dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 11650/2020-006
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37828100
Nám. SNP 23, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrický samosprávny kraj
Telefón: +421 949014600
Email: beata.fulneckova@bbsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 11650/2020-006
Hlavný kód CPV
39100000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania (Výzvy) je dodanie školského nábytku pre Strednú odbornú školu Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica v zmysle SP a všetky s tým súvisiace práce, ktorými sa rozumejú doprava na miesto určenia, inštalácia/montáž na mieste určenia, zneškodnenie a vývoz vzniknutého odpadu k projektu Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky s názvom: Modernizácia materiálno-technického vybavenia odborných pracovísk na SPŠJM. Súčasťou dodaného tovaru musí byť: - podrobný návod na ošetrovanie a údržbu v slovenskom jazyku ku každej položke predmetu zákazky, - komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou zariadenia, vrátane montáže predmetu zákazky v mieste dodania. Všetky náklady na dopravu, zmontovanie tovaru a ostatné práce priamo aj nepriamo súvisiace s dodaním tovaru musia byť súčasťou kúpnej ceny. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú uvedené v prílohách SP, najmä v Prílohe č. 3 SP - Technická špecifikácia ponúkaného tovaru a ostatných prílohách Súťažných podkladov. Podrobná špecifikácia predmetnej Výzvy, jej presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie boli uvedené v predmetnej výzve č. 6 v rámci zriadeného DNS, ktorá bola zároveň zaslaná spolu so všetkými prílohami kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom elektronického systému JOSEPHINE. SP spolu s prílohami sú voľne dostupné na URL adrese, konkrétne: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/11805/summary.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
39110000-6

39120000-9

39130000-2

39150000-8

39160000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredná priemyselná škola Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica.
Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania (Výzvy) je dodanie školského nábytku pre Strednú odbornú školu Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica v zmysle SP a všetky s tým súvisiace práce, ktorými sa rozumejú doprava na miesto určenia, inštalácia/montáž na mieste určenia, zneškodnenie a vývoz vzniknutého odpadu k projektu Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky s názvom: Modernizácia materiálno-technického vybavenia odborných pracovísk na SPŠJM. Súčasťou dodaného tovaru musí byť: - podrobný návod na ošetrovanie a údržbu v slovenskom jazyku ku každej položke predmetu zákazky, - komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou zariadenia, vrátane montáže predmetu zákazky v mieste dodania. Všetky náklady na dopravu, zmontovanie tovaru a ostatné práce priamo aj nepriamo súvisiace s dodaním tovaru musia byť súčasťou kúpnej ceny. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú uvedené v prílohách SP, najmä v Prílohe č. 3 SP - Technická špecifikácia ponúkaného tovaru a ostatných prílohách Súťažných podkladov. Podrobná špecifikácia predmetnej Výzvy, jej presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie boli uvedené v predmetnej výzve č. 6 v rámci zriadeného DNS, ktorá bola zároveň zaslaná spolu so všetkými prílohami kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom elektronického systému JOSEPHINE. SP spolu s prílohami sú voľne dostupné na URL adrese, konkrétne: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/11805/summary.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu ITMS2014+: 302021P002, Kód výzvy: IROP-P02-SC223-2017-22, Číslo zmluvy o poskytnutí NFP:IROP 302021P002-223-22, Operačný program:Integrovaný operačný program, Prioritná os:Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám.
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 067-158990
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY6.:Dodanie školského nábytku v rámci projektu: Modernizácia materiálno - technického vybavenia odborných pracovísk pre Strednú priemyselnú školu Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 BB (Výzva č. 6).:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-11T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 6 452,10
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetom verejného obstarávania (Výzvy) je dodanie školského nábytku pre Strednú odbornú školu Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica v zmysle SP a všetky s tým súvisiace práce, ktorými sa rozumejú doprava na miesto určenia, inštalácia/montáž na mieste určenia, zneškodnenie a vývoz vzniknutého odpadu k projektu Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky s názvom: Modernizácia materiálno-technického vybavenia odborných pracovísk na SPŠJM. Súčasťou dodaného tovaru musí byť: - podrobný návod na ošetrovanie a údržbu v slovenskom jazyku ku každej položke predmetu zákazky, - komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou zariadenia, vrátane montáže predmetu zákazky v mieste dodania. Všetky náklady na dopravu, zmontovanie tovaru a ostatné práce priamo aj nepriamo súvisiace s dodaním tovaru musia byť súčasťou kúpnej ceny. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú uvedené v prílohách SP, najmä v Prílohe č. 3 SP - Technická špecifikácia ponúkaného tovaru a ostatných prílohách Súťažných podkladov. Podrobná špecifikácia predmetnej Výzvy, jej presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie boli uvedené v predmetnej výzve č. 6 v rámci zriadeného DNS, ktorá bola zároveň zaslaná spolu so všetkými prílohami kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom elektronického systému JOSEPHINE. Toto oznámenie o výsledku verejného obstarávania je oznámením k zákazkám zadávaným v rámci DNS prevádzkovaného centrálnou obstarávacou organizáciou Banskobystrický samosprávny kraj (COO BBSK). Dokumenty k zriadenému DNS: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/7064/summary Dokumenty k zákazke, ktoré sú predmetom tohto oznámenia: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/11805/summary Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy sa nejedná o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-14T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV