dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1854/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Bernolákova 1, 81107 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadenia Študentské domovy a jedálne
Telefón: +421 918664011 Fax: +421 252496134
Email: beata.havelkova@stuba.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 584/2021
Hlavný kód CPV
45214700-7
Druh zákazky
Stručný opis
Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova -IV.etapa,Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava.Realizovať sa bude len IV. etapa projektu v predpokladanej hodnote 317 206,96 ? bez DPH. Rozsah prác IV.etapy je uvedený v súťažných podkladoch. Práce budú vykonané v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je Prílohou súťažných podkladov . Dĺžka trvania zmluvy na uskutočnenie predmetu zákazky IV.etapy je do 3 mesiacov od zadania zákazky t.j.od odovzdania staveniska v zmysle Obchodných podmienok plnenia predmetu zmluvy uvedených v Prílohe súťažných podkladov. Predpokladané zahájenie prác IV. etapy : máj/jún 2021.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova-4.etapa,Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava.
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: ŠD Dobrovičova -IV.etapa,Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava
Opis obstarávania
Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova -IV.etapa,Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava.Realizovať sa bude len IV. etapa projektu v predpokladanej hodnote 317 206,96 ? bez DPH. Rozsah prác IV.etapy je uvedený v súťažných podkladoch. Práce budú vykonané v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je Prílohou súťažných podkladov . Dĺžka trvania zmluvy na uskutočnenie predmetu zákazky IV.etapy je do 3 mesiacov od zadania zákazky t.j.od odovzdania staveniska v zmysle Obchodných podmienok plnenia predmetu zmluvy uvedených v Prílohe súťažných podkladov. Predpokladané zahájenie prác IV. etapy : máj/jún 2021.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Priame rokovacie konanie
§ 115 ods. 1 písm. d) ide o nové stavebné práce alebo služby spočívajúce v opakovaní rovnakých alebo porovnateľných stavebných prác alebo služieb realizovaných pôvodným dodávateľom za predpokladu, že 1. sú v súlade so základným projektom, v ktorom sa uvádza rozsah možných dodatočných stavebných prác alebo služieb a podmienky ich zadania, 2. pôvodná zákazka bola zadávaná postupom podľa § 112 až 114 a informácia o zadávaní zákazky priamym rokovacím konaním bola už súčasťou výzvy na predkladanie ponúk pri zadávaní pôvodnej zákazky, 3. predpokladaná hodnota pôvodnej zákazky bola určená podľa § 6 ods. 2 písm. a) a 4. opakovaná zákazka sa zadáva do troch rokov od uzavretia pôvodnej zmluvy.
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 295 000,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 317 206,96
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Pôvodná zákazka bola vyhlásená a zverejnená vo Vestníku 175/2018 pod číslom 12290-WYP dňa 4.9.2018 a obstarávaná ako podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska postupom podľa §113 a 114 ZoVO platného v čase vyhlásenia. Podmienka o zadávaní zákazky priamym rokovacím konaním bola súčasťou Výzvy na predkladanie ponúk pri zadávaní pôvodnej zákazky. Bola uzatvorená Zmluva o dielo na realizáciu I. a II.etapy. Predpokladaná hodnota opakovanej zákazky-III.etapy bola zahrnutá v celkovej hodnote obstarávania pri zadávaní pôvodnej zákazky. Do celkovej hodnoty obstarávania verejný obstarávateľ zahrnul hodnotu opakovaných plnení. Ide o nové stavebné práce alebo služby spočívajúce v opakovaní rovnakých alebo porovnateľných stavebných prác alebo služieb realizovaných pôvodným dodávateľom, ktoré sú v súlade so základným projektom a opakovaná zákazka sa zadáva do troch rokoch od uzavretia pôvodnej zmluvy.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-17T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV