dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SE-VO1-2021/002237
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2 Array, 81272 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Telefón: +421 250944547 Fax: +421 250944008
Email: tatiana.valentovicova2@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.minv.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: SE-VO1-2021/002237
Hlavný kód CPV
55300000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je príprava a dodanie jedál a nápojov určených na priamu konzumáciu pre osoby prepravované lietadlami, ktoré sú vo vlastníctve Slovenskej republiky a ktoré sú v správe Ministerstva vnútra Slovenskej republiky.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
55321000-6

55521200-0

55521100-9

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Letisko M. R. Štefánika, miesto určené v zmysle bezpečnostného programu, schváleného Dopravným úradom.
Opis obstarávania
V rámci predmetu zákazky verejný obstarávateľ požaduje: výber z minimálne piatich druhov jednotlivých jedál v rozsahu uvedenom v položke 1. Jedlo, kompletnú ponuku položiek uvedených v jednotlivých podbodoch: 2. Nápoje, 3. Pochutiny, 4. Hygienický tovar, 5.Doplnkový tovar, pre zabezpečenie štandardu triedy: -Ekonomická balenie v jednorazových lunch boxoch, hliníkové obaly na teplé jedlá, jednorázový príbor, soľ, čierne korenie, papierový obrúsok, kávová lyžička, nôž, vidlička (ďalej aj príbor), -triedy Bussines a Prvá trieda - dodanie jedla na porcelánových tanieroch 24 hodinovú stálu službu na dodanie služby, s dodaním do 3 hodín od zadania požadovanej objednávky, občerstvenie na palubu lietadiel dodáva z vlastnej výrobne, v čo najkratšom čase po príprave, tak aby sa zabezpečila čerstvosť a hygienicko-toxikologická nezávadnosť pokrmov, ako súčasť každého poskytnutia služieb dodať aj vzorku vo veľkosti 50 g na účel kontroly hygienicko-toxikologickej nezávadnosti, zabezpečenie služby v štandarde všetkých typov tried leteckej prepravy (ekonomická, bussines a prvá trieda), jedlá a nápoje dodávané v obaloch a kontajneroch (vozíky, unity, drawre), ktoré zabezpečujú chladiaci efekt tak, aby preprava a uloženie v lietadle spĺňali požiadavky bezpečnosti v leteckej preprave, dodržiavanie hygienických zásad k zabezpečeniu zdravotnej nezávadnosti a biologickej hodnoty výrobkov, zapečatenie, čistenie a dezinfekciu jedálnych a nápojových obalov, kontajnerov a náradia, zabezpečenie prípravy jedál a nápojov, balenie jedál a nápojov v súlade s hygienickými štandardmi, dodanie na miesto vopred určené verejným obstarávateľom, dodanie požadovaných doplnkov k občerstveniu, čistenie a dezinfekcia jedálnych a nápojových obalov, kontajnerov a náradia, umytie a dezinfekcia použitých riadov, likvidáciu biologického odpadu, cateringové služby sa budú pripravovať na základe požiadavky vyšpecifikovanej konkrétne pre každý daný let a to prostredníctvom ponuky t.j. PONUKOVÉHO LISTU úspešného uchádzača Predmetom zákazky je príprava a dodanie jedál a nápojov určených na priamu konzumáciu, pre osoby prepravované lietadlami, ktoré sú vo vlastníctve Slovenskej republiky a ktoré sú v správe Ministerstva vnútra Slovenskej republiky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Názov: Catering pre Letecký útvar Ministerstva vnútra Slovenskej republiky
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-06T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 400 000,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 351 920,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV