dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ŠOP SR 1098/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17058520
Tajovského 28 B, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
Telefón: +421 484722024
Email: ingrid.suhajdova@sopsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433406
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ŠOP SR 1098/2021
Hlavný kód CPV
34515000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je výroba, dodanie a inštalácia 6 ks plávajúcich ostrovov - plávajúcich železobetónových pontónov, ktoré budú slúžiť ako hniezda pre rybára riečneho a oddychové plochy pre vodné vtáctvo (ďalej aj ako "plávajúce zariadenia"), a to v súlade s technickou špecifikáciou, požadovanými parametrami a vlastnosťami predmetu zákazky, vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva. Pontóny budú kotvené flexibilne pod vodnou hladinou ku dnu v lokalite Vodná nádrž Kráľová v počte 4 ks a v lokalite Vodná nádrž Sĺňava v počte 2 ks. Plávajúce zariadenie je kategorizované ako plavidlo v zmysle zákona č. 338/2000 Z. z. o vnútrozemskej plavbe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o vnútrozemskej plavbe). Súčasťou zákazky je aj dodanie technickej dokumentácie (projektu) pre povolenie umiestnenia plávajúceho zariadenia na vodnej ploche a všetkých podkladov potrebných k vydaniu lodného osvedčenia plávajúceho zariadenia Dopravným úradom - Divízia vnútrozemskej plavby v zmysle zákona o vnútrozemskej plavbe, príp. iných príslušných právnych predpisov. V prípade zmeny legislatívy alebo inej klasifikácie zo strany Dopravného úradu si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo na zmenu v zmysle týchto požiadaviek. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky a technické požiadavky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 343 546,67
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45262421-8

71300000-1

71242000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika - Vodná nádrž Sĺňava (okres Piešťany, Trnavský kraj) a Vodná nádrž Kráľová (okres Galanta,Trnavský kraj)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je výroba, dodanie a inštalácia 6 ks plávajúcich ostrovov - plávajúcich železobetónových pontónov, ktoré budú slúžiť ako hniezda pre rybára riečneho a oddychové plochy pre vodné vtáctvo (ďalej aj ako "plávajúce zariadenia"), a to v súlade s technickou špecifikáciou, požadovanými parametrami a vlastnosťami predmetu zákazky, vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva. Pontóny budú kotvené flexibilne pod vodnou hladinou ku dnu v lokalite Vodná nádrž Kráľová v počte 4 ks a v lokalite Vodná nádrž Sĺňava v počte 2 ks. Plávajúce zariadenie je kategorizované ako plavidlo v zmysle zákona č. 338/2000 Z. z. o vnútrozemskej plavbe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len zákon o vnútrozemskej plavbe). Súčasťou zákazky je aj dodanie technickej dokumentácie (projektu) pre povolenie umiestnenia plávajúceho zariadenia na vodnej ploche a všetkých podkladov potrebných k vydaniu lodného osvedčenia plávajúceho zariadenia Dopravným úradom - Divízia vnútrozemskej plavby v zmysle zákona o vnútrozemskej plavbe, príp. iných príslušných platných právnych predpisov. V prípade zmeny legislatívy alebo inej klasifikácie zo strany Dopravného úradu si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo na zmenu v zmysle týchto požiadaviek. Verejný obstarávateľ ďalej požaduje: a)zabezpečiť všetky potrebné povolenia, stanoviská, súhlasy, revízne správy, osvedčenia príslušných orgánov, vydanie všetkých potrebných dokladov potrebných k prevádzke plávajúceho zariadenia -pontónu na vodnej ploche , ako aj registráciu plávajúceho zariadenia do registra plavidiel vedeného Dopravným úradom Slovenskej republiky, a iné, najmä správne akty potrebné na umiestnenie a prevádzku plávajúceho zariadenia.Súhlasy a povolenia v zmysle zákona č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov a z neho vyplývajúcej legislatívy zabezpečí verejný obstarávateľ. Verejný obstarávateľ zároveň poskytne primerane nevyhnutnú súčinnosť pri zabezpečení vyššie uvedeného. b)dodať príslušné certifikáty použitých materiálov; zápis o technickej prehliadke plávajúceho zariadenia - pontónu; c)umiestniť plávajúce zariadenia - pontóny na vodnú plochu v požadovaných lokalitách a zabezpečiť ich flexibilné ukotvenie pod vodnou hladinou ku dnu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky a technické požiadavky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 343 546,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
16:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP KŽP, názov projektu: Realizácia programu starostlivosti o Chránené vtáčie územie Horná Orava.
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou podľa § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Výška zábezpeky je verejným obstarávateľom stanovená na sumu 100.000 EUR. Podmienky a spôsoby zloženia zábezpeky a jej uvoľnenia alebo vrátenia sú uvedené v súťažných podkladoch. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti,uchádzač predloží ponuku na celý rozsah predmetu zákazky. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukazuje spôsobom podľa § 32 ods. 2 a 3 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR môže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní preukázať aj spôsobom podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike preukazuje splnenie podmienky účasti predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2. písm. b), c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)). Ostatné doklady uchádzač predloží v ponuke. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 16 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. 2. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: 2.1. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 2.2.Úspešný uchádzač v zmluve, najneskôr v čase jej uzavretia, uvedie údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Verejný obstarávateľ určí povinnosť dodávateľa oznamovať akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi,pravidlá zmeny subdodávateľa a povinnosť dodávateľa oznámiť zmenu subdodávateľa a údaje podľa § 41 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní o novom subdodávateľovi. 2.3. Úspešný uchádzač bude povinný sa zapísať do RPVS podľa platnej legislatívy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-10-04T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 2.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke v Profile verejného obstarávateľa podľa bodu I.3) tohto oznámenia, čím verejný obstarávateľ umožňuje bezplatný, neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 3.Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Prihlásiť sa do zákazky a prihlási sa nasledovným spôsobom: c1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; c2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. 4.Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobné podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte tohto Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladoch a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. 5.V prípade potreby objasniť informácie uvedené v tomto oznámení alebo v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom elektronického portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená iným spôsobom.Verejný obstarávateľ odporúča požiadať o vysvetlenie dostatočne vopred. 6.Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky použije podľa § 66 ods.7 druhá veta zákona o verejnom obstarávaní postup nadlimitnej tzv. super reverznej verejnej súťaže, t.j. vyhodnotenie splnenie podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 8.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi , sa riadia príslušnými ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-08-17T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV