dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 11_2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Štefánikova 15, 81105 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928102 / 220928433 Fax: +421 0000000000
Email: branislav.hudec@mirri.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434214
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 11_2021
Hlavný kód CPV
72222300-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Zákazka je obstarávaná v rámci projektu Centralizovaný manažment riadenia kybernetickej bezpečnosti vo verejnej správe ", ktorý súvisí najmä s naplnením povinností definovanými v zákone č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o KyB") a v zákone č. 95/2019 Z. z. o informačných technológiách vo verejnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o ITVS"). Predmet zákazky je rozdelený na štyri samostatné časti uvedené nižšie v tomto oznámení. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 088 756,44
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Vládny informačný systém kybernetickej bezpečnosti (VISKB)
Časť č.: I.
Dodatočné kódy CPV
48810000-9

72212732-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa.
Opis obstarávania:
Cieľom tejto časti zákazky je podporiť Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (ďalej ako MIRRI) pri výkone správy (governance) v sektore verejnej správy, t.j. vytvoriť Vládny informačný systém kybernetickej bezpečnosti (VISKB), ktorý bude MIRRI a jednotlivým orgánom verejnej moci (OVM) slúžiť ako podporný nástroje pre udržiavanie základných evidencii a parametrov v oblasti informačnej a kybernetickej bezpečnosti potrebných pre naplnenie legislatívnych požiadaviek na zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti a ochrany IKT a sietí používaných v sektore verejnej správy. V rámci vyššie definovaného predmetu zákazky je požadované dodať najmä nasledovné aktivity: Vývoj, testovanie, implementácia a nasadenie Vládneho informačného systému kybernetickej bezpečnosti (VISKB): - Centrálny modul VISKB. - Centrálny portál VISKB. - Samostatný (offline) klientsky modul VISKB.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
198 583,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
11:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Projekt bude financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, Kód: NFP311070ACX1, OPII-2019/7/8-DOP Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v podsektore ISVS / ITVS.
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky na zabezpečenie viazanosti ponuky uchádzača vo výške 4 000 EUR. Ďalšie informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
Vytvorenie metodík, vytvorenie bezpečnostnej a vzorovej dokumentácie pre rôzne druhy OVM, vykonanie analýzy rizík a analýzy dopadov (AR/BIA) v rámci MIRRI a podpora projektov
Časť č.: II.
Dodatočné kódy CPV
72000000-5

72600000-6

79417000-0

71620000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti zákazky je poskytnutie a dodávka služieb v nasledovných oblastiach: - Vytvorenie metodík a metodických usmernení v súlade so zákonom č. 69/2018 Z.z. o kybernetickej bezpečnosti a ďalšími súvisiacimi zákonmi. - Vytvorenie bezpečnostnej dokumentácie vzorovej dokumentácie pre kategórie ITVS podľa vyhlášky č. 179/2020 Z. z. - Vykonanie analýzy rizík a analýzy dopadov (AR/BIA) v rámci MIRRI. - Podpora projektov v rámci dopytovej výzvy Rozvoj governance a úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v sektore verejnej správy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
898 111,82:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Projekt bude financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, Kód: NFP311070ACX1, OPII-2019/7/8-DOP Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v podsektore ISVS / ITVS.
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky na zabezpečenie viazanosti ponuky uchádzača vo výške 10 000 EUR. Ďalšie informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
Implementácia nového 10Gbps Firewallu, implementácia dvojfaktorovej autentifikácie a pilotná implementácia log manažment systému
Časť č.: III.
Dodatočné kódy CPV
72212732-9

48000000-8

72600000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa.
Opis obstarávania:
Výsledkom projektu budú na vybranej časti infraštruktúry MIRRI implementované: - implementácia nového 10Gbps Firewallu prepojeného na log manažment, - implementácia dvojfaktorovej autentifikácie na VPN prístupe a vybraných aplikáciách, - prevádzkový monitoring Zabbix celej siete MIRRI, - pilotná implementácia log manažment systému. Predmetom zákazky je pilotné nasadenie bezpečnostných riešení a ich overenie v prevádzke spojené s prechodom na chrbticovú sieť založenú na 10Gbit technológii pre cca 1000 používateľov v rôznych lokalitách. MIRRI chce v súvislosti so sťahovaním do novej budovy prejsť na 10Gbit technológiu ako aj lepšie bezpečnostné funkcie. Aktuálne sa používa firewall Fortigate 600D. V tejto súvislosti bude potrebné zakúpiť kombináciu HW, SW a služieb, pričom je primárne na uchádzačovi, aby zvolil čo najefektívnejšiu kombináciu licenčného SW, HW a služieb podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
798 711,29:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
10:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Projekt bude financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, Kód: NFP311070ACX1, OPII-2019/7/8-DOP Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v podsektore ISVS / ITVS.
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky na zabezpečenie viazanosti ponuky uchádzača vo výške 9 000 EUR. Ďalšie informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
Analýza a pilotná implementácia konceptu bezpečnej správy mobilných zariadení používaných v rámci MIRRI
Časť č.: IV.
Dodatočné kódy CPV
72600000-6

72212732-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa.
Opis obstarávania:
Výsledkom projektu bude analýza a pilotná implementácia konceptu bezpečnej správy mobilných zariadení používaných v rámci MIRRI (MDM mobile device management) s posúdením možností využitia aj konceptu BYOD a s posúdením možností nasadzovania tohto riešenia aj na ďalšie OVM v rámci sektoru verejnej správy. Pre túto úlohu je potrebné zabezpečiť: - licencie na jednotlivé produkty, - implementáciu produktov do prostredia MIRRI, - zaškolenie používateľov a administrátorov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
193 350,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
10:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Projekt bude financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, Kód: NFP311070ACX1, OPII-2019/7/8-DOP Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti v podsektore ISVS / ITVS.
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky na zabezpečenie viazanosti ponuky uchádzača vo výške 3 000 EUR. Ďalšie informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ako "ZVO"), spôsobom podľa § 32 ods. 2 ZVO alebo podľa § 152 ZVO, okrem dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), písm. b), písm. c) a písm. e), ktoré uchádzač nemusí predkladať, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Verejný obstarávateľ upozorňuje na znenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) ZVO a spôsobu ich preukazovania podľa § 32 ods. 2 písm. c) ZVO účinné od 1.12.2019. V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO vyššie uvedené pravidlo platí pre hospodárske subjekty (uchádzačov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je uchádzač naďalej povinný predložiť doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra). Ak uchádzač nepredloží doklad, t.j. výpis z registra trestov uchádzača, jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) a ods. 2 písm. a) ZVO a má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil predmetný doklad, je povinný na uvedený účel preukázania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t.j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu/uvedených dokumentov a podpísať ich oprávnenou osobou, ktorý je možné nájsť na nasledovnom odkaze, a to v časti Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov: https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/informacie-k-zoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou ponuky (platí pre podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, ak uchádzač má záujem, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil doklad, ktorým sa predmetná podmienka účasti preukazuje). Ostatné dokumenty podľa § 32 ZVO verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ZVO. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa ZVO nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa ZVO, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Ďalšie pravidlá k podmienkam účasti osobného postavenia sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 138-367212
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-10-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. V rámci prípravy súťažných podkladov verejný obstarávateľ uskutočnil prípravné trhové konzultácie podľa § 25 ZVO. Informácie týkajúce sa predmetných prípravných trhových konzultácií je možné získať na webovom sídle verejného obstarávateľa: https://www.mirri.gov.sk/ministerstvo/pripravne-trhove-konzultacie/ alebo na profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433170 . 2. Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky použije postup nadlimitnej tzv. "superreverznej" verejnej súťaže, podľa § 66 ods. 7 druhej vety ZVO v spojení s § 55 ods. 1 ZVO, a teda vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, a to po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. 3. Postup zadávania tejto nadlimitnej zákazky bude realizovaný s využitím informačného systému EVO. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom elektronického komunikačného rozhrania systému EVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že pre prácu so systémom EVO sú záväzné a určujúce platné metodické pokyny, príručky alebo videonávody, voľne dostupné na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie k systému EVO v položke menu Príručky alebo Videonávody (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html). 4. V prípade potreby objasniť údaje uvedené v tomto oznámení alebo v súťažných podkladoch, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom IS EVO. Verejný obstarávateľ odporúča požiadať o vysvetlenie dostatočne vopred a poskytne vysvetlenie údajov tak, že toto vysvetlenie zverejní na svojom profile v rámci tejto zákazky. 5. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (JED-om) v zmysle § 39 ZVO. 6. Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií bude mať dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Na účely zabezpečenia riadneho postupu predmetného verejného obstarávania verejný obstarávateľ má za to, že uchádzač predložením ponuky súhlasí so spracovaním osobných údajov fyzických osôb uvedených v jeho ponuke a zodpovedá za zabezpečenie súhlasov všetkých dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov podľa právnych predpisov o ochrane osobných údajov platných a účinných v čase predloženia ponuky. 8. Toto verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií, nie je zamerané na sociálny aspekt. 9. Uchádzač, s ktorým bude uzavretá Rámcová dohoda a jeho subdodávatelia musia byť pred podpisom tejto dohody zapísaní v registri partnerov verejného sektora, v prípade ak to bude relevantné v súlade s platnou legislatívou.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-09-16T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV