dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO/5/2019/SP
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316792
Nám. S. H. Vajanského 1, 03649 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Martin
Telefón: +421 434204157 / 434204181 Fax: +421 434132483 / 434132304
Email: marta.kohutova@martin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.martin.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VO/5/2019/SP, 42316/2019
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Dodatok č. 3 ku zmluve o dielo č. 14/UHI/2019 zo dňa 13.12.2019 v znení dodatku č. 1 zo dňa 10.08.2020 a dodatku č. 2 zo dňa 07.12.2020
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45111300-1

45261000-4

45262600-7

45300000-0

45262520-2

45310000-3

45311000-0

45432112-2

45330000-9

45400000-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Budova súp. č. 1825 - KULTÚRNY DOM postavená v zastavanom území mesta Martin, v mestskej časti Záturčie, na pozemku parcelné číslo reg.C KN 225/3 a KN 225/2 katastrálne územie Záturčie
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy budovy kultúrneho domu pre zmenu v užívaní a komplexnú rekonštrukciu existujúcej budovy Kultúrneho domu súpisné číslo 1825/28 na ulici Záturčianska v meste Martin - mestská časť Záturčie. Práce sú podrobnejšie špecifikované v projekte stavby spracovanej AUTOTRANSFER spol. s.r.o., PROJEKTOVÁ A INŽINIERSKA ČINNOSŤ Ing. Oľga Štroncerová, Žabokreky 250, 038 40 Martin. Architektonicko stavebné riešenie Realizácia stavebných úpravy je rozdelená do 2 hlavných etáp: V 1.etape sa zrealizujú úpravy 3.NP (podkrovia) a strechy, čo zahŕňa búracie práce, prípravu uložení nosníkov, realizáciu nového roštu podlahy, zosilnenie a doplnenie prvkov krovu, zhotovenie nového vikiera, výmenu strešnej krytiny a úpravy vyplývajúce z dispozičných zmien a zmeny účelu využívania podkrovného priestoru. V 2.etape sa zrealizujú úpravy 1.PP2.NP. Úpravy obsahujú búracie práce (nové otvory, staré vrstvy podláh, prehĺbenie 1.PP), nový podkladný betón na 1.PP a 1.NP, zhotovenie nových prekladov nad búranými otvormi, zhotovenie externých konštrukcií schodísk a rámp na 1.NP, dispozičné zmeny (zmeny priečok, nové vrstvy podláh, výmena výplní otvorov, zateplenie atď.) Pri realizácii odborných profesií ako sú elektroinštalácie, vykurovanie, vzduchotechnika, zdravotechnika, zabezpečí zhotoviteľ vzájomnú koordináciu tak, aby bola zabezpečená plynulosť prác. Práce sú špecifikované vo výkazoch výmer a zhotoviteľ zahrnie do ceny: -vytýčenie inžinierskych sietí pred začatím prác;-dočasné dopravné značenie; -porealizačné vyjadrenia a zameranie správcov inžinierskych sietí, ktoré boli výstavbou dotknuté; -zameranie realizovaných inžinierskych sietí v digitálnej forme; -náklady na čistenie okolia počas realizácie a po ukončení stavebných prác; -náklady na likvidáciu odpadu. Zhotoviteľ vypracuje na predmet zákazky časový harmonogram diela, ktorý bude súčasťou Zmluvy o dielo ( Príloha č. 2 k Zmluve o dielo). Podrobné vymedzenie jednotlivých etáp dodania predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky, v nadväznosti na projektovú dokumentáciu, výkaz výmer a obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 11
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: Stavebné úpravy budovy kultúrneho domu, Martin - Záturčie
Časť č.:
Názov: Dodatok č. 3 ku zmluve o dielo č. 14/UHI/2019 zo dňa 13.12.2019 v znení dodatku č. 1 zo dňa 10.08.2020 a dodatku č. 2 zo dňa 07.12.2020
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2019-12-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 708 333,33
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-21T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45262600-7

45300000-0

45331000-6

45262520-2

45400000-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Budova súp. č. 1825 - KULTÚRNY DOM postavená v zastavanom území mesta Martin, v mestskej časti Záturčie, na pozemku parcelné číslo reg.C KN 225/3 a KN 225/2 katastrálne územie Záturčie
Opis obstarávania
Zmluvné strany uzatvárajú tento dodatok z dôvodu, že počas vyhotovovania diela, ktoré je predmetom zmluvy, sa vyskytla potreba vykonania stavebných prác naviac, ktoré neboli zahrnuté do pôvodnej zmluvy a neboli predmetom verejného obstarávania, ktoré nebolo možné v čase uzavretia zmluvy dôvodne predpokladať, potreba ich vykonania vyplynula v priebehu realizácie diela, sú nevyhnuté na celkovú realizáciu diela a riadne odovzdanie a prevzatie diela v rozsahu I. etapy a II. etapy. Tento dodatok sa zároveň uzatvára aj z dôvodu vymedzenia pôvodne dohodnutých stavebných prác a dodávok, ktoré nie je v rámci realizácie diela potrebné vykonať zo strany zhotoviteľa, pričom ich nezrealizovanie nebude mať dopad na riadne vykonanie diela zhotoviteľom. Uvedená zmena zmluvy podstatným spôsobom neovplyvňuje celkovú realizáciu diela, nemá žiadny vplyv na časový harmonogram realizácie diela a navyše sa touto zmenou dosiahne úspora na celkovej cene diela.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 17
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 708 333,33
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Objednávateľ a zhotoviteľ sa v súlade s čl. XIV. bod 14.1 zmluvy a v zmysle ustanovenia § 18 ods. 1 písm. b) a písm. c) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) dohodli na zmene a doplnení zmluvy, ktorú ako zmluvné strany spoločne uzavreli, a to formou dodatku k zmluve. Uvedená zmena zmluvy podstatným spôsobom neovplyvňuje celkovú realizáciu diela, nemá žiadny vplyv na časový harmonogram realizácie diela a navyše sa touto zmenou dosiahne úspora na celkovej cene diela. Rozsah stavebných prác naviac zhotoviteľ predložil objednávateľovi v samostatnom dokumente zmenový list č. 1 a zmenový list č. 2, v ktorom sú zároveň uvedené aj stavebné práce a dodávky, ktoré sa pôvodne vyskytovali v ocenenom výkaze výmer vypracovanom zhotoviteľom (cenová ponuka zhotoviteľa), ale sa na základe dohody zmluvných strán nebudú v rámci uskutočnenia diela realizovať.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 708 333,33
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 707 795,82
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV