dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30844878
Priemyselná 2, 82473 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky
Telefón: +421 915573749 Fax: +421 255423005
Email: vladimir.kocur@stengl.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432854
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 01/2021
Hlavný kód CPV
72250000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie podpory, údržby a rozvoja Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 500 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72240000-9

72261000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
pre služby bez potreby priamej súčinnosti vzdialená správa pre služby s potrebou priamej súčinnosti osobná účasť jednotlivých odborníkov, min. online cez videohovory; viac v súťažných podkladoch.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných servisných služieb, t.j. podpory a údržby Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky, a -v prípade potreby počas trvania zmluvy - aj rozvoja Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky, realizovaného prostredníctvom samostatných čiastkových zadaní, a to odborníkmi z oblasti informačných systémov na jednotlivých požadovaných pozíciách.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Servisné služby (pravidelné):68:
Služby rozvoja IS (rámcové):32:
Odhadovaná hodnota
1 500 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
45:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v ustanovení § 32 ods. 1 ZVO, ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa ustanovenia § 32 ods. 2 a ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v systéme EVO. Ak má uchádzač sídlo na Slovensku, nemusí predkladať doklady: a) § 32 ods. 2 písm. a) - výpis z registra trestov fyzickej a právnickej osoby; b) § 32 ods. 2 písm. b) - potvrdenie zdravotnej a Sociálnej poisťovne; c) § 32 ods. 2 písm. c) - potvrdenie daňového a colného úradu; d) § 32 ods. 2 písm. e) - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepozaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepozaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: A) § 34 ods. 1 písm. a) ZVO B) § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v ustanovení § 34 ods. 1 písm. a) a písm. g) ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v systéme EVO.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-23T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
(1) Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom systému Elektronického verejného obstarávania (IS EVO). https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. (2) Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 15.000,00 EUR. Podrobnosti zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. (3) Ak uchádzač nevypracuje ponuku sám, uvedie v ponuke osobu (meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo, ak bolo pridelené), ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní použil, a to v zmysle § 49 ods. 5 ZVO. (4) Verejný obstarávateľ bude postupovať pri vyhodnocovaní ponúk v zmysle § 66 ods. 7 ZVO. (5) Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie podmienok účasti jednotným európskym dokladom (JED) v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti. (6) Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI (alfa) časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. (7) Odôvodnenie nerozdelenia na časti (§ 28 ods. 2 ZVO) je uvedené v súťažných podkladoch. (8) Verejný obstarávateľ vyzve úspešného uchádzača, aby v lehote na poskytnutie súčinnosti pri podpise zmluvy, predložil originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy zodpovednosti za škodu spôsobenú pri realizácii zákazky. Výška poistnej sumy sa požaduje najmenej 1.000.000 EUR na jednu poistnú udalosť. Poistenie musí byť následne zabezpečené kontinuálne počas trvania celého obdobia plnenia zmluvy.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-08-17T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV