dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1531/21/RDFN
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Detská fakultná nemocnica Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00606715
Trieda SNP 1, 04188 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Detská fakultná nemocnica Košice
Telefón: +421 552352909 Fax: +421 552352883
Email: adrian.grejtak@dfnkosice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434302
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1531/21/RDFN
Hlavný kód CPV
30213000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka osobných stolových počítačov ALL in ONE a softvéru Microsoft Office pre potreby nemocnice, vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu pre ponúkané zariadenia, ak relevantné.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 118 820,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže, že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ods.1) zákona o verejnom obstarávaní PODMIENKY: Uchádzač preukáže, že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ods.1) zákona o verejnom obstarávaní, predložením dokladov podľa §32 ods.2) a 3), t.j. že: a)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, b)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu doloženým čestným vyhlásením. PREUKÁZANIE:Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa §32 ods.1) písm.e) a f) dokladmi podľa §32 ods.2) a 3) nasledovne: a) §32 ods.2) písm.e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, b)§32 ods.2) písm.f) doloženým čestným vyhlásením. Verejnému obstarávateľovi nie je v súčasnosti umožnené využiť údaje z informačných systémov verejnej správy, z uvedeného dôvodu v predmetnom postupe zadávania zákazky nie je možné uplatniť §32 ods.3) zákona o verejnom obstarávaní a vzhľadom k tomu uchádzač v ponuke predloží aj doklad podľa §32 ods.2) písm.e), dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač môže splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32, preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu resp. iným rovnocenným dokladom. Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady, pomocou elektronickej komunikácie, ako naskenované originály alebo ich úradne osvedčené kópie, alebo elektronicky úradný dokument v zmysle §3 zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente). Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov v §32 ods.2) zákona o VO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov, ktorá preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3) zákona. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže, podľa §114 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia Jednotným európskym dokumentom podľa §39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: PODMIENKA č.1.) Podľa § 34 ods.1) písm. g) zákona o VO. Uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy. PODMIENKA č.2.) Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o VO v spojení s § 36 zákona o VO: Uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy. Odôvodnenie primeranosti podmienok technického a odborného postavenia podľa §34 ods. 1 písm. m): Splnenie podmienky č.1.) zaručí a preukáže, že uchádzač ovláda problematiku nevyhnutnú na poskytnutie predmetu zákazky. Hlavným zámerom verejného obstarávateľa je, aby precíznym a dôkladným definovaním podmienok účasti na samotného uchádzača vo verejnom obstarávaní eliminoval v maximálne možnej miere vecné a technické riziká pri plnení zmluvy na strane záujemcov/uchádzačov. Preukázanie splnenia tejto podmienky účasti garantuje odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky. Týmito podmienkami si verejný obstarávateľ overuje stav technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača a to vo vzťahu k predmetu požadovaného plnenia v zákazke. Chce nadobudnúť istotu vo svojom výbere. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s technicky zdatným uchádzačom u ktorého je predpoklad, že dosahuje technickú zdatnosť pre takto sofistikovane náročnú zákazku. Splnenie podmienky č.2.) zaručí a preukáže, že uchádzač integruje riadenie ochrany životného prostredia do každodennej prevádzky organizácie, dlhodobého plánovania a ďalších kontrolných mechanizmov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: PREUKÁZANIE PODMIENKY č.1) Na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač uvedie údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za plnenie zmluvy, v rozsahu: meno, priezvisko a odbornú kvalifikáciu (oprávnenie) osoby alebo osôb (servisného technika / servisných technikov), ktorá/í bude/ú zodpovedná/í za plnenie zmluvy predloží doklad o odbornej kvalifikácii certifikát/osvedčenie o odbornom zaškolení servisného technika/ov na inštaláciu, plnú autorizovanú servisnú podporu a údržbu ponúkaného zariadenia, vydaného výrobcom zariadenia alebo autorizovaným zástupcom výrobcu, tak aby bol predpoklad zabezpečenia odbornej inštalácie, uvedenia zariadenia do trvalej prevádzky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti zariadenia, prevádzkovania a servisu obstarávaného predmetu zákazky. PREUKÁZANIE PODMIENKY č.2.) Na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač predloží doklad, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva rodiny ISO 14 000, predloží certifikát ISO 14 001. Uchádzač predkladá predmetné doklady, pomocou elektronickej komunikácie, ako naskenované originály, alebo ich úradne osvedčené kópie, alebo elektronicky úradný dokument v zmysle §3 zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente), ak nie je v týchto súťažných podkladoch uvedené inak. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami, uchádzač môže využiť kapacity tretej osoby, len ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa dané kapacity vyžadujú. Iné osoby musia poskytovať kapacity priamo uchádzačovi, resp. záujemcovi a teda sa nemôžu spoliehať na kapacity iných subjektov v rade za sebou, to znamená, že nie je možné, aby došlo k poskytnutiu kapacít cez reťaz iných (tretích) osôb. Podľa § 37 ods. 3 zákona, sa verejného obstarávania môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods.1) spoločne. V súlade s § 37 ods. 4 zákona môže skupina dodávateľov využiť kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3) zákona. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti určeného verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom. Verejný obstarávateľ môže požadovať, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ na plnenie zákazky neposkytne žiadnu zálohu a finančné plnenie bude realizované až na základe odovzdania predmetu zákazky podľa pravidiel a náležitostí uvedených v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii podľa § 54 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, ktorá bude odoslaná v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní všetkým nevylúčeným uchádzačom, ktorých ponuky spĺňajú určené požiadavky, po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-05T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-05T14:00:00
Miesto: Detská fakultná nemocnica Košice, Trieda SNP 1, 040 11 Košice - zasadačka riaditeľstva.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné. Otváranie ponúk je pri použití elektronickej aukcie neverejné, údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Dostupnosť dokumentov k verejnému obstarávaniu je realizovaná podľa §43 ods.1). Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii, k vysvetleniam informácii potrebných na vypracovanie ponuky, na preukázanie splnenia podmienok účasti a ostatných aj na portáli https://dfnkosice.eranet.sk. Komunikácia sa uskutočňuje písomne, v súlade s § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronických prostriedkov, ak zákon o verejnom obstarávaní neustanovuje inak. Záujemca, alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://dfnkosice.eranet.sk. Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle výzvy na predkladanie ponúk. 2. Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť doručená v súlade s §48 zákona o verejnom obstarávaní dostatočne vopred. Vysvetlenie informácii uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, v súlade s §113 ods.7), najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred a to prostredníctvom portálu https://dfnkosice.eranet.sk s tým, že notifikácia bude záujemcom alebo uchádzačom doručovaná z portálu https://dfnkosice.eranet.sk na e-mail uvedený v Žiadosti o SP, resp. Žiadosti o účasť, čo sa pre účel tohto zadávania považuje za doručené v zmysle §24 a §25 zákona č.71/1967 o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov. 3. UCHÁDZAČ PREDLOŽÍ AJ INÉ DOKLADY, ALEDO DOKUMENTY podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, ktoré sú vzhľadom na obmedzujúci počet znakov tejto časti na 4000, podrobne uvedené v súťažných podkladoch. 4. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov a príručiek dostupných na portáli https://dfnkosice.eranet.sk. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzujete právo neuzatvoriť zmluvu v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo ak verejnému obstarávateľovi ako zdravotníckemu zariadeniu nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu predmetu zmluvy zo strany MZ SR, alebo ak verejnému obstarávateľovi MZ SR neodsúhlasí znenie zmluvy, resp. neudelí súhlasné stanovisko k uzatvoreniu zmluvy podľa časti 3., písm. s) Príkazu ministra zdravotníctva SR č.3/2021 z 01.09.2021. 6. Predmetné verejné obstarávanie je zelené obstarávanie. 7. Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-21T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV