dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 002/NLZ/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Európsky olympijský festival mládeže Banská Bystrica 2022, n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 52475808
Skuteckého 132/22, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Európsky olympijský festival mládeže Banská Bystrica 2022, n.o.
Telefón: +421 48903564643
Email: martina@euprojekty.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://eyof2022.com/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434222
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 002/NLZ/2021
Hlavný kód CPV
60000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky sú prepravné služby v súvislosti s podujatím EYOF Banská Bystrica 2022 - https://eyof2022.com/ v rozsahu: Zabezpečenie dopravných služieb, výkon prepravných služieb vozidlami poskytovateľa vo vopred stanovenom rozsahu, mieste a čase. Preprava je vykonávaná vozidlami : osobnými autami strednej triedy, mikrobusmi a autobusmi so šoférom. Preprava fyzických osôb určených objednávateľom t.j. oficiálne delegácie počas podujatia EYOF 2022 Banská Bystrica a iné akreditované osoby sa bude uskutočňovať ako preprava z letísk vo Viedni a Bratislave do Banskej Bystrici alebo Zvolena. Termíny: 85% transferov bude v termínoch 18.júl -2. august 2022 Ostatné transfery budú v priebehu obdobia november 2021- júl 2022 Preprava bude externým poskytovateľom poskytovaná dopravnými prostriedkami: -veľkokapacitné autobusy (minimálna kapacita: 48 osôb) -minivany/mikrobus (minimálna kapacita: 7 osôb) -limuzíny (minimálna kapacita: 3 osoby) Podrobný opis predmetu zákazky je súčasťou súťažných podkladov - B.1 Opis predmetu zákazky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 235 437,50
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
60100000-9

60140000-1

60170000-0

60172000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
informácie v čl. II, Objednávky a príloha č. 1 Opis predmetu zákazky v Návrhu Rámcovej zmluvy
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú prepravné služby v súvislosti s podujatím EYOF Banská Bystrica 2022 - https://eyof2022.com/ v rozsahu: Zabezpečenie dopravných služieb, výkon prepravných služieb vozidlami poskytovateľa vo vopred stanovenom rozsahu, mieste a čase. Preprava je vykonávaná vozidlami : osobnými autami strednej triedy, mikrobusmi a autobusmi so šoférom. Preprava fyzických osôb určených objednávateľom t.j. oficiálne delegácie počas podujatia EYOF 2022 Banská Bystrica a iné akreditované osoby sa bude uskutočňovať ako preprava z letísk vo Viedni a Bratislave do Banskej Bystrici alebo Zvolena. Podrobné vymedzenie je v Opise predmetu zákazky, časť B.1 Súťažných podkladov a v prílohe č. 3 Návrh Rámcovej zmluvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
235 437,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
10:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5, resp. v zmysle § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní - predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky. Povinnosť predloženia výpisu z registra trestov právnickej osoby vyplýva zo zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. júla 2016. V zmysle všeobecného metodického usmernenia č. 9-2019 úradu pre verejné obstarávanie, ktoré bolo zverejnené dňom 22.05.2019, je uchádzač alebo záujemca povinný predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona doloženým výpisom z registra trestov, na účely preukázania podmienky. Uvádzame elektronický odkaz na stránku UÚVO so zverejneným metodickým usmernením: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/metodicke-usmernenia/vseobecne-metodicke-usmernenia-zakon-c3432015-z-z--51e.html?id=221. Pre splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní je postačujúce ak uvedie uchádzač v ponuke, ktorým dokladom naplní predmetné splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní (napr. Zápis v ORSR, ŽR SR, resp. iné oprávnenie podnikania týkajúce sa predmetu zákazky) verejný obstarávateľ si doklad preverí. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti, ktorými preukazuje svoje osobné postavenie, údajmi zapísanými v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (§152, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
V zmysle § 39 je splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom (JED), ktorým uchádzač alebo záujemca môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g) ZVO.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
V prípade rámcových dohôd ? odôvodnenie trvania presahujúceho štyri roky: Rámcová zmluva nepresahuje 4 roky - termín ukončenia 31.08.2022.
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-10-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-04-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Zadávanie zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému eZakazky. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Pre potreby komunikácie a predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia v systéme eZakazky prostredníctvom registračného formulára dostupného na portáli www.ezakazky.sk. Podrobnosti o systéme eZakazky sú uvedené na adrese: http://www.ezakazky.sk/index.cfm?module=System&page=Help . V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ. Zároveň prípadné zmeny alebo doplnenia budú prostredníctvom odkazu na profil zverejnené aj na profile zákazky na webovej stránke ÚVO (§ 43 zákona o VO). Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Oznámenia na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ v súlade s § 66 ods. 7, druhá veta ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-09-16T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV