dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 5/2020
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Poprad
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326470
Nábrežie Jána Pavla II 2802/3, 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Poprad
Telefón: +421 527167259 Fax: +421 527721218
Email: alena.uhrinova@msupoprad.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 5/2020
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Rekonštrukcia chodníka Ul. Allendeho a prepojenie pre peších ZŠ, Poprad - Matejovce
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mesto Poprad, k. ú. Poprad, parcely KN-C č. 2993/84, 2993/543, 2993/544, 2993/785, 2993/881, 2993/879, 2993/969, 2993/513
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je realizácia stavby projektovou dokumentáciou rozdelená na dva stavebné celky, pričom výstavba bude realizovaná v jednej etape. 1.Stavebný celok: Rekonštrukcia chodníka Ul. Allendeho, Poprad - Matejovce - predmetom stavebných prác bude vybudovanie chýbajúcich chodníkov na Ul. Allendeho a v priľahlých uliciach časti Poprad - Matejovce a pre zlepšenie bezpečného pohybu peších v uvedenej lokalite. Stavebné objekty: 1. 101-00 Chodníky ul. Allendeho 2. 610-00 Ochrana káblov VSD 3. 620-00 Rekonštrukcia verejného osvetlenia 4. 650-00 Preložka miestneho rozhlasu 2.Stavebný celok: Rekonštrukcia prepojenia pre peších ZŠ Poprad - Matejovce predmetom stavebných prác bude vybudovanie chýbajúcich chodníkov od ul. Allendeho po jestvujúcom moste až po existujúci chodník na Matejovskom námestí a ďalšie menšie úseky až k miestnemu cintorínu. Stavebné objekty: 1. 101-00 Chodníky 2. 201-00 Rekonštrukcia mosta 3. 510-00 Preložka vodovodu 4. 610-00 Preložka káblov VSD 5. 620-00 Osvetlenie priechodov pre chodcov
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 122
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 5/2020
Časť č.:
Názov: Zmluva o dielo
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-01-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 198 869,85
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-21T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45233161-5

45221119-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: KN-C č.824/3,824/4,824/5,824/340,824/85,824/86,824/88,824/95,824/96,824/97,964/1,888,935,25 k.ú.Matejovce- 126/2,150,4,958/1,958/2,951,968,959/1,955/1,960/6,960/7,964/1,989/7,990/3,a 56
Opis obstarávania
V rozsahu uvedenom v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 232 275,30
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Uzatvorenie Dodatku č. 2 v súlade s § 18 ods. 1 písm. b) zákona vyplynulo z dôvodu doplňujúcich stavebných prác, ktoré sú nevyhnutné a nie sú zahrnuté do pôvodnej zmluvy. Úpravou rozsahu plnenia predmetu diela je zmena celkovej ceny vyvolaná doplňujúcimi stavebnými prácam. Touto zmenou sa nemení charakter zmluvy. Posun termínu predĺženia lehoty výstavby podmieňuje aj aktuálny nedostatok stavebného materiálu na trhu.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 212 436,21
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 232 275,30
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV