dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VS ZIL 2
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinská teplárenská, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36403032
Košická 11, 01047 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinská teplárenská, a.s.
Telefón: +421 556192440
Email: lenka.ernekova@mhth.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ziltep.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433127
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výroba, preprava a distribúcia plynu a tepla
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VS ZIL 2
Hlavný kód CPV
45232140-5
Druh zákazky
Stručný opis
Zákazka Stavebné úpravy existujúcich rozvodov tepla a zmena média z parného na horúcovodné - druhá časť, pokračovanie V2 Mesto rieši zmenu teplonosnej látky z pary na horúcu vodu, a to od bodu č. 17, kde v existujúcej šachte HV2 - Š22 budú v rámci zákazky Stavebné úpravy existujúcich rozvodov tepla a zmena média z parného na horúcovodné - druhá časť - pokračovanie V3 Solinky realizované armatúry DN 250 na prívodnom a vratnom potrubí, od ktorých začína realizácia predmetu zákazky, po šachtu HV2 - Š15 pri OC Aupark, s príslušnými odbočkami, čo si vyžiada výmenu potrubného rozvodu s klasickou izoláciou za predizolovaný potrubný rozvod (ďalej aj len HV napájač). HV napájač bude v šachte pri OC Aupark ukončený klenutým dnom a rovnako tak aj nadväzujúci parný a kondenzátny rozvod vetvy Mesto. Cieľom uskutočnenia zákazky je znížiť tepelné straty v rozvodoch, skvalitniť dodávku tepla a znížiť poruchovosť. HV napájač a tepelné prípojky budú vybavené systémom pre nepretržité monitorovanie stavu potrubia (lokalizácia porúch), ktorý bude nadväzovať na systém realizovaný v rámci zákazky Stavebné úpravy existujúcich rozvodov tepla a zmena média z parného na horúcovodné - druhá časť - pokračovanie V3 Solinky, s pripojením v bode č. 17 (systémy musia byť kompatibilné). Súbežne s potrubným vedením HV napájača budú vo výkope položené HDPE multirúra DN 50/7x12 pre optický kábel a redundantná multirúra DN 40/4x12 od bodu č. 17 až do jednotlivých objektov pripojených na CZT; budú dodané (všetky pasívne a aktívne komunikačné súčasti), namontovaná a oživená optická sieť. Pre nedostatočný počet znakov v bode VI.3) Doplňujúce informácie, obstarávateľ uvádza nasledovné doplňujúce informácie: Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy: Úspešný uchádzač je povinný v lehote najneskôr do 30 dní od účinnosti tejto zmluvy, predložiť obstarávateľovi dôkazy o existencii -stavebno-montážneho poistenia (CAR/EAR), na sumu minimálne vo výške ceny za vykonanie diela podľa Zmluvy o dielo a -poistenie zodpovednosti voči tretím stranám vrátane krížovej zodpovednosti, ktoré budú kryť všetky telesné zranenia alebo smrť, utrpené tretími stranami, vrátane zamestnancov objednávateľa, a straty poškodenia alebo škody na majetku vrátane majetku objednávateľa, ktoré môžu vzniknúť v spojení s vykonávaním diela s limitom minimálne 1 000 000 EUR na jeden poistnú udalosť a minimálne 2 000 000 EUR ako limit ročného plnenia.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 974 416,37
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
44162000-3

45255400-3

45112000-5

45231112-3

45262680-1

71000000-8

71300000-1

Miesto vykonania
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika, Žilinský kraj, okres Žilina, obec Žilina, katastrálne územie Žilina, viď výkres označený Celková situácia stavby, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
Opis obstarávania
Predmet zákazky zahŕňa: - spracovanie realizačnej projektovej dokumentácie (ďalej aj len DRS) dopravného značenia (odsúhlasiť dopravným inšpektorátom), optickej siete, systému pre nepretržité monitorovanie stavu potrubia (lokalizácia porúch), - kladačský plán spracovaný výrobcom potrubia, - geodetické zameranie HV napájača, vrátane všetkých križovaní s inžinierskymi sieťami, - zabezpečenie právoplatných rozhodnutí umožňujúcich realizáciu a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky, s výnimkou stavebného povolenia a/alebo predĺženia jeho platnosti, pokiaľ zabezpečenie predĺženia platnosti bude potrebné, - dodávku vecí potrebných pre realizáciu zákazky, uskutočnenie všetkých potrebných stavebných a montážnych prác, - likvidáciu odpadov, - uvedenie predmetu zákazky do prevádzky, - zaškolenie obsluhy, ďalšie plnenia vyplývajúce zo súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
6 974 416,37:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
6:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Európskej únie z Operačného programu Kvalita životného prostredia a z finančných prostriedkov obstarávateľa ako konečného prijímateľa.
Doplňujúce informácie
Prioritná os 4: Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch. Špecifický cieľ: 4.5.1 Rozvoj účinnejších systémov centralizovaného zásobovania teplom založených na dopyte po využiteľnom teple.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o VO"). Ich splnenie preukáže podľa §32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 zákona o VO. 1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods.2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o VO. 1.3 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o VO. 1.4 Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a písm. c) zákona o VO, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. 1.5 V nadväznosti na ustanovenie § 32 ods. 3 ZVO, obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). 1.6 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 1.7 Podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní Obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 zákona o VO preukáže uchádzač predložením týchto dokladov a dokumentov: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o VO Prehľad o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o VO. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení tohto verejného obstarávania v úradnom vestníku Európskej únie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO: Uchádzač predloží vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej spoločne aj len banka), v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky (ďalej len vyjadrenie). Vyjadrenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať informácie o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, vrátane informácií o tom, či jeho bankový účet je alebo bol v nepovolenom debete a či jeho bankový účet je alebo bol predmetom exekúcie s tým, že vyjadrenie banky sa bude vzťahovať na obdobie od založenia účtu až po deň vystavenia potvrdenia, najviac však 3 roky pred dňom vystavenia potvrdenia. V prípade, že uchádzač má vedené účty vo viacerých bankách, predloží informáciu od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankách nemá vedené účty. K § 33 ods.1 písm. d) zákona o VO: Uchádzač, ktorý má povinnosť riadne individuálne účtovné závierky, mimoriadne individuálne účtovné závierky a oznámenia o dátume schválenia účtovnej závierky zverejňovať v Registri účtovných závierok (ďalej len RUZ), ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/), predloží informáciu, že predmetné dokumenty za požadované obdobie sú zverejnené v RUZ, spolu s odkazom na príslušný link. Uchádzač, ktorý nemá povinnosť zverejňovania riadnych individuálnych účtovných závierok, mimoriadnych individuálnych účtovných závierok a oznámení o dátume schválenia účtovnej závierky v RUZ, predloží požadované doklady v ponuke. Minimálny celkový obrat za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť min. 9 000 000,00 EUR alebo ekvivalent v inej mene. V prípade nemožnosti predloženia uvedených dokladov z dôvodov pravidiel platiacich v krajine sídla uchádzača, môže splnenie tejto podmienky uchádzač preukázať iným dôkazovým prostriedkom so zodpovedajúcou informačnou hodnotou (napr. Audítorská správa).
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO Ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO: Uchádzač musí požadovaným zoznamom stavebných prác a kvalifikovanými referenciami preukázať, že vo vyššie uvedenom období realizoval minimálne 1 zákazku, ktorej predmetom bola: Výstavba, modernizácia alebo rekonštrukcia rozvodov tepla zahŕňajúca dodávku a montáž nových oceľových predizolovaných podzemných potrubných vedení parovodov alebo horúcovodov v celkovej dĺžke minimálne 1 000 m a s vnútorným priemerom potrubia DN 250 a vyšším s tým, že súčasťou zákazky bola aj realizácia alarm systému vzniku netesností; a súčasne minimálne 1 zákazku, ktorej predmetom bola: Výstavba, modernizácia alebo rekonštrukcia rozvodov tepla zahŕňajúca montáž nových oceľových predizolovaných podzemných potrubných vedení parovodov alebo horúcovodov s použitím dvojito tesniacieho zmraštiteľného spoja a použitím jednočinného kompenzátora. Uvedené požiadavky môžu byť preukázané aj v rámci jednej zákazky. K § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii nasledovné osoby: - Stavbyvedúci pre potrubné, energetické a iné líniové stavby - Osoba spôsobilá na vykonávanie skúšok prežarovaním RT Všeobecná požiadavka platná pre všetky uvedené osoby. Uchádzač preukáže odbornosť jednotlivých osôb nasledovným spôsobom: - predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, súčasná pracovná pozícia, popis kvalifikácie vzťahujúcej sa k predmetu zákazky, prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k predmetu zákazky, vlastnoručný podpis kľúčového odborníka. -predložením autorizačného osvedčenia, certifikátu a pod. (originálu alebo úradne osvedčenej kópie) vo vzťahu k požiadavke na odbornú spôsobilosť príslušného experta, -predložením zoznamu realizovaných stavieb odborníka, ktorý musí obsahovať minimálne nasledovné: meno a priezvisko príslušného kľúčového odborníka, názov realizovanej stavby na ktorej sa príslušný odborník podieľal, názov a adresa odberateľa, termín realizácie stavby/stavebných prác t. j. od - do (mesiac, rok), obdobie, počas ktorého sa kľúčový odborník zúčastnil na realizácii daného projektu, stručný opis predmetu plnenia/projektu tak, aby sa na základe neho dalo overiť splnenie požiadaviek obstarávateľa na preukázanie profesionálnej praktickej skúseností odborníka, pracovnú pozícia odborníka na predmetnej stavbe, identifikáciu a kontaktné údaje (telefón a mail) osoby, u ktorej si možno overiť príslušné údaje t. j. konečného odberateľa plnenia/projektu a zamestnávateľa/objednávateľa, pre ktorého kľúčový odborník činnosť v konkrétnej pozícií vykonával.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov sa uvádza vo vyššie uvedenom bode III.1.3) tohto oznámenia a pokračuje nasledovným textom: Stavbyvedúci (SV) pre potrubné, energetické a iné líniové stavby Požiadavky: -pozícia SV na realizácii minimálne 1 zákazky, ktorej predmetom bola rekonštrukcia alebo výstavba podzemných predizolovaných oceľových potrubných rozvodov, zahŕňajúca dodávku a montáž nových oceľových predizolovaných podzemných potrubných vedení parovodov alebo horúcovodov so zmluvnou cenou v min. hodnote 1 500 000,00 Eur bez DPH. -osoba je držiteľom autorizačného osvedčenia o skúške odbornej spôsobilosti pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na inžinierske stavby s rozsahom oprávnenia - potrubné, energetické a iné líniové stavby vydaného SKSI a to nasledovne: - v začlenení 20) Inžinierske stavby/kategória 24: potrubné, energetické a iné líniové stavby (vydané do 31.12.2004) resp., - 20) Inžinierske stavby (vydané od 1.1.2005 do 31.12.2008) pričom okrem osvedčenia pre činnosť stavbyvedúceho predloží aj podrobnejšie členenie odborného zamerania s uvedením skúšky so začlenením potrubné, energetické a iné líniové stavby resp., - od 1.1.2009 Osvedčenie pre činnosť stavbyvedúceho pričom okrem osvedčenia pre činnosť stavbyvedúceho predloží aj podrobnejšie členenie odborného zamerania s uvedením skúšky so začlenením potrubné, energetické a iné líniové stavby. Ak niektorá krajina nevydáva osvedčenie stavbyvedúceho na inžinierske stavby/kategória 24: potrubné, energetické a iné líniové stavby, uchádzač môže nahradiť uvedený doklad rovnocenným dokladom, z ktorého bude vyplývať splnenie podmienky, že stavbyvedúci je oprávnený vykonávať túto činnosť a v prípade, že niektorá krajina takýto doklad vôbec nevydáva, môže sa nahradiť čestným vyhlásením, že je stavbyvedúci spôsobilý vykonávať požadovanú činnosť, pričom toto čestné vyhlásenie musí byť vyhotovené podľa predpisov platných v krajine sídla záujemcu. Preukázanie odbornej praxe môže byť splnené aj jedným SV s príslušnými autorizačnými osvedčeniami. Osoba spôsobilá na vykonávanie skúšok prežarovaním RT Požiadavky: - osoba je držiteľom platného certifikátu na skúšanie prežarovaním RT, minimálne 2. stupňa, vydaného certifikačným orgánom pre certifikáciu osôb vo zváraní a NDT v zmysle požiadaviek príslušných technických noriem. Ak niektorá krajina nevydáva horeuvedený certifikát na skúšanie prežarovaním RT, uchádzač môže nahradiť uvedený doklad rovnocenným dokladom, z ktorého bude vyplývať splnenie podmienky, že kľúčový odborník je oprávnený vykonávať túto činnosť a v prípade, že niektorá krajina takýto doklad vôbec nevydáva, môže sa nahradiť čestným vyhlásením, že je kľúčový odborník spôsobilý vykonávať požadovanú činnosť, pričom toto čestné vyhlásenie musí byť vyhotovené podľa predpisov platných v krajine sídla záujemcu.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Súčasťou predloženej ponuky musí byť preukázané zloženie zábezpeky vo výške 150 000 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Európskej únie z Operačného programu Kvalita životného prostredia a z finančných prostriedkov konečného prijímateľa. Fakturácia sa bude vykonávať podľa platobných podmienok tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch časti D. Obchodné podmienky.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Informácia vo vzťahu k právnej forme, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka: V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť združenie osôb podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne a že zotrvajú v združení počas celej realizácie zákazky.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy: sú uvedené v bode II.1.4) tohto oznámenia.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: eAukcia sa bude vykonávať prostredníctvom sw TENDERBOX. Na zostavenie poradia predložených ponúk použije obstarávateľ elektronickú aukciu podľa § 54 zákona o VO.
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-20T15:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená obstarávateľovi v elektronickej podobe v takej lehote, aby obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 8. 9. 2021, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie. 2. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v oznámení je stanovená ako maximálna. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie, ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota predmetu zákazky. 3. Informácia k bodu IV.2.4): katalógové listy, prospekty, certifikáty navrhovaných materiálov a výrobkov označených značkou CE, môžu byť v ponuke predložené aj v anglickom alebo nemeckom jazyku. 4. Obhliadka miesta plnenia sa uskutoční v čase dohodnutom medzi záujemcom a kontaktnou osobou za obstarávateľa uvedenou v súťažných podkladoch. Bližšie informácie k účasti na obhliadke sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o VO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 6. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o VO. Obstarávateľ povoľuje vyplniť časť IV oddiel globálny údaj. 7.Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o VO a bude vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID BOK). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutárny orgán danej spoločnosti. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutárneho orgánu danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. c) vložením dokumentu preukazujúceho štatutárny orgán a na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutárneho orgánu, alebo bol vyhotovený zaručenou konverziou. d) vložením plnomocenstva na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutárneho orgánu aj splnomocnencom, alebo bol vyhotovený zaručenou konverziou. e) vložením autentifikačného kódu, ktorý bude uchádzačovi zaslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutárneho organu uchádzača v listinnej podobe formou doporučenej zásielky. Doručenie autentifikačného kódu zvyčajne trvá 4 pracovné dni (v rámci Európskej únie) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikáciu podľa bodov a),b),c), d) vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 16.00 hod. 8. Nejedná sa o zelené ver. obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na soc. aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Žiadosť o nápravu je možné podať podľa § 164 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Námietky je možné podať podľa § 170 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-16T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV