dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 56/ME/2018
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
P e W a S s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31332013
Vansovej 2, 81103 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: P e W a S s.r.o.
Telefón: +421 2903520052
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 56/ME/2018
Hlavný kód CPV
73111000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie výskumu v zmysle nižšie uvedeného opisu. Predmet zmluvného výskumu: Predmetom obstarávaného výskumu je služba, ktorú tvoria analytické a metodologické práce v rámci nižšie definovaného zamerania a rozsahu. Súvislosť požadovaných výskumných prác s výskumným projektom objednávateľa: Zmluvný výskum, popísaný v nižšie uvedenej špecifikácii služieb je integrálnou súčasťou výskumného projektu objednávateľa, ktorého cieľom je vytvoriť nový produktový rad superabsorbčných polymérov (SAP). Tento bude v sebe spájať unikátne vlastnosti hydrostimulačného morenia Pewas AquaholderTM Seed+ (AQS), založeného na použití superabsorpčných polymérov (SAP) a podporných stimulačných. Cieľom je nájsť také látky a použiť ich v takých koncentráciách, aby bol dosiahnutý čo možno najväčší efekt vybraných riešení. Vytvorené riešenia budú aplikovateľné v inovovanej výrobe produktového radu, s odbytom bez regionálneho obmedzenia, no predovšetkým v klimaticky náročných podmienkach (teda s vysokým potenciálom internacionalizácie odbytového trhu). Výskumná časť projektu bude pozostávať z vypracovania rešerše ohľadne látok, ktoré majú potenciál svojou funkciou podporiť účinky hydrostimulačného morenia. Táto fáza bude nasledovaná testovaním chemickej a technickej kompatibility AQS a podporných látok. V prípade vhodných látok bude ďalej skúmaná ich najvhodnejšia koncentrácia v pomere k AQS. Na základe týchto testov budú vyselektované riešenia (receptúry), ktoré budú následne postúpené na testovanie reálnej účinnosti na osive. Tieto testy budú pozostávať z merania parametrov v laboratórnych podmienkach orientovaných na testovanie v simulovaných bežných a stresových podmienkach ako aj v maloparcelných poľných testoch s kontrolovaným prostredím. V rámci projektu bude taktiež skúmaná technická aplikovateľnosť zvolených receptúr, sedimentácia a skladovateľnosť vyskúmaných produktov, skladovateľnosť obaleného osiva. Konkrétne výstupy výskumnej časti budú vo forme získaných práv duševného vlastníctva pre chemické receptúry a procesy ich výroby, rovnako ako pre procesy nanášania chemickej látky na osivo.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
73111000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude poskytovaný v priestoroch víťazného uchádzača, výsledné plnenie bude odovzdané verejnému obstarávateľovi P e W a S s.r.o., Vansovej 2, 811 03 Bratislava
Opis obstarávania:
Rámcová špecifikácia služieb: Služby zahrnú súbor testovaní klíčivosti a vzchádzavosti vybraných plodín ošetrených špecifickými látkami, ktoré sú na osivo nanášané metódou obaľovania (látkami ošetrené osivo dodá objednávateľ), a následnej tvorby metodiky testovania pri rôznych vlhkostných, teplotných, svetelných a ďalších podmienkach (ktoré budú definované v konkrétnych parametroch v priebehu výskumu objednávateľom). Testovanie bude prebiehať v kontrolovaných podmienkach laboratórnych rastových komôr a v kontrolovaných podmienkach otvorených fóliovníkov, resp. skleníkov s technickou izoláciou u dodávateľa zmluvného výskumu (pričom rozsah zariadení a vybavenia dodávateľa zmluvného výskumu musí kapacitne postačovať pre spracovanie požadovaného rozsahu meraní podľa popisu nižšie). Súčasťou zmluvného výskumu je aj zadefinovanie optimálnych parametrov a podmienok pre všetky hlavné testovania. Vzhľadom na normami neštandardizované požiadavky predmetu výskumu, je nutné, aby vykonávateľ výskumu ešte pred samotnými hlavnými testami, v nultom kroku dospel postupom iteračného charakteru k zadefinovaniu optimálnych parametrov a podmienok pre hlavné testy v jeho zariadeniach. Súčasťou tejto fázy môže byť aj teoretická príprava, resp. rešerš pre danú oblasť výskumu. Počas výskumných prác bude dodávateľom zmluvného výskumu spracovaná aj metodika, ktorá bude vychádzať z iteračnej metódy testovania a cyklickým spôsobom zhromažďovaných a analyticky vyhodnocovaných údajov, kde výsledky z každého predchádzajúceho merania tvoria východisko pre nadchádzajúce meranie, respektíve nadväzujú na sumár do daného momentu získaných výsledkov a ich analytického zhodnotenia. Metodika ako celok umožní odborne podloženú a konkrétnymi parametrami špecifikovanú replikáciu postupov zrealizovaných v rámci zmluvného výskumu. Všetky výsledky parciálnych služieb budú objednávateľovi dodané v elektronickej podobe a papierovej forme na vhodnom dátovom nosiči. Časový rozsah zmluvného výskumu bude 33 mesiacov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačného programu Výskum a Inovácie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 233-532552
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ zrušil predmetné verejné obstarávanie na základe rozhodnutia ÚVO.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-15T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV