dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ID-1567
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Základná škola
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35546832
Postupimská 37, 04022 Košice-Sídlisko Ťahanovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Základná škola
Telefón: +421 911938496
Email: riaditel@postupimska.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zspostupimke.edu.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432764
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ID-1567
Hlavný kód CPV
45214210-5
Druh zákazky
Stručný opis
Projekt rieši veľkú telocvičňu základnej školy. V rámci rekonštrukcie strešného plášťa rieši zatekanie zrážkovej vody do telocvične, popri odstránení havarijného stavu zatekania je navrhnuté aj zateplenie strechy. V rámci rekonštrukcie obvodového plášťa rieši výmenu sendvičových panelov s azbestom za sendvičové panely z poplastovaného plechu z oboch strán, medzi ktorými je tepelná izolácia PIR. Zároveň budú zateplené štítové obvodové panely kontaktným zatepľovacím systémom s minerálnou vlnou. V rámci rekonštrukcie vykurovania sa demontuje jestvujúci vykurovací systém - demontáž jestvujúcich článkových liatinových telies vrátane armatúr a pripojovacích potrubí a úsekov potrubí vedených mimo teplovodného kanála až po rozdeľovač vetvy V1 Veľká telocvičňa.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 194 584,28
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa stanovené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §32 ods. 1, písm. a - f zákona o verejnom obstarávaní. Na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzač predkladá požadované doklady podľa §32 ods. 2, písm. a - f, resp. ods. 4, 5. 1.2 Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)) na vyžiadanie si výpisu z registra trestov, na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. a), preto je uchádzač povinný tento doklad predložiť. 1.3 Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy a vyhľadať doklad na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci, preto ho uchádzač predkladať nemusí. 1.4 Ak je uchádzač zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov, alebo ak doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 nenahradil Jednotným európskym dokumentom či čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona, doklady nepredkladá.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: 1.1) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b): Zo zoznamu uskutočnených prác musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období realizoval práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (t.j. rekonštrukcia strešného plášťa, rekonštrukcia obvodového plášťa a výmena ústredného kúrenia) v kumulatívnej hodnote min. 200 000,00 EUR bez DPH. 1.2) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g): Uchádzač musí preukázať, že dielo bude realizované odborne spôsobilou osobou, ktorá má zapísanú remeselnú živnosť na predmet strechár a/alebo izolatér a/alebo pokrývač (Príloha č. 1 k zákonu č. 455/1991 Zb. v znení neskorších predpisov , Skupina 113 stavebníctvo) alebo má v danom odbore min. 5 ročnú prax. 1.3) Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g): Uchádzač musí preukázať, že má zabezpečenú aspoň jednu osobu, ktorá je oprávnená na výkon činnosti stavbyvedúceho, v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov, vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov podľa zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. 1.4) V súlade s ustanovením § 35 ZoVO musí mať zavedené opatrenia na systém manažérstva kvality.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1) Doklad podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 1.2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - predloženie životopisu alebo potvrdenia o zapísaní požadovanej remeselnej živnosti za túto osobu. V prípade, ak daná osoba nie je v pracovnoprávnom pomere vo vzťahu k uchádzačovi, predloží uchádzač písomný záväzok tejto osoby, že poskytne svoje kapacity na plnenie tejto zákazky (v tomto prípade sa na túto osobu, ktorá uchádzačovi poskytne svoje kapacity vzťahujú všetky podmienky účasti podľa §32 a ďalšie ustanovenia uvedené v §34 ods. 3). 1.3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov s priložením dokladov: - Odborná spôsobilosť oprávnenej osoby stavbyvedúceho, ktorý musí disponovať osvedčením SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších právnych predpisov a podľa zák. č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov pre výkon stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby, alebo doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby. Uchádzač predloží originál alebo kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti, ktorá má byť opatrená originálom pečiatky a originálom podpisu odborne spôsobilej osoby. 1.4) Záujemca predloží platný certifikát systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality záujemcom podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-14T08:30:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-14T09:00:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční online v systéme ERANET.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s §64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: https://sss.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: http://sss.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/1567) 2. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://sss.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://sss.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. 4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-22T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV