dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 21/ME/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Hurbanovo
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00306452
Komárňanská 91, 94701 Hurbanovo

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Hurbanovo
Telefón: +421 903520052 Fax: +421 35353700205
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.hurbanovo.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432697
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
90500000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Nakladanie s komunálnymi odpadmi a jeho zložkami Verejný obstarávateľ mesto Hurbanovo a Obec Martovce (príležitostné spoločné obstarávanie podľa §16 zákona o verejnom obstarávaní, ďalej len verejný obstarávateľ alebo Ďalej len Objednávateľ) predmet plnia rozdelili do dvoch časových etáp a to nasledovne: 1. etapa od 23.08.2021 31.12.2024 - odvoz a zneškodnenie všetkého tuhého komunálneho odpadu z domácností v rámci mesta Hurbanovo prostredníctvom prekládkovej stanice, nachádzajúcej sa na pozemku parcela registra CKN č. 3187/1 zastavené plochy a nádvoria o výmere 4146 m2, na pozemku parcela registra CKN č. 3187/2 zastavané plochy a nádvoria o výmere 336 m2, na pozemku parcela registra CKN č. 3187/3 zastavané plochy a nádvoria o výmere 454 m2 a na pozemku parcela registra CKN č. 3187/4 zastavané plochy a nádvoria o výmere 81 m2, zapísané na LV č. 2376 vedenom Správou katastra v Komárne pre k. ú. Hurbanovo, na ktorých sa nachádza sklad, súpisné číslo 1451 na parcele č. 3187/2, oceľový prístrešok s rampou so súpisným č. 2859 na parcele č. 3187/3 a mostová váha so súpisným číslom 2859 na parcele č. 3187/4 (ďalej len prekládková stanica), Podmienka pre víťazného uchádzača, prenájom prekládkovej stanice na základe nájomnej zmluvy (podrobné podmienky v zmluve o nájme v prílohe týchto súťažných podkladov), Na základe nájomnej zmluvy verejný obstarávateľ víťaznému uchádzačovi, prenecháva do užívania nasledovné pozemky a nebytové priestory: a.pozemok parcela registra C č. 3187/1 zastavené plochy a nádvoria o výmere 4146 m2, pozemok parcela registra C č. 3187/2 zastavané plochy a nádvoria o výmere 336 m2, pozemok parcela registra C č. 3187/3 zastavané plochy a nádvoria o výmere 454 m2 a pozemok parcela registra C č. 3187/4 zastavané plochy a nádvoria o výmere 81 m2, zapísané na LV č. 2376 vedenom Správou katastra v Komárne pre k. ú. Hurbanovo, b.sklad, súpisné číslo 1451 na parcele č. 3187/2, oceľový prístrešok s rampou so súpisným č. 2859 na parcele č. 3187/3 a mostová váha so súpisným číslom 2859 na parcele č. 3187/4, (ďalej len prekládková stanica). Uvedený predmet nájmu je vo výlučnom vlastníctve prenajímateľa. 2. etapa od 01.01.2022 31.12.2024 Zber, odvoz a zneškodnenie/zhodnotenie zmesového komunálneho odpadu kat. č. 20 03 01 (zmesový komunálny odpad), zber, odvoz a zneškodnenie/zhodnotenie vyseparovaných zložiek komunálneho odpadu kat. č. 20 01 01 (papier a lepenka), 20 01 02 (sklo), 20 01 03 (viacvrstvové kombinované materiály na báze lepenky), 20 01 04 (obaly z kovov), 20 01 39 (plast), 20 01 40 (kovy), 20 03 07 (objemný odpad) v zástavbe individuálnej bytovej výstavby (IBV) a komplexnej bytovej výstavby (KBV), Podmienka pre víťazného uchádzača, prenájom prekládkovej stanice na základe nájomnej zmluvy (podrobné podmienky v zmluve o nájme v prílohe týchto súťažných podkladov), Na základe nájomnej zmluvy verejný obstarávateľ víťaznému uchádzačovi, prenecháva do užívania nasledovné pozemky a nebytové priestory: a.pozemok parcela registra C č. 3187/1 zastavené plochy a nádvoria o výmere 4146 m2, pozemok parcela registra C č. 3187/2 zastavané plochy a nádvoria o výmere 336 m2, pozemok parcela registra C č. 3187/3 zastavané plochy a nádvoria o výmere 454 m2 a pozemok parcela registra C č. 3187/4 zastavané plochy a nádvoria o výmere 81 m2, zapísané na LV č. 2376 vedenom Správou katastra v Komárne pre k. ú. Hurbanovo, b.sklad, súpisné číslo 1451 na parcele č. 3187/2, oceľový prístrešok s rampou so súpisným č. 2859 na parcele č. 3187/3 a mostová váha so súpisným číslom 2859 na parcele č. 3187/4, (ďalej len prekládková stanica). Uvedený predmet nájmu je vo výlučnom vlastníctve prenajímateľa.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 350 575,02
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
90510000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Hurbanovo, Obec Martovce, Rozmiestnenie jednotlivých odberných miest určí objednávateľ do 1 týždňa po uzavretí zmluvy a k tomu zabezpečí mapový podklad. Prekládková stanica Hurbanovo.
Opis obstarávania:
Mesto Hurbanovo: (1. etapa) Zneškodnenie odpadu na riadenej skládke: tona/rok (2. etapa) Zabezpečenie zberu, prepravy a zhodnocovania alebo zneškodnenia zmesového komunálneho odpadu: cena za 1 obyvateľa/rok Zneškodnenie odpadu odovzdanej priamo na prekládkovej stanici: 900 ton/ rok Zabezpečenie zberu, prepravy a zhodnocovania alebo zneškodnenia zmesového komunálneho odpadu: 7380 obyvateľov Obec Martovce: Zneškodnenie odpadu odovzdanej priamo na prekládkovej stanici : 150 ton/ rok Zabezpečenie zberu, prepravy a zhodnocovania alebo zneškodnenia zmesového komunálneho odpadu jeden x za 14 dní: 680 obyvateľov Rozsah poskytovaných služieb zo strany poskytovateľa ( ďalej len poskytovateľ alebo víťazný uchádzač: Poskytovateľ zabezpečí plnenie predmetu zmluvy v nasledovnom rozsahu: a.odvoz a zneškodnenie všetkého zmesového komunálneho odpadu z prekládkovej stanice na skládku odpadu, alebo inak zneškodniť podľa platných právnych predpisov odpadového hospodárstva SR, b.skládkovanie odpadu, alebo inak zneškodniť odpad podľa platných právnych predpisov odpadového hospodárstva SR, c.zabezpečenie prevádzky prekládkovej stanice prístupnej verejnosti počas šiestich dní v týždni podľa zmluvy o nájme, d.zabezpečiť bezplatný odber vyseparovaných zložiek komunálnych odpadov pre všetky druhy obalov a neobalov, ktoré zapadajú do vyhradeného prúdu odpadov (sklo, papier a lepenka, plast, kov, obaly z kovu, viacvrstvový kombinovaný materiál na báze lepenky) pre obyvateľov verejného obstarávateľa na prekládkovej stanici, e.zabezpečiť bezplatný odber odpadu kat. č. 20 01 21 (žiarivky a iný odpad obsahujúci ortuť), 20 01 23 (vyradené zariadenia obsahujúce chlórfluórované uhľovodíky, HCFC, HFC), 20 01 35 (vyradené elektrické a elektronické zariadenia obsahujúce nebezpečné časti), 20 01 36 (vyradené elektrické a elektronické zariadenia iné ako uvedené v 20 01 21, 20 21 23 a 20 01 35) pre obyvateľov mesta Hurbanovo na prekládkovej stanici, f.zabezpečiť odber odpadu kat. č. 20 03 08 (drobný stavebný odpad) pre obyvateľov verejného obstarávateľa na prekládkovej stanici za poplatok, ktorý bude stanovený v článku III ods. 1 tejto zmluvy, g.zabezpečiť bezplatný odber odpadu kat. č. 20 03 07 (objemný odpad) pre obyvateľov verejného obstarávateľa na prekládkovej stanici, h.zabezpečiť na vlastné náklady zariadenie prekládkovej stanice a taktiež údržbu areálu prekládkovej stanice, i.zber, odvoz a zneškodnenie/zhodnotenie zmesového komunálneho odpadu kat. č. 20 03 01 v zástavbe individuálnej bytovej výstavby (IBV) v dvojtýždňovom intervale, t. j. 1 x za 2 týždne, a v zástavbe komplexnej bytovej výstavby (KBV) v týždennom intervale, t. j. 1 x za 1 týždeň, j.zber, odvoz a zneškodnenie/zhodnotenie objemného odpadu kat. č. 20 03 07 pristavením veľkoobjemového kontajnera na vyžiadanie, k.zber, odvoz a zneškodnenie/zhodnotenie vyseparovaných zložiek komunálneho odpadu kat. č. 20 01 01 (papier a lepenka), 20 01 02 (sklo), 20 01 03 (viacvrstvové kombinované materiály na báze lepenky), 20 01 04 (obaly z kovov), 20 01 39 (plast), 20 01 40 (kovy) podľa harmonogramu zberu, ktorý určí objednávateľ,
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
350 575,02:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: OSOBNÉ POSTAVENIE Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, plnenie tejto podmienky účasti verejný obstarávateľ vyžaduje pre príslušnú časť predmetu zákazky. a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe- výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu- doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. c) dochádza k jej rozšíreniu kde k daňovým nedoplatkom voči daňovému úradu pribudnú aj evidované daňové nedoplatky voči colnému úradu. Uchádzač alebo záujemca preukazuje túto podmienku účasti doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace. d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením, g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 , v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady. Hospodársky subjekt môže uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-23T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ v zmluve o dielo uplatňuje prostredníctvom osobitných podmienok zmluvy sociálny aspekt v súlade s ustanoveniami § 42 ods. 12 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ustanoveniami § 8 zákona č. 365/2004 Z .z. o rovnakom zaobchádzaní v niektorých oblastiach a o ochrane pred diskrimináciou a o zmene a doplnení niektorých zákonov (antidiskriminačný zákon) a pri poskytovaní služieb, zmluvne zaväzuje víťazného uchádzača realizovať dočasné vyrovnávacie opatrenia. Vyhodnotenie ponúk podľa §66 ods.7 reverzný postup. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronickéh komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Zábezpeka podľa §46 vo výške 8000 eur.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-18T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV