dnes je 18.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VYZBRKOHOLIC1021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Holíč
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309541
Bratislavská 5 Array, 90851 Holíč

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Holíč
Telefón: +421 903711533 Fax: +421 44371359
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.holic.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434850
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VYZBRKOHOLIC1021
Hlavný kód CPV
90511200-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pre verejného obstarávateľa a to zber odpadu, manipulácia odpadu a zhodnotenie biologicky rozložiteľného a kuchynského a reštauračného odpadu. Uchádzač zabezpečí zvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského a reštauračného odpadu, katalógové č. 20 01 08 v meste Holíč podľa priloženého plánu. Verejný obstarávateľ dodá 240 litrové odpadové nádoby s vetracími otvormi a s mriežkou na dne nádoby v počte 80 ks, ktoré budú rozmiestnené v zástavbe bytových domov, zvoz sa požaduje 1 x za 7 dní / 52 týždňov /, na základe vopred schváleného harmonogramu na najbližší rok. Po každom vysypaní kuchynského odpadu bude do odpadovej nádoby doplnené biologicky rozložiteľné vrece o objeme 240 l a nádoba bude umiestnená späť na miesto tak, aby nedošlo k jej možnému poškodeniu. Poskytovateľ služby zabezpečí potrebný počet 240 litrových biologicky rozložiteľných vriec. V prípade nedodržania harmonogramu, resp. vývozného dňa, musí byť zabezpečený náhradný termín vývozu do 24 hodín a musí byť o danej skutočnosti informovaný pracovník mesta. Vážne lístky budú predkladané 1 x mesačne a to po ukončení kalendárneho mesiaca do 5 pracovných dní. Daný vyzbieraný kuchynský a reštauračný odpad bude odvezený na zhodnotenie v zmysle zákona o 79/2015 Z.z. o odpadoch a prislúchajúcich vyhlášok. Predpokladané vyzbierané množstvo daného odpadu za rok spolu: 100 t. Predpokladané vyzbierané množstvo daného odpadu za 2 roky spolu: 200 t / vrátane opcie/.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 188 580,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO. Požiadavky na doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ZVO sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch uverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničenj banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požiadavka na doklad na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO je podrobne uvedená v súťažných podkladoch uverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchadzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohoto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požiadavka na doklad na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO je podrobne uvedená v súťažných podkladoch uverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú podrobne uvedené v Návrhu zmluvy o poskytovaní služieb zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-05T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-02-10T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-05T11:00:00
Miesto: VOLUMA SK, s.r.o. Mária Šuleková, Chorvátska 187, 900 81 Šenkvice.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym orgánom / štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym orgánom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na sprístupnení ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje § 40 ods. 6 pism. g) zákona o verejnom obstáravaní, t.j. vylúči záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodne podozrenie, že záujemca/ uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávani s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku sútaž. 2. Verejný obstarávateľ nerozdeľuje predmet zákazky na časti. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch. 3.Verejný obstarávateľ realizuje túto zákazku prostredníctvom IS EVO. 4. V suúade s § 56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzacov na viac ako desať pracovných dní. 5. Uzatvorená zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda platnosť dňom podpisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán a účinnosť deň nasledujúci po jej zverejnení na stránke mesta Holíč. 6.Verejný obstarávateľ bude uzatvárať Zmluvu o poskytovaní služieb na 12 mesiacov s opciou na 12 mesiacov. Predpokladaná hodnta zákazky 188 580,00 EUR bez DPH je uvedená vrátane opcie na 12 mesiacov. 7.Požiadavky verejného obstarávateľa: uchádzač predloží doklad o registrácii zo Štátnej veterinárnej a potravinovej správe SR a pridelené schvaľovacie číslo na zber a prepravu odpadov vedľajšie živočíšne produkty materiál kategórie 3. 8.Uchádzač musí mať udelený súhlas v zmysle § 97, písm. 1 ods. c) zákona o odpadoch 79/2015 Z. z. . 9. Toto verejné obstarávanie je zamerané na zelené verejné obstarávanie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-18T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV