dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 573/2021 311/2021-1140
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národné lesnícke centrum (NLC)
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42001315
T.G.Masaryka 22, 96001 Zvolen

Slovensko
Kontaktná osoba: Národné lesnícke centrum (NLC)
Telefón: +421 455314111
Email: kulichova@nlcsk.org
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://web.nlcsk.org/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430828
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 573/2021 311/2021-1140
Hlavný kód CPV
79421200-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb súvisiacich s vypracovaním programu starostlivosti o lesy (ďalej len PSL) a dodanie nižšie uvedených súčasti PSL pre lesné celky (ďalej len LC), ktoré tvoria časti uvedené v súťažných podkladoch. PSL bude vyhotovovaný po etapách, v ucelených častiach - fakturačných celkoch, vo forme samostatného projektu pre každý LC osobitne, pri dodržaní obsahu a štruktúry databáz podľa platného Lesníckeho informačného štandardu A. Trieda Lesný hospodársky plán schváleného MPRV SR (ďalej len Štandard LHP) a obsahu a štruktúry grafických údajov podľa platného Štandardu digitálneho mapového diela s obsahom lesného hospodárstva odsúhlaseného MPRV SR (ďalej len Štandard DMD) s platnosťou na obdobie rokov 2023-2032, 2024-2033, 2025-2034. Spolu za obdobie platnosti rámcových dohôd na predpokladanej výmere spolu 552 759 ha.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 214 491,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
OPIS
Názov
Stred 1
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
79421200-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie spadajúce pod Banskobystrický, Nitriansky a Trenčiansky samosprávny kraj.
Opis obstarávania:
Vyhotovenie PSL na predbežnej výmere 110 332 ha lesných pozemkov v zmysle platného zákona o lesoch, s platnosťou na obdobie rokov 2023 až 2032, 2024 až 2033 a 2025 až 2034.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 839 234,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka 5000 eur.

Názov
Východ 1
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
79421200-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie spadajúce pod Košický, Prešovský a Banskobystrický samosprávny kraj.
Opis obstarávania:
Vyhotovenie PSL na predbežnej výmere 108 769 ha lesných pozemkov v zmysle platného zákona o lesoch, s platnosťou na obdobie rokov 2023 až 2032, 2024 až 2033 a 2025 až 2034.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 813 179,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka 5000 eur.

Názov
Východ 2
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
79421200-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie spadajúce pod Prešovský a Košický samosprávny kraj.
Opis obstarávania:
Vyhotovenie PSL na predbežnej výmere 115 078 ha lesných pozemkov v zmysle platného zákona o lesoch, s platnosťou na obdobie rokov 2023 až 2032, 2024 až 2033 a 2025 až 2034.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 918 350,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka 5000 eur.

Názov
Stred 2
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
79421200-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie spadajúce pod Trenčiansky a Žilinský samosprávny kraj.
Opis obstarávania:
Vyhotovenie PSL na predbežnej výmere 114 535 ha lesných pozemkov v zmysle platného zákona o lesoch, s platnosťou na obdobie rokov 2023 až 2032, 2024 až 2033 a 2025 až 2034.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 909 298,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka 5000 eur.

Názov
Západ
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
79421200-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie spadajúce pod Trnavský, Trenčiansky a Nitriansky samosprávny kraj.
Opis obstarávania:
Vyhotovenie PSL na predbežnej výmere 104 045 ha lesných pozemkov v zmysle platného zákona o lesoch, s platnosťou na obdobie rokov 2023 až 2032, 2024 až 2033 a 2025 až 2034.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 734 430,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka 5000 eur.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 ZoVO, bližšie v bode 33.1 súťažných podkladov. Podmienky účasti osobného postavenia preukáže záujemca/uchádzač podľa § 32 ods.2 citovaného zákona Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa ZVO nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. V súvislosti s preukazovaním podmienok účasti podľa § 32 ods.1, písm. b,c) a e) v nadväznosti na § 32 ods. 3 platného zákona o VO verejný obstarávateľ oznamuje záujemcom a uchádzačom, že tieto údaje sa v rámci tohto VO nepredkladajú, nakoľko verejný obstarávateľ k nim má povolený prístup na použitie z údajov z informačných systémov verejnej správy, prostredníctvom portálu OVER SI. Ostatné prístupy zatiaľ nemá povolené, z tohto dôvodu uchádzač všetky ostatné podmienky osobného postavenia musí preukázať v súlade so ZVO. Ak uchádzač/záujemca má sídlo, miesto, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: A)Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO .zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO. B)Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie rámcovej dohody alebo riadiacich zamestnancov. C)Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZoVO údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. D)Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZoVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu: A)Uchádzač preukáže poskytnutie služby rovnakého alebo podobného predmetu obstarávania, za sledované obdobie. Podmienkou je poskytnutie takej služby, kde predmetom bolo vyhotovenie programov starostlivosti o lesy alebo obdobnej služby v objeme 1 mil. ? bez DPH za predchádzajúce 3 roky. B)Pre zabezpečenie odbornej úrovne vyhotovenia PSL uchádzač predloží Osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre činnosť vyhotovenie PSL (LHP) v zmysle § 42 ods. 3 zákona č. 326/2005 Z. z. o lesoch v znení neskorších predpisov (predloží alebo originál alebo úradne overenú kópiu), preukazujúce vykonanie skúšky odbornej spôsobilosti. Je potrebné zabezpečiť a dokladovať aspoň: na časti Stred 1.: 5, na časti Východ 1.: 4, na časti Východ 2: 5, na časti Stred 2: 5 a na časti Západ: 4 zodpovedných zamestnancov alebo inak zabezpečených iných osôb, než zamestnanec, s odbornou spôsobilosťou na vyhotovenie PSL za každú časť podľa bodu II.2 tohto oznámenia, osobitne (5 častí), ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky. Uchádzač môže údaje následne zosumarizovať aj použitím prílohy súťažných podkladov. C) Uchádzač predloží zoznam strojového a technického vybavenia, nevyhnutne potrebného na zabezpečenie tejto zákazky, v ktorom uvedie, že disponuje alebo bude disponovať najneskôr v čase plnenia predmetu tejto zákazky takým strojovým, prevádzkovým alebo technickým vybavením, ktoré je nevyhnutne potrebné na zabezpečenie tejto zákazky Vyhotovenie PSL a umožňuje jej realizáciu. Uchádzač môže použiť Prílohu súťažných podkladov - Zabezpečenie potrebného technického vybavenia. Z dokladu musí byť zrejmé, že počas celého obdobia platnosti rámcovej dohody bude mať uchádzač k dispozícii potrebné technické vybavenie na zabezpečenie tejto zákazky. D) Uvedenú podmienku účasti preukazuje uchádzač/záujemca uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. (v Prílohe súťažných podkladov)
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač v ponuke dokladuje: že najneskôr v deň podpisu rámcovej dohody bude mať zabezpečený dostatočný počet osôb s minimálne stredoškolským lesníckym vzdelaním s maturitou, ktoré sa budú podieľať na plnení predmetu zákazky, tak aby na jednu osobu ročne v rámci každého roku začiatku platnosti PSL samostatne (RZP 2023, RZP 2024 a RZP 2025) pripadla výmera najviac 2 500 ha. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-30T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-09-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
I. Uchádzač pri predkladaní ponuky môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predložením jednotného európskeho dokumentu, bližšie v súťažných podkladoch (ďalej SP). II.a) Každý uchádzač musí spĺňať nasledovné požiadavky na predmet zákazky: A. Právnická osoba uchádzača je odborne spôsobilá podľa § 42 ods. 4 zákona o lesoch t.j. aspoň jeden jej spoločník, jej člen alebo jej zamestnanec v pracovnom pomere na neurčitý čas, ktorý je zodpovedný za vyhotovenie programov starostlivosti o les (ďalej PSL), je držiteľom osvedčenia o odbornej spôsobilosti podľa bodu III.1.3.B. tohto oznámenia a nie je spoločníkom, členom alebo zamestnancom inej právnickej osoby oprávnenej na vyhotovovanie PSL, B. poskytne v ponuke vyhlásenie, že najneskôr v deň podpisu rámcovej dohody (ďalej RD) bude mať zabezpečený dostatočný počet osôb s minimálne stredoškolským lesníckym vzdelaním s maturitou, bližšie v SP. II.b) Víťazný uchádzač: C. musí byť najneskôr v deň podpisu RD zapísaný v registri partnerov verejného sektora (verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť RD s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora), D. je povinný pri podpise RD predložiť zoznam osôb s lesníckym vzdelaním, ktoré sa budú podieľať na plnení predmetu RD, bližšie v SP. III. Ďalšie pokyny a informácie: E. Verejný obstarávateľ predpokladá uzatvorenie 5 rámcových dohôd, t.j. jednu rámcovú dohodu na každú časť zvlášť, pričom počas platnosti 1 rámcovej dohody by sa mali uzatvoriť čiastkové zmluvy tak, aby sa zabezpečilo vyhotovenie PSL na 3 rôzne obdobia ich platnosti. Každá časť (1 až 5) sa bude vyhodnocovať samostatne. F. Podrobné pokyny na vypracovanie ponuky/ponúk a požiadavky verejného obstarávateľa sú uvedené v SP. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady si môže záujemca prevziať z profilu verejného obstarávateľa vytvoreného na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, www.uvo.gov.sk, link v bode I.3. G. Každý záujemca prostredníctvom https://nlc.eranet.sk/doručí žiadosť o vydanie súťažných podkladov. H. V prípade potreby vysvetlenia SP alebo oznámenia, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie priamo u zodpovednej osoby verejného obstarávateľa, uvedenej v SP. Spôsob vysvetlenia informácií potrebných na vypracovanie ponuky je uvedený v súťažných podkladoch, za včas doručenú požiadavku záujemcu sa bude považovať žiadosť doručená do 20.9.2021,10.00h. I. Predkladanie ponúk sa bude realizovať elektronicky prostredníctvom systému Eranet. J. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/uchádzačov na dodržanie maximálnej ceny, uvedenej v SP. K. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že čiastkové zmluvy (ČZ), ktoré majú byť uzatvárané v zmysle rámcových dohôd, ktoré budú výsledkom tohto postupu verejného obstarávania budú uzatvorené pre príslušný rok až po garancii pridelenia finančných prostriedkov na financovanie PSL od zriaďovateľa alebo môže v jednotlivých ČZ rozhodnúť o tom, že PSL nebude obsahovať niektorú z obstarávaných súčasti uvedených v § 40 ods.3 zákona o lesoch. L. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi v zmysle § 20 ZoVO bude prebiehať elektronicky prostredníctvom internetového rozhrania www.nlc.eranet.sk. Toto VO nie je a) zeleným, ani obstarávaním inovácií, ani zamerané na soc. aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-08-16T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV