dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2021/ 08401
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenské elektrárne, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35829052
Mlynské nivy 47, 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenské elektrárne, a.s.
Telefón: +421 910674865
Email: zuzana.schmidtova@seas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.seas.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432654
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2021/ 08401
Hlavný kód CPV
80000000-4
Druh zákazky
Stručný opis
A)Výcvik zamestnancov teoretická príprava Výcvik zamestnancov je potrebné realizovať v kvalite a spôsobom ktorý dodrží požiadavky právnych predpisov vzťahujúcich sa na výcvik zamestnancov SE t.j. v súlade a)s technickou a prevádzkovou dokumentáciou pre EBO, EMO a MO3,4, b)so schválenými programami prípravy a výcviku, c)so schválenými učebnými textami, d)s platnými a aplikovateľnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, e)s platnou dokumentáciou systému zabezpečovania kvality SE a.s. a dokumentáciou systému zabezpečovania kvality Poskytovateľa. B)Vypracovanie a aktualizácia výučbovej a školiacej dokumentácie a súvisiace činnosti Výučbová dokumentácia musí byť vypracovaná a minimálne raz za tri roky aktualizovaná v súlade: a)s SE a.s. poskytnutou platnou dokumentáciou systému zabezpečovania kvality SE a.s. (technická dokumentácia, prevádzková dokumentácia, dokumentácia Integrovaného systému manažérstva, prevádzkové predpisy, popisy pracovných činností), b)s platnou dokumentáciou systému zabezpečovania kvality Poskytovateľa. Rozsah poskytovaných služieb na celé obdobie trvania zákazky je stanovený na základe Typizovaného rozsahu služieb pre jeden kalendárny rok, v počte 202 kurzov čo predstavuje 21 644 hodín. Bližšie informácie sú uvedeného v prílohe C1 Technickej špecifikácie
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 20 000 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Stavebný objekt 630, Sibírska 1, Trnava
Opis obstarávania
A)Výcvik zamestnancov teoretická príprava Výcvik zamestnancov je potrebné realizovať v kvalite a spôsobom ktorý dodrží požiadavky právnych predpisov vzťahujúcich sa na výcvik zamestnancov SE t.j. v súlade a)s technickou a prevádzkovou dokumentáciou pre EBO, EMO a MO3,4, b)so schválenými programami prípravy a výcviku, c)so schválenými učebnými textami, d)s platnými a aplikovateľnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, e)s platnou dokumentáciou systému zabezpečovania kvality SE a.s. a dokumentáciou systému zabezpečovania kvality Poskytovateľa. B)Vypracovanie a aktualizácia výučbovej a školiacej dokumentácie a súvisiace činnosti Výučbová dokumentácia musí byť vypracovaná a minimálne raz za tri roky aktualizovaná v súlade: a)s SE a.s. poskytnutou platnou dokumentáciou systému zabezpečovania kvality SE a.s. (technická dokumentácia, prevádzková dokumentácia, dokumentácia Integrovaného systému manažérstva, prevádzkové predpisy, popisy pracovných činností), b)s platnou dokumentáciou systému zabezpečovania kvality Poskytovateľa. Rozsah poskytovaných služieb na celé obdobie trvania zákazky je stanovený na základe Typizovaného rozsahu služieb pre jeden kalendárny rok v počte 202 kurzov čo predstavuje 21 644 hodín. Bližšie informácie sú uvedeného v prílohe C1 Technickej špecifikácie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
20 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
118:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: - § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený poskytovať službu vo vzťahu aspoň k predmetu zákazky, na ktorý predkladá žiadosť o účasť; doklad o oprávnení poskytovať službu: živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (napríklad podnikateľ - fyzická osoba, podnikateľ - príspevková organizácia), výpis z obchodného registra (napríklad podnikateľ - právnická osoba, podnikateľ - fyzická osoba zapísaná v obchodnom registri), iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov - § 32 ods. 1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. doklad - čestné vyhlásenie záujemcu - § 32 ods. 1 písm. h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže obstarávateľ preukázať, doklad: záujemca nepreukazuje, dôkazné bremeno je na obstarávateľovi
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške: 400 000,- EUR Spôsoby zloženia zábezpeky: -poskytnutie bankovej záruky za uchádzača, -zloženie finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa, alebo -poistenie záruky. Spôsob zloženia zábezpeky si uchádzač vyberie z uvedených alternatív. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Vlastné zdroje obstarávateľa.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov vytvorená na dodanie/realizáciu predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy spoločnú právnu formu, napr. Zmluvu o združení podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Tento záväzok členovia skupiny potvrdia v ponuke Čestným vyhlásením o vytvorení skupiny. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Uvedené v súťažných podkladoch
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-19T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2022-02-28T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-18T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV