dnes je 18.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2021_P_1K
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
KFC Komárno
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37859170
Športová 1 Array, 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktná osoba: KFC Komárno
Telefón: +421 917342883
Email: tender@verejne-obstaravanie.eu
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434790
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2021_P_1K
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce na rekonštrukcii futbalového štadiónu v Komárne.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 993 651,07
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45232140-5

45232220-0

45255400-3

45300000-0

45350000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Futbalový štadión v Komárne, adresa: Športová 1, 945 01 Komárno, nachádzajúci sa na pozemkoch parc. č. 988/1, 988/4, 988/5, 988/7,988/8, 989, 990, 992/1, kat. území Komárno.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zhotovenie diela t.j. dodanie tovaru a uskutočnenie stavebných prác. Podstatou zákazky je rekonštrukcia futbalového štadiónu v Komárne a maximalizácia efektívnosti prevádzky štadiónu pre Osobu podľa § 8 ako aj pre občanov a subjekty využívajúce areál futbalového štadiónu. Rekonštrukcia pozostáva z nasledovných stavebných objektov ďalej aj ako SO) a krokov: 1)SO01 Búracie a zemné práce 2)SO02 Rekonštukci a prístavba hlavnej budovy s tribúnou 3)SO03 Nové montované hľadisko 4)SO04 Nové zatrávnené,vyhrievané a osvetlené centrálne ihrisko 5)SO05 Nové náhradno-tréningové ihrisko so zatrávnenou plochou 6)SO06 Nové dorastenecké zmenšené ihrisko 7)SO07 Parkoviská a vnútroareálové komunikácie 8)SO08 Oplotenia+brány, odvoz smetí a sadové úpravy areálu 9)SO09 Vonkajšia kanalizácia 10)SO10 Vonkajší vodovod 11)SO11 Vsakovací systém 12)SO12 Studňa a hlavný rozvod závlahovej vody 13)SO13 Plynová prípojka hlavnej budovy 14)SO14 Prípojka teplovodu hlavnej budovy 15)SO15 Výmenník 16)SO16 Meranie a regulácia 17)SO17 VN prípojka 18)SO18 Trafostanica a meranie 19)SO19 Náhradný zdroj elektrickej energie 20)SO20 Areálové NN rozvody 21)SO21 Areálové slaboprúdové rozvody 22)SO22 Areálové osvetlenie 23)SO23 Osvetlenie ihrísk 24)SO24 Prestavba podzemného hydrantu na nadzemný hydrant 25)Testovacia prevádzka a odovzdanie diela Cieľom predmetu zákazky je rekonštrukcia štadiónu v zmysle projektovej dokumentácie, maximalizácia energetickej efektívnosti t.j. zníženie spotreby energií pre prevádzku štadióna. Na základe zákona 657/2004 Z. z. o tepelnej energetike bude štadión pripojený k CTZ v Komárne a to spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch a príslušnej dokumentácii.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Priemerná ročná spotreba energií:20:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
10 993 651,07:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
15:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: v prípade, ak Osoba podľa § 8 zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Predpokladaný počet uchádzačov: 3
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov: V zmysle § 94 bodu (2) ZVO, je rokovacie konanie so zverejnením vyhlásené pre neobmedzený počet hospodárskych subjektov, ktoré môžu predložiť doklady vyžadované na preukázanie splnenia podmienok účasti. Osoba podľa § 8 môže na základe objektívnych a nediskriminačných pravidiel obmedziť počet záujemcov, ktorých vyzve na predloženie ponuky tak, aby umožnil hospodársku súťaž. Pravidlá podľa predchádzajúcej vety vychádzajú z objektívnej potreby obstarávateľa znížiť počet záujemcov na úroveň, ktorá je opodstatnená potrebou vyvážiť charakter obstarávania so zdrojmi potrebnými na jeho uskutočnenie. Osoba podľa § 8 si určil nasledovné pravidlo na obmedzenie počtu záujemcov: a)Priemerná hodnota ukazovateľa hodnotenia finančno- ekonomickej situácie uchádzača (Altmanov index) za roky 2020, 2019 a 2018. Osoba podľa § 8zaokrúhleného matematicky, keď Uchádzač s najvyššou hodnotou obsadí prvé miesto na zozname. V prípade, že zoznam bude obsahovať viac ako 3 uchádzačov Osoba podľa § 8 obmedzí počet uchádzačov na 3 a týchto vyzve na predloženie ponuky. V prípade rovnosti hodnôt o pozícii na zozname rozhoduje dátum a čas predloženia žiadosti o účasť zaznamenaný v systému EVO, keď vyššiu pozíciu získa uchádzač ktorý predložil žiadosť skôr. Zdôvodnenie obmedzenia: Osoba podľa § 8 očakáva spoluprácu s finančno a ekonomicky stabilným subjektom, ktorý dokáže riadne a včas plniť svoje finančné záväzky a v zmysle návrhu budúcej ZoD dokáže poskytnúť Osobe podľa § 8 plynulú realizáciu rekonštrukcie v zmysle dohodnutého časového harmonogramu.
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") . Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca ma sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenne doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Upozornenie : V súlade s § 32 ods. 3 ZVO osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní uvádza, že nie je oprávnená použiť údaje z informačných systémov verejnej správa (zákona š. 177/2018 Z.z.).
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, bude povinný: a) uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona, v prípade, že uchádzač zabezpečuje realizáciu predmetu zákazky subdodávateľmi, b) mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom. Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s plnením zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným riadiacim orgánom a verejným obstarávateľom a oprávneným osobám poskytne všetku potrebnú súčinnosť.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-16T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-11-16T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Podmienky a pravidlá neupravené v tomto oznámení, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania (VO) sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2.K SP sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. 3. Toto VO sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS ÚVO, ktorý je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ Pre účasť na elektronickom VO, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému IS ÚVO - EVO je potrebné: - ak uchádzač nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet - v prípade ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte ponuku/realizujete inú komunikáciu podľa ZVO, ešte nie je zaregistrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať link: https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add 4. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto VO sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja EVO na portáli www.uvo.gov.sk. 5. Otváranie Základných ponúk je neverejné. Otváranie Základných ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, bude realizované výhradne elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou systému IS ÚVO - EVO. Otváranie sa skutoční v súlade so zákonom 343/2015 o verejnom obstarávaní v rámci systému IS ÚVO - EVO a v čase uvedenom vo výzve na predkladanie Základných ponúk, v pracovných priestoroch Osoby podľa § 8 ZVO. 6. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1), III.1.2) a III. 1.3) tohto oznámenia a v súťažných podkladoch Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt v rámci časti IV. JED-u "Podmienky účasti" nie je oprávnený vyplniť len oddiel "alfa".
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle zákona č. 343/2015 ZVO
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-16T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV