dnes je 18.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: POZ 348/2021/D1
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165549
Námestie L. Svobodu 1, 97517 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Telefón: +421 484413886
Email: lbobrova@nspbb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fnspbb.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: POZ 348/2021/D1
Hlavný kód CPV
33100000-1
Druh zákazky
OPIS
Názov
Digitálne mobilné pojazdné RTG prístroje III v počte 5 ks vrátane súvisiacich služieb
Časť č.: časť č 0
Dodatočné kódy CPV
33124200-7

50400000-9

51110000-6

60000000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Banská Bystrica
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je 5ks digitálnych mobilných pojazdných prístrojov pre JIS a lôžkové oddelenia pre dospelých pacientov (4ks) a neonatologických pacientov (1ks) FNsP FDR, pričom z tohto počtu bude 3ks RTG III pre dospelých pacientov a 1 ks RTGIII pre neonatologických pacientov predmetom kúpy v rámci uzatvorenej kúpnej zmluvy a 1ks pre dospelých pacientov bude predmetom opcie.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 2
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu: 302021AUZ8, Projekt: Vybavenie FNsPBB pre zabezpečenie prevencie, diagnostiky a liečby pacientov podozrivých alebo chorých s diagnózou COVID-19
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 128-339231
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: zákazka č. 0
Časť č.:
Názov: Digitálne mobilné pojazdné RTG prístroje III v počte 5 ks vrátane súvisiacich služieb
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-06-24T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 298 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejné obstarávanie je s uplatnením zeleného a sociálneho aspektu.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-15T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
33100000-1
Dodatočné kódy CPV
33124200-7

50400000-9

51110000-6

60000000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Banská Bystrica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je 5ks digitálnych mobilných pojazdných prístrojov pre JIS a lôžkové oddelenia pre dospelých pacientov (4ks) a neonatologických pacientov (1ks) FNsP FDR, pričom z tohto počtu bude 3ks RTG III pre dospelých pacientov a 1 ks RTGIII pre neonatologických pacientov predmetom kúpy v rámci uzatvorenej kúpnej zmluvy a 1ks pre dospelých pacientov bude predmetom opcie.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 298 000,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Uplatnenie práva opcie na 1 ks digitálny mobilný prístroj pre dospelých pacientov zmysle ZVO § 18 ods.1 písm. a)- pôvodná zmluva obsahuje jasné, presné a jednoznačné podmienky jej úpravy, vrátane úpravy ceny alebo opcie, rozsah, povahu možných úprav a opcií a podmienky ich uplatnenia; nemožno určiť takú podmienku, ktorou by sa menil charakter zmluvy, rámcovej dohody alebo koncesnej zmluvy, Zmluvné strany pristúpili k uzatvoreniu dodatku č. 1 na základe oznámenia o uplatnení opcie podľa bodu 2.6 kúpnej zmluvy a potvrdenia predávajúceho o bezvýhradnom uplatnení opcie.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 298 000,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 298 000,00
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV