dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ŠOPSR/415/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17058520
Tajovského 28 B, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
Telefón: +421 484155027 Fax: +421 484722049
Email: peter.brnak@sopsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431542
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ŠOP SR/415/2021
Hlavný kód CPV
90711500-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je realizácia monitoringu druhov a biotopov na vybraných trvalých monitorovacích lokalitách (TML) podľa stanovenej metodiky a frekvencie, ktoré je potrebné pred realizáciou v teréne doplniť, objektivizovať a spresniť, zabezpečenie dostupnosti a aktuálnosti údajov prostredníctvom ich aktualizácie v informačnom systéme (KIMS - Komplexný informačný a monitorovací systém ŠOPSR). Výsledky monitoringu budú slúžiť na zabezpečenie cieľov smernice Rady Európskych spoločenstiev č. 92/43/EHS o ochrane biotopov, voľne žijúcich živočíchov a voľne rastúcich rastlín (smernica o biotopoch). Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 476 120,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Externý monitoring biotopov a druhov európskeho významu v zmysle smernice o biotopoch - Biotopy a nižšie rastliny
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
90711500-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika
Opis obstarávania:
Časť 1: Externý monitoring biotopov a druhov európskeho významu v zmysle smernice o biotopoch - Biotopy a nižšie rastliny I.Analýza monitoringu a návrh jeho rozšírenia II.Doplnenie a zakreslenie siete TML v KIMS III.Realizácia monitoringu v teréne vrátane koordinácie monitoringu, spracovania, editácie a zverejňovania údajov Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 257 315,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
20:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: "Monitoring druhov a biotopov európskeho významu v zmysle smernice o biotopoch a smernice o vtákoch" z Operačného programu Kvalita životného prostredia.
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou podľa § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Výška zábezpeky pre Časť 1 zákazky je verejným obstarávateľom stanovená na sumu 20.000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
Externý monitoring biotopov a druhov európskeho významu v zmysle smernice o biotopoch - Živočíchy
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
90711500-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika
Opis obstarávania:
Časť 2: Externý monitoring biotopov a druhov európskeho významu v zmysle smernice o biotopoch - Živočíchy I.Analýza monitoringu a návrh jeho rozšírenia II.Doplnenie a zakreslenie siete TML v KIMS III.Realizácia monitoringu v teréne vrátane koordinácie monitoringu, spracovania, editácie a zverejňovania údajov Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 218 804,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
20:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Názov projektu: "Monitoring druhov a biotopov európskeho významu v zmysle smernice o biotopoch a smernice o vtákoch" z Operačného programu Kvalita životného prostredia.
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou podľa § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Výška zábezpeky pre Časť 2 zákazky je verejným obstarávateľom stanovená na sumu 20.000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukazuje spôsobom podľa § 32 ods. 2 a 3 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR môže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní preukázať aj spôsobom podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike preukazuje splnenie podmienky účasti predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2. písm. b), c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)). Ostatné doklady uchádzač predloží v ponuke. Z dôvodu obmedzenia znakov sú podrobnosti uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Dodatočné kódy CPV ku bodu II.2.2) tohto Oznámenia - 77231500-3, 71354000-4, 71356000-8, 72310000-1. 2. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie. Verejné obstarávanie nie je obstaranie inovácii, nie je zamerané na sociálne aspekty. 3. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky použije postup nadlimitnej reverznej verejnej súťaže, podľa § 66 ods. 7 druhá veta zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, pričom vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 4. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke na profile verejného obstarávateľa podľa bodu I.3) tohoto oznámenia, čím verejný obstarávateľ umožňuje bezplatný, neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 5. V prípade potreby objasniť údaje uvedené v tomto oznámení alebo v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená iným spôsobom. Verejný obstarávateľ odporúča požiadať o vysvetlenie dostatočne vopred. 6. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na prihlásenie do zákazky, d) prihlási sa do zákazky nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. 7. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. 8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a Súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-14T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV