dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2021/248
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00610411
Nemocničná 986, 01726 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Telefón: +421 326555868
Email: alica.eliasova@tsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nemocnicapb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
39100000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka a montáž tovarov Jednotka magnetickej rezonancie centrum diagnostiky - prvotné vybavenie v novo vybudovanom objekte Centra diagnostiky v Nemocnici s poliklinikou Považská Bystrica.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Recepčný pult
1:
Dodatočné kódy CPV
39100000-3

Miesto vykonania
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Opis obstarávania
Jedná sa o dodávku a montáž na mieru vyrobeného recepčného pultu s logom a podsvietením vo vestibule objektu Centra diagnostiky. Elektrické prívody sú zabezpečené. Presné špecifikácie recepčného pultu (umiestnenia, prevedenia, materiálov) sú predmetom pôdorysov, pohľadov a výkresov č. 12 a 13 v projektovej dokumentácii. Prevedenie sklenených výplní musí byť zrealizované obojstranným bezpečnostným sklom spĺňajúcim parametre 2B2. V celkovej cene musia byť zohľadnené všetky práce, montáže a dodávky, doklady, certifikáty (bezpečnostné sklo,...) v zmysle legislatívy platnej na území SR, zabezpečenie bezpečnosti a poriadku pri montáži recepčného pultu, dopravné náklady, vyčistenie predmetných priestorov, vrátane nakladania, odvozu a likvidácie odpadu vzniknutého pri realizácii.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Zariadenia interiéru
2:
Dodatočné kódy CPV
39100000-3

Miesto vykonania
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Opis obstarávania
Jedná sa o prvotné vybavenie interiéru v Centre diagnostiky nábytkom, stolmi, skriňami, stoličkami, sedačkami a doplnkami. Z dôvodu potreby dodržiavania hygienických štandardov v zdravotníckych zariadeniach je nevyhnutné, aby prevedenie sedacích súprav určených do spoločných priestorov čakárne boli v prevedení zo zdravotníckej koženky, odolnej voči UV žiareniu aj chemickému čisteniu (vid. výkaz výmer a PD). Podrobnejšie je predmet zákazky uvedený v Prílohe č. 2B súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Zdravotnícka technológia
3:
Dodatočné kódy CPV
33190000-8

Miesto vykonania
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Opis obstarávania
Ide o prvotné vybavenie interiéru v Centre diagnostiky jednotlivých vyšetrovní, prípravovní miestností lekárov, kabínok zdravotníckym zariadením s dôrazom na použitie materiálov odolných zvýšeným hygienickým štandardom v zdravotníckych zariadeniach. Zdravotnícke zariadenie umožní funkčné a plnohodnotné využívanie predmetných miestností (viď výkaz výmer a PD). Podrobnejšie je predmet zákazky uvedený v Prílohe č. 2C súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Výpočtová technika
4:
Dodatočné kódy CPV
30200000-1

Miesto vykonania
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Opis obstarávania
Pre spustenie prevádzky Centra diagnostiky NsP Považská Bystrica je potrebné priestory vybaviť aj novou výpočtovou technikou počítačovými zostavami, tlačiarňami. Jej špecifikácia je súčasťou výkazu výmer a PD. Ku každej položke je potrebné predložiť špecifikáciu s parametrami a popisom ponúkaného výrobku. V celkovej cene musia byť zohľadnené všetky práce a dodávky, doklady, certifikáty v zmysle legislatívy platnej na území SR, zabezpečenie bezpečnosti a poriadku, dopravné náklady. Podrobnejšie je predmet zákazky uvedený v Prílohe č. 2D súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Názov: Recepčný pult
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 1 písm. b) - verejný obstarávateľ /obstarávateľ nedostal ani jednu ponuku

2:
Názov: Zariadenia interiéru
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 1 písm. b) - verejný obstarávateľ /obstarávateľ nedostal ani jednu ponuku

3:
Názov: Zdravotnícka technológia
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 1 písm. b) - verejný obstarávateľ /obstarávateľ nedostal ani jednu ponuku

4:
Názov: Výpočtová technika
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 1 písm. b) - verejný obstarávateľ /obstarávateľ nedostal ani jednu ponuku

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zadávanie zákazky bude predmetom opätovného uverejnenia v systéme EVO, EKS alebo podľa § 117 ZVO podľa predmetu časti zákazky a jej predpokladanej hodnoty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-19T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV