dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: FNTN-2021-17-ŠF-NZ-Reagencie pre PCR
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00610470
Legionárska 28, 91171 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica Trenčín
Telefón: +421 326566838 Fax: +421 326566840
Email: michal.plesnik@fntn.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fntn.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: FNTN-2021-17-ŠF-NZ-Reagencie pre PCR
Hlavný kód CPV
33696300-8
Druh zákazky
OPIS
Názov
Reagencie pre PCR
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
33124130-5

60000000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica Trenčín, Legionárska 28, 911 71 Trenčín
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je dodanie diagnostických reagencií pre potreby PCR laboratória v rámci Oddelenia klinickej biochémie, hematológie a mikrobiológie FN Trenčín. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC214-2020-61
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 179-465870
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Reagencie pre PCR
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-09-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 398 302,40
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-09-16T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
33696300-8
Dodatočné kódy CPV
33124130-5

60000000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica Trenčín, Legionárska 28, 911 71 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie diagnostických reagencií pre potreby PCR laboratória v rámci Oddelenia klinickej biochémie, hematológie a mikrobiológie FN Trenčín. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 1 398 302,40
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Po vzájomných rokovaniach sa Zmluvné strany v súlade s čl. XIII. ods. 1 Zmluvy dohodli, že prijímajú Dodatok č. 1 k Zmluve (ďalej aj len ako Dodatok), čím sa doterajšia Zmluva mení nasledovne: 1.Dopĺňajú sa odseky 11., 12., 13. a 14. Článku IV. Zmluvy s názvom Kúpna cena, ktoré znejú: 11. Predávajúci sa zaväzuje umožniť výkon kontroly súvisiaci s predmetom plnenia tejto zmluvy, ako aj s ostatnými ustanoveniami tejto zmluvy zo strany osôb oprávnených na výkon kontroly, kedykoľvek po uzavretí tejto zmluvy a počas platnosti a účinnosti Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku č. Z-302021AXY2-934/2021 uzavretej medzi poskytovateľom nenávratného finančného príspevku a kupujúcim dňa 13.5.2021; oprávnenými osobami sú najmä: -Riadiaci orgán (poskytovateľ) a ním poverené osoby; -Najvyšší kontrolný úrad SR; -príslušná správa finančnej kontroly; -certifikačný orgán a nimi poverené osoby; -orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; -splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané orgánmi, ktoré sú uvedené ako oprávnené osoby v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 12.Predávajúci sa zaväzuje poskytnúť osobám oprávneným na výkon kontroly špecifikovaným v odseku 11. tohto článku, všetku potrebnú súčinnosť. V prípade, že v dôsledku kontroly vykonanej oprávneným orgánom, dôjde zavinením predávajúceho k uznaniu plnenia predmetu tejto zmluvy ako neoprávneného výdavku, t.j. výdavku, ktorý nezodpovedá cenám bežným na trhu v čase ich vzniku a v mieste ich vzniku, a ktorý preto nebude kupujúcemu uznaný ako oprávnený, je predávajúci povinný nahradiť kupujúcemu v plnom rozsahu škodu, ktorá mu v dôsledku tejto skutočnosti vznikne. 13.Predávajúci bude rešpektovať právo osôb oprávnených na výkon kontroly podľa odseku 11. tohto článku vstupovať do objektov, ak to súvisí s predmetom tejto zmluvy a požadovať od predávajúceho predloženie originálnych dokladov a inú potrebnú dokumentáciu, alebo iné ďalšie doklady súvisiace s touto zmluvou. 14.Predávajúci za zaväzuje prijať opatrenia na nápravu nedostatkov zistených kontrolou, overovaním na mieste v zmysle Správy z kontroly, v lehote stanovenej osobami oprávnenými na výkon kontroly podľa odseku 11. tohto článku, a zároveň zaslať kupujúcemu informáciu o splnení opatrení prijatých na nápravu zistených nedostatkov bezodkladne po ich splnení.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 1 398 302,40
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 398 302,40
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV