dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: TSK/MSS_2021_01
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trenčiansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36126624
K dolnej stanici 7282/20A Array, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Trenčiansky samosprávny kraj
Telefón: +421 910386555
Email: mertinak@emem.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431327
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72230000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je a) zhotovenie diela, pozostávajúceho zo zhotovenia, dodávky a nasadenia riešenia (informačného systému), ktoré zabezpečí asistenčné technológie s cieľom oddialiť nástup občana odkázaného na pomoc inej osoby do pobytového zariadenia (Systém pre podporu aktívneho asistovaného života v TSK - Active Assisted Living AAL (ďalej len IS AAL). b) poskytovanie služieb údržby a podpory dodaného riešenia (ďalej len Servisné služby). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky Súťažnych podkladov a prílhe č. 8 Súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 885 577,92
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je a) zhotovenie diela, pozostávajúceho zo zhotovenia, dodávky a nasadenia riešenia (informačného systému), ktoré zabezpečí asistenčné technológie s cieľom oddialiť nástup občana odkázaného na pomoc inej osoby do pobytového zariadenia (Systém pre podporu aktívneho asistovaného života v TSK - Active Assisted Living AAL (ďalej len IS AAL). b) poskytovanie služieb údržby a podpory dodaného riešenia (ďalej len Servisné služby). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v kapitole B. Opis predmetu zákazky Súťažnych podkladov a prílhe č. 8 Súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
5 885 577,92:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
84:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Integrovaná infraštruktúra, kód výzvy: OPII-2019/7/9-DOP, kód projektu v ITMS2014+: 311071ABL3
Doplňujúce informácie:
1. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti tvorí prílohu č. 9 Súťažných podkladov. 2. Verejny obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo vyške 100.000 eur. Podrobnosti o zábezpeke sú upravené v Súťažnych podkladoch. 3. Doplnenie k bodu II.2.7 - Lehota na plnenie predmetu zákazky je najneskôr do dvadsaťštyri (24) mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy, najneskôr však do 30.11.2023. Servisné služby sú požadované na obdobie 5 rokov (60 mesiacov) od odovzdania Diela ako jedného funkčného celku na základe záverečného akceptačného protokolu.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. § 32 ods. 4 a 5 ZVO. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že dokladmi, ktoré podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy prekladať, sú: - výpis z registra trestov uchádzača podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, v prípade výpisu z registra trestov pre fyzickú osobu uchádzač verejnému obstarávateľovi predloží údaje v rozsahu podľa § 10 ods. 4 Zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v zmysle ktorého bude verejný obstarávateľ oprávnený podať žiadosť a prevziať výpis/y z registra trestov,; - potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO; - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 2 písm. c) ZVO; - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedná predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. 2. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Aj v tomto prípade platí, že verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky účasti členom skupiny overí na portáli www.oversi.gov.sk a v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. 3. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ si pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 ZVO. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 ZVO. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Z dôvodu rozsiahlého opisu určených podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uvádza verejný obstarávateľ celé znenie podmienok účasti v kapitole E. Podmienky účasti Súťažných podkladov.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, 3. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Z dôvodu rozsiahlého opisu určených podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uvádza verejný obstarávateľ celé znenie podmienok účasti v kapitole E. Podmienky účasti Súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
1. Úspešny uchádzač bude povinny strpieť vykon kontroly / auditu súvisiaceho s dodávanym tovarom, službami a stavebnymi prácami kedykoľvek počas trvania projektu, a to oprávnenymi osobami na vykon tejto kontroly / auditu a bude povinny poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 2. Verejny obstarávateľ si vyhradzuje právo bez akychkoľvek sankcií odstúpiť od budúcej kúpnej zmluvy v prípade, ak nedôjde k plneniu zmluvy a vysledky finančnej kontroly verejného obstarávateľa/kupujúceho zo strany poskytovateľa nenávratného finančného príspevku neumožňujú financovanie vydavkov vzniknutych z obstarávania, ktorého vysledkom je táto zmluva.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-07-19T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejny obstarávateľ tymto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažnych podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní v systéme ERANET na URL adrese: https://emem.eranet.sk/#/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priami link: http://emem.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/113) 2. Verejny obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažnych podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejny obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažnych podkladov nebudú informovaní. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každy záujemca/uchádzač povinny zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://emem.eranet.sk. Uchádzač je oprávneny predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://emem.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnuty JavaScript, zapnuté Cookies. 4. Verejny obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme ERANET, na ktorom bude verejny obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 5. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotnéhoeurópskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu. 6. Verejny obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešnym uchádzačom až po kladnom vysledku administratívnej kontroly vykonanej Sprostredkovateľskym orgánom a Úradom pre verejné obstarávanie (ak sa vyžaduje). 7. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie a zároveň aj obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-17T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV