dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Teona 9_2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
TEONA s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44955146
Bottova 38/7 Array, 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: TEONA s.r.o.
Telefón: +421 917499998
Email: teona@teona.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434220
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
32331300-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka komplexného riešenia na tvorbu zvukových záznamov - vybavenie zvukového štúdia a dodávka špeciálnej výpočtovej techniky a licencií na tvorbu zvukových záznamov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 140 118,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Dodávka komplexného riešenia na tvorbu zvukových záznamov - vybavenie zvukového štúdia
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
32331300-5

32332300-2

32342410-9

32351000-8

32342420-2

51313000-9

60000000-8

80511000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ul. Murgašova 1298/16, 010 01 Žilina
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti predmetu zákazky je dodávka komplexného riešenia na tvorbu zvukových záznamov (t.j. vybavenie zvukového štúdia), vrátane dovozu na miesto určenia, inštalácie, montáže a oživenie zvukového štúdia, inštalácia všetkých komponentov do funkčného celku, oživenie a odskúšanie všetkých komponentov, zaškolenie personálu a technická podpora. Zvukové štúdio bude využívané na prípravu hlavných produktov spoločnosti, bude slúžiť na nahrávanie rozhovorov s osobnosťami verejného a spoločenského života, nahrávanie odborných diskusií, rozhlasových relácií v rámci online vysielania, na tvorbu hudobnej produkcie k rôznym formátom, výrobu krátkych zvukových stôp k spotom. Funkčnosť zvukového štúdia je podmienená komplexnosťou technologických zariadení tak, aby celok vyhovoval potrebným akustickým parametrom a všetky komponenty boli vzájomne kompatibilné. V dôsledku plnej funkčnosti je potrebné odborné zaškolenie kompetentnou osobou. Pre vylúčenie pochybností súčasťou predmetu zákazky nie sú stavebné práce.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
67 855,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302031H540
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov EÚ z Integrovaného regionálneho operačného programu pre PO 2014-2020, kód výzvy IROP-PO3-SC31-2016-5 v rámci predkladaného projektu Uplatnenie kreatívneho prístupu v prostriedkoch masovej komunikácie

Názov
Dodávka špeciálnej výpočtovej techniky a licencií na tvorbu zvukových záznamov
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
30210000-4

48000000-8

30213100-6

51611000-8

50433000-9

80511000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ul. Murgašova 1298/16, 010 01 Žilina
Opis obstarávania:
Predmetom dodávky tejto časti predmetu zákazky je dodávka komplexného riešenia na tvorbu zvukových záznamov (hardvérovej a softvérovej infraštruktúry), vrátane dovozu na miesto určenia, inštalácie a sprevádzkovania predmetných technických zariadení (spustenie do skúšobnej prevádzky), funkčné testovanie, kalibrácia, nasadenie do ostrej prevádzky, zaškolenie personálu a technická podpora (servisný zásah podľa potreby). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
72 263,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302031H540
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov EÚ z Integrovaného regionálneho operačného programu pre PO 2014-2020, kód výzvy IROP-PO3-SC31-2016-5 v rámci predkladaného projektu Uplatnenie kreatívneho prístupu v prostriedkoch masovej komunikácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona. 2.Nakoľko zadávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, vyžaduje sa predloženie všetkých dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona. 3.Preukazovanie podmienok účasti je voči zadávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona. 4.Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. 5.Zadávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Zadávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 6.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: zadávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienky účasti podľa: § 33 ods. 1 písm. d) zákona
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: je uvedená v prílohe č. 1 podmienky účasti súťažných podkladov. Predmetná podmienka sa vzťahuje na obe časti predmetu zákazky samostatne.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: zadávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienky účasti podľa: § 34 ods. 1 písm. a) zákona a to pre časť 1 a časť 2. zadávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienky účasti podľa: § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 ZVO a to iba pre časť 2.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: je uvedená v prílohe č. 1 podmienky účasti súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa použije iba v časti 2 predmetu zákazky. Podrobné informácie k priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladov
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-10-22T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-04-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní a teda výhradne elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja systému EVO VER. 18.0. na portáli www.uvo.gov.sk , ak nie je v súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Systém EVO VER. 18.0. je dostupný pre všetkých záujemcov/uchádzačov bez obmedzenia. 2. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke v systéme EVO a v profile zadávateľa vedenom na portáli ÚVO umiestnenom na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18906 , čím zadávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, zadávateľ v prípade potreby preukázateľne bezodkladne oznámi všetkým známym záujemcom najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk a to elektronicky prostredníctvom IS EVO a zverejnením vysvetlenia v profile zadávateľa zákazky vedenom na portáli ÚVO, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 4. V prípade využitia subdodávateľov na plnenie predmetu zákazky Zadávateľ v zmysle § 41 ods. 1 zákona vyžaduje, aby a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť. 5. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný: a) uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona, v prípade, že uchádzač zabezpečuje realizáciu predmetu zákazky subdodávateľmi. Tieto údaje sa stanú prílohou č. 3 Zoznam subdodávateľov návrhu kúpnej zmluvy, b) mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora) (ak relevantné). 6. Podmienky účasti podľa tohto oznámenia, bodu III.1.1) Osobné postavenie, III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie a bodu III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť a spôsob ich preukazovania sú uvedené v súťažných podkladoch v Prílohe č. 1 Podmienky účasti. Vzor Jednotného európskeho dokumentu je uvedený v prílohe č. 2 súťažných podkladov. 7. Elektronická aukcia sa bude konať iba pre časť 2 predmetu zákazky. 8.Viazanosť ponúk musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. a) zákona a to pre obe časti v sumách: Časť 1: 1 000 EUR Časť 2: 3 700 EUR Podmienky zloženia, uvoľnenia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v SP. 9. Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-09-16T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV