s ňou predkladá, musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie vo forme skenu alebo vo forme elektronických dokumentov s kvalifikovaným elektronickým podpisom alebo kvalifikovanou elektronickou pečaťou alebo transformované zaručenou konverziou podľa platných a účinných všeobecne záväzných právnych predpisov, pokiaľ nie je výslovne určené inak a vo formáte .pdf, pričom obstarávateľ zároveň akceptuje formáty stanovené (upravené) platnými a účinnými všeobecne záväznými právnymi predpismi pre dokumenty podpísané kvalifikovaným elektronickým podpisom, kvalifikovanou elektronickou pečaťou alebo transformované zaručenou konverziou. V prípade, že sú potvrdenia, doklady a iné dokumenty uvedené v tejto prílohe k súťažným podkladom alebo ktoré uchádzač podľa tejto prílohy alebo v súvislosti s ňou predkladá vydávané orgánom verejnej moci priamo v digitálnej podobe, môže uchádzač vložiť do systému (predložiť) tento digitálny doklad (vrátane jeho úradného prekladu). V prípade pochybností o pravosti "naskenovaných", resp. predložených dokladov si obstarávateľ vyhradzuje právo najmä požadovať ich predloženie ako originálov, resp. úradne osvedčených kópií transformovaných zaručenou konverziou a v prípade elektronicky vyhotovených dokumentov ich predloženie v elektronickej podobe s kvalifikovaným elektronickým podpisom, prípadne kvalifikovanou elektronickou pečaťou. 5. Obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania záujemcu, ktorý nesplnil podmienky účasti, predložil neplatné doklady, pričom neplatnými dokladmi sú doklady, ktorým uplynula lehota platnosti alebo poskytol informácie alebo doklady, ktoré sú nepravdivé alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú vplyv na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti alebo výber záujemcov.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Lehoty sú uvedené v štvrtej hlave (Revízne postupy) šiestej časti ZVO.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-14T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV