dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 20210611/RMŠ-P
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Polomka
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313726
Osloboditeľov 12, 97666 Polomka

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Polomka
Telefón: +421 918908594
Email: slachta.tomas@gmail.com
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/425586
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 20210617/RMŠ-P
Hlavný kód CPV
45214100-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia Materskej školy Polomka, jej prístavba a nadstavba. Podrobný opis predmetu zákazky je obsiahnutý v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 140 366,07
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona (platný zápis do zoznamu hospodárskych subjektov). Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Podrobne je spôsob preukázania uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia stanovený v Prílohe č. 5 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať nasledovné podmienky účasti: a) podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, b) podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Zoznamom stavebných prác musí byť preukázané uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky verejný obstarávateľ považuje stavebné práce na stavbe pozemných stavieb v kumulatívnej hodnote minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky (z toho minimálne jedna stavba v hodnote 500.000,00 EUR bez DPH). 2. Uchádzač podmienku účasti preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osoby určenej na plnenie zmluvy, a to osoby, ktorá bude zodpovedať za vedenie stavebných prác. Táto osoba musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky: a) minimálne 1 skúsenosť v pozícii stavbyvedúci pre pozemnú stavbu v minimálnej investičnej hodnote 500 000 EUR bez DPH. Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže predložením: I) profesijného životopisu stavbyvedúceho II) dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybranú činnosť vedenie uskutočňovania stavieb podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (resp. ekvivalentnej legislatívy pôvodu odborne spôsobilej osoby, prípadne uchádzača). III) zoznamu stavebných prác, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúci, ktorým dokladuje min. 1 skúsenosť podľa písm. a) tohto bodu. Zoznam stavebných prác musí obsahovať minimálne: -titul, meno a priezvisko osoby zodpovednej za vedenie stavebných prác; -názov uskutočnenej stavebnej práce a jej stručný opis; -čas realizácie stavebnej práce, od - do (mesiac, rok); -názov alebo obchodné meno a sídlo investora/objednávateľa; -kontaktnú osobu (meno) zamestnanca investora/objednávateľa a tel. č., e-mail, kde je možné si tieto údaje overiť.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Zhotoviteľ počas doby realizácie stavebných prác zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby, spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) sú príslušníkmi marginalizovanej rómskej komunity, a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. Podrobnejšie viď. SP. Zhotoviteľ bude musieť strpieť výkon kontroly / auditu / overovania súvisiaceho s dodaním prác kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, uzatvorenej medzi Obcou Polomka a poskytovateľom NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Zmluva o dielo bude podpísaná zo strany verejného obstarávateľa len v prípade doručenia správy z kontroly verejného obstarávania, ktorého výsledkom je táto zmluva, verejnému obstarávateľovi od Sprostredkovateľského orgánu pre OP Ľudské zdroje, na základe ktorej je verejné obstarávanie pripustené do financovania.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-09T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-07-09T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-09T11:00:00
Miesto: Obecný úrad Polomka, Osloboditeľov 12, 966 66 Polomka - malá zasadačka na poschodí
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač alebo ním poverený zástupca sa môže zúčastniť otvárania ponúk. Bližšie sú podmienky účasti na otváraní ponúk uvedené v bode 22 súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a v súlade so súťažnými podkladmi. 2.Verejný obstarávateľ (VO) poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti na internetovej adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tendersPublicDetails/691. 3.Z uvedeného dôvodu VO tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie (ÚVO). 4.VO záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady (SP) stiahli až po registrovaní sa do systému ERANET. O záujemcoch, ktorí si prevezmú SP bez registrácie VO nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení SP nebudú informovaní. 5.Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://obstaravanie.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://obstaravanie.eranet.sk v časti Manuál a podmienky. 6.Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 7. Predkladanie ponúk sa realizuje výlučne elektronicky, prostredníctvom systému ERANET dostupnom na webovej adrese https://obstaravanie.eranet.sk. 8.Podmienky účasti podľa výzvy, bodu III.1.1), III.1.2) a III.1.3) a spôsob ich preukazovania sú uvedené v prílohe č. 5 SP. Vzor Jednotného európskeho dokumentu, ktorým je možné predbežne nahradiť podmienky účasti podľa § 32 až § 36 zákona, je v prílohe č. 3 SP. 9.Predbežne je možné podmienky účasti nahradiť aj čestným vyhlásením (viď. príloha č. 5 SP) 10. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. 11.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 12.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 13.Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 15 000,00 EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona a podrobne rozpísané v SP. 14.Odôvodnenie k nerozdeleniu tejto zákazky na časti: Zákazka nie je rozdelená na časti z dôvodu, že tvorí jeden funkčný, technický a logický celok. Predmet zákazky je homogénny z funkčného, časového, miestneho hľadiska, taktiež z hľadiska technických špecifikácií a typu uzatváranej zmluvy. 15.Náklady spojené s účasťou v tejto zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 16. V tomto VO sa uplatňuje sociálny aspekt, spočívajúci v povinnosti úspešného uchádzača zamestnať minimálne 2 osoby spĺňajúce kumulatívne predpoklady: - patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň - sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-17T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV